Inga vattenaktiviteter för mig idag, utan tar det lugnt hemma i moget sällskap.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men, med en Zvezda på handleden måste ju sådana världsliga problem kännas ganska triviala...Dagens ilands-problem: Måste flytta begränsningskabeln till robotgräsklipparen då vi byggt basketplan...
Ha en trevlig söndag kamrater!
Såg inte om du fick svar, och är inte helt säker på vad du menade med frågan. 110-boetten har sålts med den där ”clean:a” tavlan som heter 913.Hitta denna 110a på nätet, underbar tavla. Har den någon gång sålts med denna denna tavlan eller är den utbytt? Någon som vet hur pass avancerat de är att byta en tavla och hur är passformen mellan casen??
Såg att du fått lite svar. Men bidrar med denna videon som hjälpte mig att se grunderna i alla fallHitta denna 110a på nätet, underbar tavla. Har den någon gång sålts med denna denna tavlan eller är den utbytt? Någon som vet hur pass avancerat de är att byta en tavla och hur är passformen mellan casen??
Grymt vacker patina!!Inga vattenaktiviteter för mig idag, utan tar det lugnt hemma i moget sällskap.
Tack, jo, den är väl inkörd.Grymt vacker patina!!
Mmmmm❤!Scuba-Dude-söndag lät kul!! Det hakar jag på!
Ja.. varför vara måttfull när man kan vara..... måttlös!Scuba-Dude-söndag lät kul!! Det hakar jag på!
Jag har faktiskt några fler scuba dudes men dom är i delar för tillfället Sen är det där "köpstopp" ingen naturlag jag direkt följt hellerJa.. varför vara måttfull när man kan vara..... måttlös!
Jag har faktiskt några fler scuba dudes men dom är i delar för tillfället Sen är det där "köpstopp" ingen naturlag jag direkt följt heller
Den som har flest klockor kommer sannolikt att dö med beslutsångest.Den som har flest klockor när man dör vinner!!! Gammal ryskt djungelordspråk
Nej nej!! 365 klockor = en om dagen året runt och lessnar man på någon så köper man fler så urvalet blir större över åretDen som har flest klockor kommer sannolikt att dö med beslutsångest.
Någon som har testat denna färgkombination med färgen de kallar Sea Blue? Potentiell sommarklocka 2022!
Scuba-Dude-söndag lät kul!! Det hakar jag på!
Jag saknar grön scuba utan datum och ev någon mer färg av Titan scuba dude annars är jag ganska nöjd med scuba dude högenJag har 2st samt en tavla, saknar åtminstone en.
Har sett en juste som jag antar var moddad, får köpa delar o bygga en egen någon dag! Det var en med stora scuba killen och massa orange!
Är det den längst till vänster som är i titan?Jag saknar grön scuba utan datum och ev någon mer färg av Titan scuba dude annars är jag ganska nöjd med scuba dude högen
Med eller av?Den som har flest klockor kommer sannolikt att dö med beslutsångest.
Nej andra från höger längst ner är TitanÄr det den längst till vänster som är i titan?