Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!! Boetten heter 270 och är lite halvovanlig!Tack för svar, har letat runt lite. Jo datumet är ingen fördel på den tavlan, gillade dock känslan av skicket. Kikade lite på nodate men de kryllar inte direkt där ute. Va först inne på en blå, men alla som är snygga har haft neptun boett med centerluggar trist när man vill ha nato band.
Aja den kanske duger gått som lantbruksklocka. Stog att den va finare än va bilderna visade i annonsen
Tack så de är 270 boetten heter jäkligt spännande att få se den live sen då han skrev att den va så mycket finare än va bilderna Visade.Grattis!! Boetten heter 270 och är lite halvovanlig!
Den där klockan är as-läcker så modda inte sönder den där
Stora lume pluppar på svart scuba tavla och 270 boett!! Grymt vackert!! Det enad som slår det där är en utan datum men dom är lite svårare att hitta
Sålde exakt en sån där på Tratten för några månader sedan. 601kr inkl spårbart ...Köpstoppet gick åt skogen igen. Men har varit lite sur sen min scubadude blev Restad som jag hade planerat att montera dit dykaringen på som jag köpte. Har ju tänkt leka lite med blekning.
Så nu fick jag tag i en scuba dude fast en svart istället. Hoppas nu inte jag köpt grisen i säcken men tycker den ser hyffsat bra ut trots riktigt usla bilder.
Inte de minsta lumepluttar a heller, blev en med datum. Gissar det är en 80 talare?? Eller kanske tidigare... Säkert någon som vet.. den lär väl dyka upp framåt jul om jag ha tur
Senaste "battle:t" med Postnord landade så här:En ny variant för mig. Jag har tydligen högtidligen (?) utsett Postnord som mitt "direkta tullombud" (kunde jag välja någon annan?) Nu skall alltså PN granska om de kan belägga att jag har betalat moms för den Fridge, som jag faktiskt har betalat moms för direkt vid köpet via eBay. Förra veckan gick motsvarande operation sådär, men jag är optimist.
Jadu den här blir dyrareSålde exakt en sån där på Tratten för några månader sedan. 601kr inkl spårbart ...
Exakt, jag har samma operation på gång men tänkte vänta med att skriva ett inlägg tills jag har gått igenom hela denna kedja med framgång.Senaste "battle:t" med Postnord landade så här:
vi kan betala hur mycket moms som helst åt eBay-säljaren. Denne kan skriva VAT-numret med tremeterssiffror på paketet. Vi kommer ändå 100 av 100 ggr få betala Postnords ("Tullens") moms i alla fall.
Det finns ju tydligen alltså någon sorts digital databas som säljaren måste anmäla in från Ukraina/Ryssland att momsen är betald. Paketet måste därefter ha en sorts streckkod som Postnord kan scanna av - och få bekräftat att momsen (och tillräckligt mycket) är betald.
Känns lite som: ain't gonna happen ...
Men jag har nu ett ärende just likt detta. OM man köper just på eBay så betalar eBay tillbaka dina eBay-dollars i dubbel moms du betalt. Bara att skicka in Postnordkvittot, så har du pengarna åter efter ngn vecka.
Det skall inte vara lätt ...
Sen kommer 745 med förlängd kombi boettVerkar va någon ny Amphibia modell på-g..
740 heter den tydligen..
Och en 760 med starkare urverkSen kommer 745 med förlängd kombi boett
Sen kommer 745 med förlängd kombi boett
Och en 760 med starkare urverk
Gör de jag är bäst på slår gräs
Dag 4:
Ni kommer kanske ihåg bilden som knäckte internet? Är klänningen svart/blå eller vit/guld???
Här är min. ScubaGrabben i Neptune-boetten (937).
Sent 80, möjligen riktigt tidigt 90-tal.
Är den champagne eller är den Scuba-blå?
En annan som är ny i gemet, är de en nvch 30 gen 3, type 320?Homage torsdag!
Så rätt så!ett bevis på att du inte är så ny i gamet utan trillat ner i kaninhålet rättså bra!min är ju nu inte äkta men vår vän @Samlarn har rn äkta som vi kanske kan få avnjuta om vi är snälla!En annan som är ny i gemet, är de en nvch 30 gen 3, type 320?