• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Beo

Patek
2-Faktor
Luchlördag😊!härlig midsommardag på er!
image.jpg
 

MAz_666

Rolex
Sitter mitt i rena rama hej-då-processen och säger adjö till min svarta scubagrabb i ”transitionmodell” från ca 91-93.
Adopteras iväg ikväll på adoptionsbyrån Tradera.
Gillar, men allt får helt enkelt inte plats.
Sorglig Söndag! 😉😂
B5A5544F-F780-4F0D-BC69-8BC040D550E1.jpeg
 
Senast ändrad:

Vostok

Audemars
Om någon är sugen på en kompressor så är det en ny på-g (eller två modeller rättare sagt)..

1624789718814.png

1624789855354.png


Just wanted to let everyone here know that there's an upcoming watch that will be listed on Meranom - the Meranom Compressor!
It is closely related to the WatchUSeek forum project, though not exactly the same. Case dimensions: 40x47x16mm. Price should be approximately $325 USD.
If you are interested, please sign up at the link below, as I will be the initial point of contact before it is listed:

 

TychoBrahe

Panerai
2-Faktor
Om någon är sugen på en kompressor så är det en ny på-g..

1624789718814.png


Just wanted to let everyone here know that there's an upcoming watch that will be listed on Meranom - the Meranom Compressor!
It is closely related to the WatchUSeek forum project, though not exactly the same. Case dimensions: 40x47x16mm. Price should be approximately $325 USD.
If you are interested, please sign up at the link below, as I will be the initial point of contact before it is listed:

Finns den som CCCP? 😉
 

Beo

Patek
2-Faktor

TychoBrahe

Panerai
2-Faktor
Nix!!420 bortt med scuba dude tavla och komandirskie visare samt aftermarket baklock😊men fin ändå!😁
Jag har främst utgått från mroatmans sajt och där listas bland annat Komandirskie-visare, det baklocket som finns på länken. Osäker på boetten dock, men verkar vara kromad istället för stål som 420.

Hjälp en konfunderad.
 

Beo

Patek
2-Faktor
Jag har främst utgått från mroatmans sajt och där listas bland annat Komandirskie-visare, det baklocket som finns på länken. Osäker på boetten dock, men verkar vara kromad istället för stål som 420.

Hjälp en konfunderad.
Ja men där är det en annan boett typ,de som visas där är komandirskie boetter men nr vet jag tyvär inte.
 

Vostok

Audemars
Nix!!420 bortt med scuba dude tavla och komandirskie visare samt aftermarket baklock😊men fin ändå!😁
Hmm! Det där baklocket är inte eftermarkand utan ett så kallat Orca och satt ganska ofta på just dom där kommandirskie/generalskie boetterna med automatverk..
Boetten är en 92 eller 921 och är kromad mässing (syns på anfrätningarna på baksidan).
Jag tror den där klockan är helt rätt och riktig på alla vis! Den har sett ut exakt sådär från fabrik :)
 

bjarne.heden

Rolex
2-Faktor
Om någon är sugen på en kompressor så är det en ny på-g (eller två modeller rättare sagt)..

1624789718814.png

1624789855354.png


Just wanted to let everyone here know that there's an upcoming watch that will be listed on Meranom - the Meranom Compressor!
It is closely related to the WatchUSeek forum project, though not exactly the same. Case dimensions: 40x47x16mm. Price should be approximately $325 USD.
If you are interested, please sign up at the link below, as I will be the initial point of contact before it is listed:

Den nedre med oranga inslag var ju riktigt fin!
 
Topp