Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bruna skor och svart bälte. Klockan 20.Tänk om man kanske skulle...
???
Jovisst. Oj oj oj. Fullständigt wild and crazy.
Jo kanske det. Får prova några dagar och se.
Vad blir det för vansinne härnäst... bruna skor efter kl 18 eller nåt sånt?
Nedrans, nu behöver jag ju en till klocklådaFick just besked om att nedanstående kompis finns att hämta hos mitt PN-ombud. Denna försändelse är den första, där jag har betalat korrekt moms direkt hos ebay, där allt tycks ha fungerat som det skall utan krav på ännu mer moms via PN. Skall bli intressant att se hur försändelsen har deklarerats och självklart ser jag fram emot att packa upp klockan.
Men måste man kalibrera den var 48:e timme eller hur funkar det?Japp, den där har faktiskt en lite mer dressad look. Verkar finnas en del olika tavlor till krabban
Huu!skräms inte för jag har ju beställt delar därifrån med ju!God kväll nu är det över 10 dagar sen jag beställde från Vostok watches 24, de enda jag fått är en bekräftelse från PayPal (samma kväll som jag beställde) är processen igång tror ni, får man ingen bekräftelse att de skickat. Kan deras semester påverka så pass mycket ?
Hehe min 110 och jag kommer nog inte ses närmsta tiden men de gör inget köpte en 090 av Bosse igår på klockanett skickad idag.Huu!skräms inte för jag har ju beställt delar därifrån med ju!
God kväll nu är det över 10 dagar sen jag beställde från Vostok watches 24, de enda jag fått är en bekräftelse från PayPal (samma kväll som jag beställde) är processen igång tror ni, får man ingen bekräftelse att de skickat. Kan deras semester påverka så pass mycket ?
Kolla skräppost Allt därifrån hamnar därHuu!skräms inte för jag har ju beställt delar därifrån med ju!
Haha tack för tipset!!!!Kolla skräppost Allt därifrån hamnar där
Edit: Lät ju något Men ni fattar vad jag menar
Men måste man kalibrera den var 48:e timme eller hur funkar det?
Ja, det är ju uppenbart att du börjar bli för gammal. Bäst att du skänker bort alla dina klockor innan det blir riktigt pinsamt. Jag skickar ett PM så kan vi bestämma hur vi gör rent praktiskt.Kvällsfoto... Samma klocka som igår (eller bar det förrgår? Eller... börjar bli gammal )
Ja, det är ju uppenbart att du börjar bli för gammal. Bäst att du skänker bort alla dina klockor innan det blir riktigt pinsamt. Jag skickar ett PM så kan vi bestämma hur vi gör rent praktiskt.
Byte mot en intressant?Haha, vilken bra idé!!!
Kan nog faktiskt tänka mig skänka några som jag väljer ut om du t.ex. byter lite panel på huset, målar lite etc.
Hörde ju dessutom att du älskar att ta bort mossa på tak, det kan du få göra med!
Aj, nu påminde du mig om att jag fortfarande inte är klar med taket. Bara det där lilla sista kvar...Haha, vilken bra idé!!!
Kan nog faktiskt tänka mig skänka några som jag väljer ut om du t.ex. byter lite panel på huset, målar lite etc.
Hörde ju dessutom att du älskar att ta bort mossa på tak, det kan du få göra med!
Byte mot en intressant?
Fint skick på tavlan, boetten och bezelen! Troligen tillverkad på senare delen av 80-talet (luggarna ej "brutna").Hej! Tagit tag i ett gammalt intresse och köpt några ryska vintage klockor. Färgen på visaren på en av mina Vostok Amphibia har dock lossnat Ligger och skramlar i boet (vid kl 8 på bilden). Någon här som kan ge ett ärligt svar om huruvida det är värt att ge sig på att själv försöka öppna klockan och få ut färgflagan? Är det enkelt eller svårt att även byta till en ny orginalvisare? Kollat migration videor på nätet och det ser relativt lätt ut. Men folk som lägger upp sådana brukar ju ha tränat en del och lägger sällan upp videor när det jävlas för dem