Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med bra syn och rätt verktyg ( små mejslar och ett verktyg för att ta bort visarna ) så är det enkelt.Hitta denna 110a på nätet, underbar tavla. Har den någon gång sålts med denna denna tavlan eller är den utbytt? Någon som vet hur pass avancerat de är att byta en tavla och hur är passformen mellan casen??
Vad jag förstått passar väl alla amphibia-tavlor till alla amphibia-boetter, även om jag själv inte tillägnat mig färdighet att byta tavla.Hitta denna 110a på nätet, underbar tavla. Har den någon gång sålts med denna denna tavlan eller är den utbytt? Någon som vet hur pass avancerat de är att byta en tavla och hur är passformen mellan casen??
Kollade på soviet.market och där har de nu scuba dude i beige / champagne på 110 boett.Jag behöll den gröna, den hade tyvärr ett trist märke vid '50' markeringen måste blivit i frakten. Så kände att de va bättre att behålla den.
Men den tavlan med scubadude har jag inte hittat i lager. när jag snackar om champagne menar jag samma tavla som jag har på 110an.
Scubadude, är både svart och blå intressant. Frugan är sugen på en Modd också så har mycket jobb framöver
Du den va fin!min student klocka hälsar och vill med klä sig i bund!
Ja,dra ett pm!En av de nya, funkar.
Saknar dock metallringen i glaset, någon som har en sådan över?
Det har jag inte varit med om förut så det kanske är nytt på Ebay?En fråga till folk som handlat från Ukraina via EBay; jag fick betala moms vid utcheckningen, kommer PostNord att ha koll på det?
Ja, jag har aldrig sett det förr heller. Kan bli en intressant kamp...Det har jag inte varit med om förut så det kanske är nytt på Ebay?
Ja och tjaffs med pn när paketet kommer och du ska betala moms!bästa är att betala och sen reklamera för då kan du uppvisa ebay kvitto och eventuellt få tillbaka det du betalade när paketet kom.Ja, jag har aldrig sett det förr heller. Kan bli en intressant kamp...
Den tavlan är faktiskt mer silver än champagne/beige om man ska vara petigKollade på soviet.market och där har de nu scuba dude i beige / champagne på 110 boett.
Tänkte bara spä på ditt begär lite...
Och inget datum. Perfekt!
Vostok Amphibian Scuba Dude 110658 watch - only $100,67 $67,50 / Buy Online in Soviet.Market - Soviet Market
Buy vostok amphibian scuba dude 110658 WR 200m and over famous russian watches at Soviet Market store. Best prices and quality. Fast shipping all over the world.soviet.market
Jo det stämmer. Jag tror alla tavlor som benämns som beige har samma färg, vilken egentligen känns mer som silver, fast lite varmare färg än rent silver också iofs. Svårbeskriven färg som växlar lite med omgivande ljus och färg. Men snygg!Den tavlan är faktiskt mer silver än champagne/beige om man ska vara petig
Dammade av en fin gammal Raketa på lördagkvällen:
Söndagsångest!börja jobba imorgon efter 4a veckor så idag får ”grönis” vara med och muntra upp,härlig söndag på er!
Ett par bildrutor, dumpade från min GoPro efter gårdagens äventyr på vattnet. Kul med en klocka som tål tuffa tag, inkl vådlig vurpa senare under kvällen... Självklart inte en tillstymmelse till fukt eller kondens i klockan idag.
Med rätt verktyg är det relativt enkelt att byta tavla. Och ja, vad jag har kunnat se skall de flesta tavlorna kunna bytas fritt mellan olika boetter. Obs att äldre tavlor för 22xx-verken inte passar på 24xx utan krånglig modifiering.Hitta denna 110a på nätet, underbar tavla. Har den någon gång sålts med denna denna tavlan eller är den utbytt? Någon som vet hur pass avancerat de är att byta en tavla och hur är passformen mellan casen??