Ryssfredagen firas i gott sällskap med matsäck på toppen av fjället Mittåkläppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så najs den där alltsåPå en herrgård i Gemla är endast det bästa gott nog.
350 på kvalitetsläder från CozySG.
Go Ryssfredag russkies!
Ja vi började ju undra om du lagt gården i träda..Efter 7 timmars semester är de gött att jobba igen
Hann precis hem till mjölket, nu åter till ordning och rutin. Blodsockret är åt skogen just nuJa vi började ju undra om du lagt gården i träda..
Fick trackingnummer i förrgår och verkar ha lämnat Ryssland idag, men blir nog tight att hinna få hem nästa vecka innan det är resdags. Lite frustrerande att de tagit så lång tid på sig att skicka men det är som det ärNågot nytt?
Enligt PostNL har mitt paket anlänt Sverige igår. Enligt Postnordslotteriet är det i Nederländerna. Skönt att man har något som håller blodtrycket uppe
Vänta tills Postnord tar paketet som gisslan ska du få se på något som tar tidFick trackingnummer i förrgår och verkar ha lämnat Ryssland idag, men blir nog tight att hinna få hem nästa vecka innan det är resdags. Lite frustrerande att de tagit så lång tid på sig att skicka men det är som det är
Mitt kom till Sverige igår enligt postnl.Fick trackingnummer i förrgår och verkar ha lämnat Ryssland idag, men blir nog tight att hinna få hem nästa vecka innan det är resdags. Lite frustrerande att de tagit så lång tid på sig att skicka men det är som det är
Jo tack du det har jag med upplevt några gånger!Mitt kom till Sverige igår enligt postnl.
Enligt PostNord kom det till Sverige idag. Två gånger dessutom.
En gång var jag i sveriget två gångerMitt kom till Sverige igår enligt postnl.
Enligt PostNord kom det till Sverige idag. Två gånger dessutom.
Den tavlan var ju helt fantastisk, sånt där går jag igång på är det tritium i lumepluttarna som patinerat sig så härligt ?Bytte klocka till en lite mer neutral inför dos #2. Finns det något roligare att göra på en fredagskväll efter första veckan tillbaka på jobbet (det skulle ev. vara o se ytterligare ett paket returnerat i lotteriet)?
Zissoupålänkfest!
Mig veterligen har Vostok aldrig nyttjat tritium, utan bara vanligt ”fosfor-lume” utan radioaktivitet.Den tavlan var ju helt fantastisk, sånt där går jag igång på är det tritium i lumepluttarna som patinerat sig så härligt ?
Tack för svar, väldigt fint gulnade index på den där scuba duden så jag trodde de var T, tritium brukar ge en sådan fin patina. Då kan man säga att det alltså inte finns en enda amphibia med radium i tavlanMig veterligen har Vostok aldrig nyttjat tritium, utan bara vanligt ”fosfor-lume” utan radioaktivitet.
Tritium är visserligen radioaktivt men inte farligt.
Ryska med radioaktivitet är ovanliga, och man måste på klockor från 50-talet för att hitta såna.
Bl.a. de jättelika Zlatoust-dykarna nyttjade radium (farligt), men inte från 60-talet och framåt.
Ja, den är asläcker och väldigt, väldigt svår att hitta.Den tavlan var ju helt fantastisk, sånt där går jag igång på är det tritium i lumepluttarna som patinerat sig så härligt ?
ja det är ju Luch lördag och nu är jag med igång!Nu får ni allt vakna rysskamrater uppställning!
Den tavlan var ju helt fantastisk, sånt där går jag igång på är det tritium i lumepluttarna som patinerat sig så härligt ?
Hade jag sett den då hade jag tagit hela mjölklikviden som insats för och knipa den därTack! Jag gillar dem själv skarpt!
En scuba med de lite större lumeplupparna och utan datum är som sagt ovan lite ovanlig. Denna snodde jag dessutom snabbt framför näsan på en snålare medlem här .