Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God ryssfredagskväll. Hittar en riktig snygg klockhållare hemma i form av en Suchoj Su-47 Berkut. För övrigt ett av de snyggaste planen landet i öst tagit fram, men som tyvärr inte massproducerades. Vilket vi kanske iofs ska vara glada för
Ok @Johanaxe66 har rätt! Sommaren är inte slut. Två veckor kvar faktiskt på almanackan och därefter möjlighet till en eller två veckor brittsommar med varmväder.Lördag med en känsla av att början på slutet av sommaren nalkas. Bra skäl då att hålla fast vid en av sommarmoddarna! Om någon vecka eller så skall denna tillbaka till brunt läder.
Började med att inte förstå dessa blanka bezeler alls.
Med hjärntvättning deluxe här i tråden tycker jag
Visst blir det en lite annorlunda men snygg look med slät bezel. Jag håller med om att det passar på 710 och även på 420.Det passar bara på vissa boetter. Min 670 ser helknasig ut medan 320 och 710 passar utmärkt. Nu är ju inte 670 polerad men det blir fel med proportionerna också. Bonusbulder från arkivet på olika boetter med den släta ringen
Om den bezelen ska få ny adress så säg gärna tillTestar den nya bezeln, inte helt övertygad på denna boett/tavla. Får testa vidare...
Hmm!! Den där bezeln är för att ta ut kompassriktning ju!!Testar den nya bezeln, inte helt övertygad på denna boett/tavla. Får testa vidare...
Hmm!! Den där bezeln är för att ta ut kompassriktning ju!!
En sån behöver jag!! Vart hittade du den?? Undra om den inte ska vara till en 24h klocka egentligen??
Fint skick!Vostok Amphibia Albatros, refnr 470444,
aka ”Radio Room”. Kom idag.
Jag funderade förut på att köpa en sån där bezel, men jag hittade den bara på eBay från USA. Finns den på någon annanstans eller är det därifrån du köpt den?Testar den nya bezeln, inte helt övertygad på denna boett/tavla. Får testa vidare...
Herre jävlar vad läcker Orkar och vill du, så får du hemskt gärna berätta lite om klockanDigital ryss söndag.
Tack för välkomnandet!Ah, så den/du hittade hit! Välkommen!
Himla kul skick på klockan!!!
För smalt band, lagom mysig tavla och vad i hela friden har hänt med kronan?! Sitter den en extrakrona limmad på en mindre?