Ja det är ganska lättpolerat så lycka till!Tack för svar, får testa och gnugga lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är ganska lättpolerat så lycka till!Tack för svar, får testa och gnugga lite
Tack för svar, får testa och gnugga lite
Bra jobbat! Jag törs knappt titta på hur det ser ut i mitt fall efter att jag började samla på allvar i november 2020. Men nu har jag köpstopp, så det är hur lugnt som helst... och inte mer än fem klockor på väg in. Tror jag behöver lite semester nu så att jag inte sitter på jobbet och blir distraherad.
Men va i h...e!ska de ändra från förbaskat jädra långsamt til något så in i h...e j...a långsamt nu!!!!Känns bra med semester, kan rekommendera det!
Har också gett mig själv köpförbud nu, men har ett gäng paket på g från öster sedan tidigare.
Får se när de kommer, kan ju ta lite extra tid nu när postnord envisas med att skicka tillbaka 9 av tio paket.
Dessutom lär det nog bli mer förseningar, pga de nya momsreglerna (https://www.postnord.se/storningsmeddelanden/nya-momsregler-1-juli)
Bananen är så jävla grym.Traditionell Rysk torsdagfår bli en ”banan” från -90 idag.
Du måste komma upp 70-80 dollar för att kunna välja express, minns inte riktigt för är lite trög och såGod kväll! Har för mig att det ska gå att välja expressfrakt från soviet market. Men återigen när jag lägger beställning så kommer bara postNL upp. Är jag trög eller behöver jag bara besöka studiecirkeln för mindre begåvade internetanvändare?
@KlockTotte och @Von var väl inblandade i diskussionen sist?
Tack!ja den är trevlig faktiskt.Bananen är så jävla grym.
Minns det oxå så men nu har jag för 140 dollar och det kommer ändå inte upp som alternativ. Mer än så vågar jag inte skicka österut.Du måste komma upp 70-80 dollar för att kunna välja express, minns inte riktigt för är lite trög och så
Hmm, märkligt. Då vet jag inteMinns det oxå så men nu har jag för 140 dollar och det kommer ändå inte upp som alternativ. Mer än så vågar jag inte skicka österut.
Tack ändå. Vi ses på studiecirkeln!Hmm, märkligt. Då vet jag inte
Jag beställde från https://komandirskie.com/ när jag beställde och där fungerade det smidigt med express Sista 4 paketen har jag dock tagit från https://www.vostok-watches24.com/e-home/God kväll! Har för mig att det ska gå att välja expressfrakt från soviet market. Men återigen när jag lägger beställning så kommer bara postNL upp. Är jag trög eller behöver jag bara besöka studiecirkeln för mindre begåvade internetanvändare?
@KlockTotte och @Von var väl inblandade i diskussionen sist?
Jaha just det så var det kanske. Säger som jag sa sist; nu är det beställt. Tur att jag tycker det är så kul att vänta.Jag beställde från https://komandirskie.com/ när jag beställde och där fungerade det smidigt med express Sista 4 paketen har jag dock tagit från https://www.vostok-watches24.com/e-home/
Helt klart rätt val en ryssfredag! (din signatur gör ju annars att man blir lite orolig... )Ni prata om ryssfreda förra veckan så tänkte inte värt att skifta klocka till nåt japanskt idag
Har vi inte talat om det där oskicket att locka och pocka med kronografer som verkligen inte behövs i klocklådan?Ryssfredag och dessutom sista arbetsdagen för mig innan lite välbehövlig ledighet. Då passar det ju utmärkt med en kronograf på handleden. Poljot Sport är rent utseendemässigt en skapelse som sticker ut lite granna med en lite egen och, i ärlighetens namn, ganska rörig design på tavlan. Kanske inte direkt vacker men definitivt jädrigt cool. Gillar den skarpt gör jag oavsett! För mig personligen är den speciell inte minst för att det både var min första ryska och dessutom över huvud taget min första mekaniska kronograf.
Nedan, om någon är intresserad, mitt tidigare inlägg under min "kronografvecka" tidigare i år, då jag presenterade klockan lite mer utförligt:
Jo, det har vi... många gånger! På tal om att lura in folk i totalt onödiga spår så vet jag vem det var som slutligt fick mig att snöa in "lite lätt" på totalt onödiga 350/NVCh-30.Har vi inte talat om det där oskicket att locka och pocka med kronografer som verkligen inte behövs i klocklådan?
Som av en händelse (eller hur... ) kom nedanstående upp i mitt flöde på bukten idag:Traditionell Rysk torsdagfår bli en ”banan” från -90 idag.
Oleg?Jo, det har vi... många gånger! På tal om att lura in folk i totalt onödiga spår så vet jag vem det var som slutligt fick mig att snöa in "lite lätt" på totalt onödiga 350/NVCh-30.
Hoppsan den får jag nog uppdatera och kompletteraHelt klart rätt val en ryssfredag! (din signatur gör ju annars att man blir lite orolig... )
Vackert! Raketa? 2609.HA?Spiraler är bara för vackra, vill bara dela med mig lite av senaste (pågårnde) servicen....
Men vad har Ivan hittat på här? Fastlimmad del på tavlan? Saken är den att ett ben är av på tavlan, tror lösningen var denna istf dial dots eller löda fast nytt ben. Kreativt!
En liten del har hamnat på verket med...
Körde med aceton igår kväll, nu är limmet borta iallafall. To be continued...