Samlarn
Silver
Man vill ju inte dö nyfiken liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man vill ju inte dö nyfiken liksom.
Jag väntar med spänning på att någon utför sprängtest och friteringstest... Kanske redan är gjort??Man vill ju inte dö nyfiken liksom.
Det står "Brynza" på paketet vilket är en slags inlagd fårost Så det är en ostburk du har fått därDet kom ett paket smör idag!
Här, efter att ha vänt tillbaka till Ryssland en gång... Tack postnord för att ni värnar om naturen och låter posten åka fram och tillbaka!
Konstigt innehåll i smörpaketet?! Hade ju förväntat mig ryskt smör!
En liten Stepcase Vostok
Det står "Brynza" på paketet vilket är en slags inlagd fårost Så det är en ostburk du har fått där
Cool klocka!!
Då får väl jag köra en till tills du ordnat till det då!I brist på Luch får det bli ytterligare en 420 bild.
Tydligen vanlig fraktburk för jag har fått en likadan!Det står "Brynza" på paketet vilket är en slags inlagd fårost Så det är en ostburk du har fått där
Cool klocka!!
Den snyggaste!Då får väl jag köra en till tills du ordnat till det då!
Ja vofflis är trevlig men svårfångad med min skitiphone7!!!Den snyggaste!
Bara att hålla tummarna för att den kommer åt rätt håll så du slipper in med armen och Vostoken för att vända på denRyssens första kalvning på gång
Jag är böjd att hålla med. Serie 1 skall ha det femsiffriga serienumret på vänster sida av bakstycket. Serie 2 har sexsiffrigt serienummer, I stället placerat rakt under lökkupolerna.Jag saknar serienummret på vremir-baksidan. Har för mig ( utan att ha kontrollerat närmare ) att första serien hade en upplaga på 10 000 st och att varje baksida har sitt nummer i serien stansat på bakboetten. Var lite försiktig med den där, tycker jag. Det kommer bättre senare. Det är jag övertygad om.
Va de mjölk som smakade smaskens?Godmorgon alla ryssklockbärare
Jepp, sista slicken som var kvar efter kalvarnas drick raceVa de mjölk som smakade smaskens?
Härlig söndag(har tyvärr ingen Svezda)så det blir 350!
Snyggt bund!Va de mjölk som smakade smaskens?
Härlig söndag(har tyvärr ingen Svezda)så det blir 350!
Ja det är väl smaskens!och tack för uppskattningen.Jepp, sista slicken som var kvar efter kalvarnas drick race
Stilig klocka
Ja vi kom ju fram till att bund är svalt,bra för klocka,möjlighet till omväxling och vackert!Snyggt bund!
Ja det är väl smaskens!och tack för uppskattningen.
Ja vi kom ju fram till att bund är svalt,bra för klocka,möjlighet till omväxling och vackert!
Det är Rios bund för de som undrar.
Ja det är väl smaskens!och tack för uppskattningen.
Ja vi kom ju fram till att bund är svalt,bra för klocka,möjlighet till omväxling och vackert!
Det är Rios bund för de som undrar.
Helt rätt, skulle jag också ha gjort om jag bara hade tänkt på att ta med den i semesterlådanMed tanke på dagens datum så åker den här på under kvällen:
En och en halv timma! Fullt rimlig tidsåtgång för att ladda upp en bild tycker telenor. Nån som känner nån på svarta marknaden för fiber?Bjussar på en actionbild oxå.
….när mitt internet tycker att det är ok att ladda upp bilder.
#livetiendalpålandet