Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Boetten är i rostfritt stål. Bezeln och kronan är i kromad mässing. Byter du dem kommer den där att vara fräsch i många år.Ja, den är rejält sliten!
Själva boetten mycket mindre sliten, har lite svårt o få ihop det, men det är klart, ringen slits ju mer än boetten...
Sommarens sista planerade tripp går till Tyskland.
Utmanar mig själv genom att endast ha med en enda klocka för en hel vecka!
Klassisk tysk lunch.
Du anar inte hur nära sanningen du är!Hur skall du klara dig??? Tror du kommer desperat leta loppisar o marknader för o hitta något mer...
Blir inga problem att klara det med den där på handleden. Nu blev man sugen att kasta på paddlar på minSommarens sista planerade tripp går till Tyskland.
Utmanar mig själv genom att endast ha med en enda klocka för en hel vecka!
Klassisk tysk lunch.
Jag har märkt att när jag kikat runt på klockor nu sista dagarna så letar ögat bara efter tunnorSista semesterveckan får väl innebära en ryssbonanza.
Måndag bäres min käre Amphibian i gammeltunna-modell.
1190046 från ca 1983.
Och såklart 18-millimeters luggar och slinkigt mesh!
Men visst sålde du väl en tunna strax efter du köpt den va?Jag har märkt att när jag kikat runt på klockor nu sista dagarna så letar ögat bara efter tunnor
Visst gjorde jag det, den tavlan var dock ingen favorit, är riktig såld på denna. Men de finns ju massor av vintage som är underbaraMen visst sålde du väl en tunna strax efter du köpt den va?
Men visst är det nåt särskilt med den boetten. Kompromisslös på något vis.Jag har märkt att när jag kikat runt på klockor nu sista dagarna så letar ögat bara efter tunnor
Ja boetten är helt fantastisk, är ju lite samma med J29 tunnan egentligen, kompromisslösMen visst är det nåt särskilt med den boetten. Kompromisslös på något vis.
Och imorgon är det tonneau-tisdag igen.
Tunna med 22 lugg= 090Jag har märkt att när jag kikat runt på klockor nu sista dagarna så letar ögat bara efter tunnor
StiligTunna med 22 lugg= 090
Tack!ett litet bygge jag gjort med sandwish tavla och slippsvisare med 200m glasbakloch.
Blev bra Har en likadan fast svart liggandes. Perfekt att få se den med de visarna då jag funderar på vilka jag ska användaTack!ett litet bygge jag gjort med sandwish tavla och slippsvisare med 200m glasbakloch.
Fördömt va snygg den va!!
Tack Bytte till en tavla med mycket lume då bezeln med har det. Blev rätt trevligtFördömt va snygg den va!!
Underbar ögongodisBlötväders tonneau tisdag här med,
Tur den är trycktestad!
Ser ut som torrväder tonneautisdag hos dej med risk för blötväderGodmorgon russofiler. Jag önskar er en trevlig tonneau-tisdag.
Ja, det har regnat men klarnar upp från sydväst. Set ut att bli sol. Så snart når väl den blå himlen även dina marker.Ser ut som torrväder tonneautisdag hos dej
Ja det var väl en 916 tavla du sålde. Om jag inte minns fel var det jag som tyckte du skulle köpa den.... ok sorry.Visst gjorde jag det, den tavlan var dock ingen favorit, är riktig såld på denna. Men de finns ju massor av vintage som är underbara
Den passar din 420 perfekt de va därför jag köpte den då Men som du säger 090 blev inte alls samma sak. De stora siffrorna och enkelheten i tavlan lirar fint med boettenJa det var väl en 916 tavla du sålde. Om jag inte minns fel var det jag som tyckte du skulle köpa den.... ok sorry.
Jag tycker å min sida om 916 tavlan. Har den på en 420 boett.
Med de här tavlorna med lite fläskigare siffror som din 660 eller min 913 gör sig väldigt bra på den fläskiga 090 boetten .