Samlarn
Guld
Vi fick godis av kunder i julas. Gott såklart.
Nu är det ju slut naturligtvis.
Kvar finns bara skräp och en furulåda med plexiglaslock. Den passar ju utmärkt att ha klocksamlingen i! Här är en bild på samlingen som jag är så mallig över också. Det är en klocka på väg hem till mig som jag aldrig trodde att jag skulle kunna lägga i samlingen. Kontakten som jag har hittat i Ryssland tycks ha en välutvecklad förmåga att hitta mycket ovanliga klockor.
Min kontakt frågade om jag ville köpa och jag tackade ja såklart eftersom jag tror att en så'n där fråga får man nog inte så ofta. När den kommit lovar jag att lägga upp en bild på den. Säger inte vilken det är nu. 
Nu är det ju slut naturligtvis.
Kvar finns bara skräp och en furulåda med plexiglaslock. Den passar ju utmärkt att ha klocksamlingen i! Här är en bild på samlingen som jag är så mallig över också. Det är en klocka på väg hem till mig som jag aldrig trodde att jag skulle kunna lägga i samlingen. Kontakten som jag har hittat i Ryssland tycks ha en välutvecklad förmåga att hitta mycket ovanliga klockor.
Min kontakt frågade om jag ville köpa och jag tackade ja såklart eftersom jag tror att en så'n där fråga får man nog inte så ofta. När den kommit lovar jag att lägga upp en bild på den. Säger inte vilken det är nu.
. Nu har jag ju ingen riktig plats ordnad som jag kan sitta och pula utan det blir i vardagsrumssoffan och bordet. Rätt vad det var sprätte det till något lätt i ansiktet
. Jag hann inte ens se vad det var men det måste ju ha kommit från urverket!? Vad är det jag ska leta efter, tänkte jag.
Kollade olika bilder och upptäckte att en liten fjäder, grov som ett tjockt hårstrå, saknades.
Jag vill oxå ha en så'n där hörna! *hmm* Det får bli ett framtida projekt.