Aaaaaaajjj får ont i tån av att bara se de där!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krabba? Nyp tillbaks
Yes landkrabba i form av ett armeringsjärn! Tänker spara ihop lite pengar, amputera och slänga ut stortårna i världsrymden.Krabba? Nyp tillbaks
Sommarfötter är sexigt och damerna älskar det, fråga Ernst KYes landkrabba i form av ett armeringsjärn! Tänker spara ihop lite pengar, amputera och slänga ut stortårna i världsrymden.
Krabba? Nyp tillbaks
Yes landkrabba i form av ett armeringsjärn! Tänker spara ihop lite pengar, amputera och slänga ut stortårna i världsrymden.
Aj aj aj!
Haha tack!fast ändå
Ouch, krya på tån!
O jag som trodde det var en sådan här krabba som bitit dig!
Sweet! Snyggt det där! Tänkte själv på ett sådant inlägg!Aj aj aj!
Har lite godsaker liggandes här hemma som du får tänka på istället
Dagens
Jag gillar ju varken siffror på ramen eller siffror som ser stora och lustiga ut eller det finns något blått/rött en ram som har en annan färg i övrigt. Sportiga klockor brukar ha dessa detaljer. Men den där har en klassisk design inom samma kategori som många andra uppskattade klockor.fast ändå
Ouch, krya på tån!
O jag som trodde det var en sådan här krabba som bitit dig!
Jag gillar ju varken siffror på ramen eller siffror som ser stora och lustiga ut eller det finns något blått/rött en ram som har en annan färg i övrigt. Sportiga klockor brukar ha dessa detaljer. Men den där har en klassisk design inom samma kategori som många andra uppskattade klockor.
Den där skulle jag kunna ha som huvudklocka och inte något som bara finns där som en novalitet.
Luch lördag fortsätter!
18x4 ...Jag har bara 3 varav ingen går (den högra gick när jag fick den men den vill inte gå längre). Något o pilla med i höst .
Köpte 4st grymt fina o exklusiva klocklådor idag på byggvaruhuset, kan rekommendera dom ! Passar perfekt för klockor utan band (eller med tunnare band på som nato).
Bra att förvara olika klockdelar separat men ändå samlat.Jag har bara 3 varav ingen går (den högra gick när jag fick den men den vill inte gå längre). Något o pilla med i höst .
Köpte 4st grymt fina o exklusiva klocklådor idag på byggvaruhuset, kan rekommendera dom ! Passar perfekt för klockor utan band (eller med tunnare band på som nato).
18x4 ...
Bra att förvara olika klockdelar separat men ändå samlat.
Känner så väl till problemet.Ett köpstopp hävdes nyss tillfälligt
Jo man ska ha balspjut på traktorn och köra det rakt genom bakluckan och lyfta bilenOm man bär ryska klockor så finns det inget annat sätt att byta däck på
Och inte ska det vara en Audi utan en Lada NivaJo man ska ha balspjut på traktorn och köra det rakt genom bakluckan och lyfta bilen
En kompis till mig gjorde det på en volvo så det funkar nog på Audi medEtt köpstopp hävdes ny
Och inte ska det vara en Audi utan en Lada Niva