Redan länkat klockanett åt honomKanske föreslå en ryss?
Sitter säkert något standardurverk i klockan som är lätt o byta. Gör man det själv kostar det inte mycket...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redan länkat klockanett åt honomKanske föreslå en ryss?
Sitter säkert något standardurverk i klockan som är lätt o byta. Gör man det själv kostar det inte mycket...
Jag kanske inte är den som skall uttala mig, då jag själv har lite svårt för dessa ash-tray-bezeler och ngt snirkliga Komandirskieboetter.
Tycker också att "guld i allt" funkar på dressare, men tycker (om igen: personligen) det blir lite för mycket på en lite ruffare dykare.
Så jag skulle kanske fundera lite på tavlan ...
Men visst: smaken är som baken - och tur är väl det!
Den är ju så snygg och stilren rakt igenom. Respekt!
Tack så mycketDen är ju så snygg och stilren rakt igenom. Respekt!
Hästur.
Tack. Det är ett arabsto som dottern rider ett par gånger i veckan då ägarinnan är lite till åren och inte orkar motionera hästen fullt ut.Tack så mycket
Skulle hälsa från frun att det var en väldigt fin häst
Hmmmm!muffens?31 brukar det vara även om den kan gå typ 35 timmar i verklighet.Sneglar lite på Vostok-watches24 och la märke till att Power Reserve diffar 12h på de här två klockorna även ifall det är samma urverk i.
Tänkte att det kanske är nån här som har lite mer kunskap om hur det kan komma sig?
Haft just den modellen på hjärnan ett bra tag och äntligen hittade jag en i bra skick. Bandförslag? Känner antingen för ett riktigt grovt canvasband i militärgrönt eller mörkblått, men racing hade kanske inte heller varit så dumt?Juste Slava! Worth waiting for!
Över 40 känns lite som glädjesiffror. Men det är ett automatverk, så om det är 25 eller 50h spelar mindre roll om du tänkt bära klockan. (Lite rörelse så stannar den ju aldrig). Lägger du den i klocklåda stannar den ju ändå efter ett tag.Sneglar lite på Vostok-watches24 och la märke till att Power Reserve diffar 12h på de här två klockorna även ifall det är samma urverk i.
Tänkte att det kanske är nån här som har lite mer kunskap om hur det kan komma sig?
Felskrivning.. 31h är det som gäller.Sneglar lite på Vostok-watches24 och la märke till att Power Reserve diffar 12h på de här två klockorna även ifall det är samma urverk i.
Karlsson Karlsson världens bästa KarlssonGod morgon kamrater!
Härligt härligtJa godmorgon från trädgården säger väl jag med!
Den ska återställas och få gamla paddlar och den gamla bezlen bara jag får tummen ur och renovera samt lägga ny lysmassa på paddelvisarna . Även en gammal rundad krona ska dit men det får bli vinter pillHärligt härligt
Nu hade de varit kul med lite historialektion. Med tanke på bezelen är de där en senare version av nvch 30, 350 case och utan paddlar. (Vänliga hälsningar från en lärande)
Å fasen, så det är lite provisorisk lösning för att hålla den igång i användning ? Ja vintern brukar va en vanligt tidpunkt även när man renoverar maskinerna på gården, när allt lugnar ner sig. Va kör ni för lysmassa när ni hålls med de är rariteterna? Finns de gamla burkar kvar med målafärg från sovjettidenDen ska återställas och få gamla paddlar och den gamla bezlen bara jag får tummen ur och renovera samt lägga ny lysmassa på paddelvisarna . Även en gammal rundad krona ska dit men det får bli vinter pill
Nja jag köpte den i detta skick och har ej rört något på den än men jag vill ha gamla guldpaddlar till den urtavlan samt att jag tycker det ska vara den gamla bezlen på dessa Smaksak men det är detaljerna som gör det tycker jag.Å fasen, så det är lite provisorisk lösning för att hålla den igång i användning ? Ja vintern brukar va en vanligt tidpunkt även när man renoverar maskinerna på gården, när allt lugnar ner sig. Va kör ni för lysmassa när ni hålls med de är rariteterna? Finns de gamla burkar kvar med målafärg från sovjettiden
Detta kommer jag följa med spänning Intressant projekt!Nja jag köpte den i detta skick och har ej rört något på den än men jag vill ha gamla guldpaddlar till den urtavlan samt att jag tycker det ska vara den gamla bezlen på dessa Smaksak men det är detaljerna som gör det tycker jag.
Jag brukar köra med någon gammal lume jag köpte från Ukraina för längesedan men på denna ska jag lägga lume från watchlume.com för att få rätt vintage färg som matchar färgen på befintlig lume på urtavlan.
Fantastiskt vackertHur ”fira” sista dagen innan grottekvarnen skall bemannas igen bättre, än med en lätt tweakad ScubaKille?
420-boett. Tror jag …