Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar klockan men det är trist att hunden din kanske behöver vård. Lycka till Beo! Hoppas att det går bra igen.Ryss fredag hos veterinären igen!
Tack!Jag gillar klockan men det är trist att hunden din kanske behöver vård. Lycka till Beo! Hoppas att det går bra igen.
Nja, jag såg att "dansmackorna" var på och då gissar jag på Ålandshav. Jag drar på 8 p. då.
Skulle väntat till 8p. Åland it is.Vart är vi på väg?
Gotland gissar jag på 10p!
Är han en sån där rysk ko-sack?
Tack!
Jag kan bara hålla med...
Fantastisk grön färg, om man gillar grönt alltsä
En hint av Panerai över det hela onekligen!
Fast roligast va ändå när jag sa att nu väntar vi på en omstart av datorn och Ryssen utbrister: "Då hinner jag klä på mig"Teknisk support idag och uppkopplad mot en Ryss som kör Windows på Ryska... Lätt att hitta runt
Bild-spam...
Det ju ändå fredag.
Amphibia och höstflox.
Idag skojar vi till de med lite polkagris
Hmm! Jag tror ju inte att den blå ska vara av titan rakt igenom utan det är nog bara beläggningen som är i den där "titan tjosan" vad det nu hettePlötsligt händer det!!! Posten lyckades skicka ett paket som kommer fram på första försöket!!! Köpte en trisslott när ändå turen var framme (ej skrapat än, så jag vet inte om det blir fler klockköp ännu)!
Blue, it's blue baby! Tyvärr inte titan under det blå, så inte super mega rare utan bara rare
Hmm! Jag tror ju inte att den blå ska vara av titan rakt igenom utan det är nog bara beläggningen som är i den där "titan tjosan" vad det nu hette
De guldfärgade kommandierskie har ju även de någon slags titan nitrid beläggning..
Så den är nog äkta (om du inte kan torka av blå tusch från den vill säga?)
Är inte alla ryska klockor det??Aha, då verkar den vara super mega rare då! Tack för infon!
Ja blev smörjning av pressen på förmiddan ca 50 smörjnipplar, lite rengöring på det. Kommer iaf bli utvändig patina om jag öppnar glaset så kanske man skulle skynda på processen men tror urverket kan rasa dåNu börjar det synas att du använder klockan! Kommer nog bli bra patina på den där rätt snabbt
Haha citatet om ko sack, var ju inte ens mina egna ord även om jag var citeradJ-la citat hit och det med sjukt stora bilder... och när man försöker fixa till det blir det b**b***e av det hela. Aaaaaargh....
Din trädgård verkar vara full av blommorBild-spam...
Det ju ändå fredag.
Amphibia och höstflox.
God fredag kväll på er alla!Jag gjorde en beställning på 3 klockor från online.vostokinc.com den 3:e augusti, paketet anlände arlanda den 15 augusti och idag fick jag avisering från Postnord att betala importmoms. Fortsättning följer om nån vecka eller så, beror på PN.
Minst sagt överraskad att det gick så fort, sist jag beställde från CousinsUK tog det nästan 2 månader att få paketet.. Ska ursprungslandet verkligen spela så stor roll i tullen?