Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I hate to break it to you, guys ...Det är ungefär som den där rymdpennan som NASA skulle lagt ner åtskilliga miljoner på att utveckla och när de sedan lyckades försökte de sälja teknologin till ryssarna, som tackade nej med motiveringen att de använde blyertspennor som fungerade lika bra.
Såg nyss avsnittet, med flera. Längtar tills en Rolex eller dylikt hamnar där inne, haha. Men jävlar vad Pulsarn gick på djupet utan att ducka! Visserligen en quartz, men 300 bar?!
Jaså ja... Så det är därför alltså.Kan tycka att det är en orättvis jämförelse eftersom quartzpulsaren var oljefylld vilket gör att den blir helt stum och omöjlig att komprimera
Nu är jag ingen expert men tror alla som dyker professionellt använder dykdator, men många tror jag tar klockan med sig för att de är trevligt att se dem i deras rätta miljö.Jaså ja... Så det är därför alltså.
Man kan ju undra om inte man själv föredragit en sådan istället, om man nu hade varit dykare.
Äh, det där kommer att fixa sig. Bra att du tog kontakt med mail.Åh fasen nu blev jag lite mer lättad, jag betala via PayPal borde ju gå att lägga upp en frakt för via och komplettera. Man får ju lite smått panik när de kommer orderbekräftelse med alla ryska bokstäver och tecken
Att Google Translate kraschar har jag aldrig varit med om, men om man skriver (klistrar in) för lång text så vägrar den översätta.Hoppas på att det dyker upp ett svar idag som är på engelska. Fick en orderbekräftelse på ryska, Google translate typ kraschade när jag skulle försöka översätta. Så mycket fattar jag iaf att den vanliga härliga frakten på 28 kr var inkluderad och inget om UPS. Härligt bonden sitter nu i skiten
Vänta lite så ska jag gå in och redigera wikitexten!!I hate to break it to you, guys ...
Jag har dykt i helgen och dykdatorn låste sig redan på första dyket igår. Korkad som jag var så hade jag hade fridykarläge på. Så idag har jag dykt med mekanisk djupmätare och Vostok istället för dator. Det är bra gött med backup i dyklådan som inte kräver batteri.Nu är jag ingen expert men tror alla som dyker professionellt använder dykdator, men många tror jag tar klockan med sig för att de är trevligt att se dem i deras rätta miljö.
Förut under vatten ytan nu över i form av slåtter
Jag har dykt i helgen och dykdatorn låste sig redan på första dyket igår. Korkad som jag var så hade jag hade fridykarläge på. Så idag har jag dykt med mekanisk djupmätare och Vostok istället för dator. Det är bra gött med backup i dyklådan som inte kräver batteri.
Tack 3,20 meter hämtar på rätt braGrym maskin!
Nix, blev max 22m i helgen.Underbart! Se till att du inte dyker djupare än 800m så du får problem med klockan
Höll den undan vattnet idag?Förut under vatten ytan nu över i form av slåtter
Ja!! De gjorde den, riktigt kul att den är tät nu. Kan ju varit så att baklocket inte satt på tillräckligt från stället jag köpte den ifrån. Kronan är jag 100 procent säker på att jag drog in rejält. Hade den tagit in vatten idag igen hade det inte känns så kul, en amphibia ska ju vara tät som den också var idagHöll den undan vattnet idag?
#armaturfettisdashit
Snyggt jobbat!jag kör icke trycktestat ikväll med felställt datum.Ja!! De gjorde den, riktigt kul att den är tät nu. Kan ju varit så att baklocket inte satt på tillräckligt från stället jag köpte den ifrån. Kronan är jag 100 procent säker på att jag drog in rejält. Hade den tagit in vatten idag igen hade det inte känns så kul, en amphibia ska ju vara tät som den också var idag
Tack, ah den där operation dessert Shield tavlan är mysig. Kan någon förklara detta? Dessert Shield va inte de gulfkriget. Dessa klockor brukar väl vara daterade långt innan det?Snyggt jobbat!jag kör icke trycktestat ikväll med felställt datum.