Ah, kikade bara vid kronan för visst är väl kronan lite insjuken vid titanboetterna?Nej andra från höger längst ner är Titan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, kikade bara vid kronan för visst är väl kronan lite insjuken vid titanboetterna?Nej andra från höger längst ner är Titan
Ja det stämmer.. Det är som en fet 420 boett ungefär fast lättareAh, kikade bara vid kronan för visst är väl kronan lite insjuken vid titanboetterna?
Väldigt lik min moddade. Vet dock ej om det är samma färg.
Gillar färgen skarpt på min iallafall!
Den är, om det är samma tavla som jag hade innan den blev moddad, svårbestämd... Grön eller blå, beroende på ljus osv. Min såg ut såhär:Ja funderar om det är den blåa som din eller om det är en grönare variant. Kanske får beställa och kolla
Ja funderar om det är den blåa som din eller om det är en grönare variant. Kanske får beställa och kolla
På jakt efter silikonfett...
Någon som har testat denna färgkombination med färgen de kallar Sea Blue? Potentiell sommarklocka 2022!
Det är nog samma tavla. Ref nr 059, kan gå för både grön och blå men på soviet.market anges den som blå. Kan vara lite svårt med gränsfärgerna ibland. Minns resonemanget härom dagen med de beige tavlorna som vi hellre beskriver som silver eller champagne.Min är grönare i nyansen än som syns på bilden, beror på ljuset. Den är turkos med inslag av grönt.
Men allvarligt.... Har du ingen scuba dude tunna?Scuba-Dude-söndag lät kul!! Det hakar jag på!
Den undre, ja tack! Har den orangea versionen av tavlan. PostNord gör ett besök igen.Någon som har testat denna färgkombination med färgen de kallar Sea Blue? Potentiell sommarklocka 2022!
Det är nog samma tavla. Ref nr 059, kan gå för både grön och blå men på soviet.market anges den som blå. Kan vara lite svårt med gränsfärgerna ibland. Minns resonemanget härom dagen med de beige tavlorna som vi hellre beskriver som silver eller champagne.
Den undre scuba dude var dock ny för mig. Mycket fin. Stora siffror 12,3,6,9 inget datum, gul sekund. Cool! Nån som vet ref nr på den?
Är det där en 100-boett du har med den orange tavlan?Den undre, ja tack! Har den orangea versionen av tavlan. PostNord gör ett besök igen.
Nej, det är 670.Är det där en 100-boett du har med den orange tavlan?
Det där var ju inte speciellt snällt gjort! Dessutom ser de ju ut att vara i väldigt bra skick!Kirovskie-trippel
Tack!Удачи на охоте!
Jo, dom är faktiskt i rätt bra skick, vilket inte alltid det lättaste att hitta om man dessutom ska ha rätt visare och krona.Det där var ju inte speciellt snällt gjort! Dessutom ser de ju ut att vara i väldigt bra skick!
Nej, det är 670.
Det är lite svårt att se på bilden, men visst är det den nya SE670-boetten, och inte den äldre "670 classic"?Är det där en 100-boett du har med den orange tavlan?
Vet ej! Bollar över till @Von som gjort modden! Skickar med en eventuell ledtråd. (?)Det är lite svårt att se på bilden, men visst är det den nya SE670-boetten, och inte den äldre "670 classic"?
Tycker mig se de lite vassare kanterna, men visst ...
bilden kan bedra.
Titandag idag på första jobbdag efter semester!
Köp den här Titanen!!Varför får jag ett stort ha begär när jag ser denna klockan?!
För den är liiiite större än 420?Varför får jag ett stort ha begär när jag ser denna klockan?!
Köp den här Titanen!!
Vostok Amphibian Admiral Titan | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vostok Amphibian Admiral Titan at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Är det en hpd eller en prototyp tro?Köp den här Titanen!!
Vostok Amphibian Admiral Titan | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vostok Amphibian Admiral Titan at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Hpd kan det ju ej vara då varken den där boetten eller den där urtavlan existerar på någon annan modell..Är det en hpd eller en prototyp tro?