• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Rikala

Patek
2-Faktor
Det kom ett paket smör idag!

Här, efter att ha vänt tillbaka till Ryssland en gång... Tack postnord för att ni värnar om naturen och låter posten åka fram och tillbaka!

20210703_145229.jpg


Konstigt innehåll i smörpaketet?! Hade ju förväntat mig ryskt smör!

En liten Stepcase Vostok
20210703_145424.jpg

20210703_145448.jpg
 

Vostok

Audemars
Det kom ett paket smör idag!

Här, efter att ha vänt tillbaka till Ryssland en gång... Tack postnord för att ni värnar om naturen och låter posten åka fram och tillbaka!

20210703_145229.jpg


Konstigt innehåll i smörpaketet?! Hade ju förväntat mig ryskt smör!

En liten Stepcase Vostok
20210703_145424.jpg

20210703_145448.jpg
Det står "Brynza" på paketet vilket är en slags inlagd fårost :) Så det är en ostburk du har fått där :D
Cool klocka!!
 
Senast ändrad:

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Jag saknar serienummret på vremir-baksidan. Har för mig ( utan att ha kontrollerat närmare ) att första serien hade en upplaga på 10 000 st och att varje baksida har sitt nummer i serien stansat på bakboetten. Var lite försiktig med den där, tycker jag. Det kommer bättre senare. Det är jag övertygad om.
397.jpg_l.jpg
Jag är böjd att hålla med. Serie 1 skall ha det femsiffriga serienumret på vänster sida av bakstycket. Serie 2 har sexsiffrigt serienummer, I stället placerat rakt under lökkupolerna.
 

Rikala

Patek
2-Faktor
1110 st klockor i watchlist bara på Meshok (har en hög på ebay/etsy också), inser att det finns fler o köpa...

Tur att jag gett mig själv köpstopp! Kommer dock beställa lite reservverk då jag saknar delar o de räknas inte riktigt! 😇

Screenshot_20210704-204938_Chrome.jpg
 
Topp