Din trädgård verkar vara full av blommor
Jag misstänker att @Delgada bor bredvid en botanisk trädgård, men tanke på alla dom fina blombilder man får se!!!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din trädgård verkar vara full av blommor
Sådan far sådan son, grymt härliga klockor.Jag befinner mig alltså i Tyskland. Anledningen till det är att min yngste son skall plugga på universitetet i Mannheim under en termin. Jag passar då jag på att skjutsa ner honom dit och hjälpa till att få allt på plats. Dessutom blir det en liten extra semester så här i sluttampen av sommaren.
Sonen är dessutom, sedan ett år tillbaka, invigt i den exklusiva klubben med ryska klockor.
Idag var vi en sväng i Heidelberg, vilket var första gången för mig. Intressant gammal stad med bla en imponerande slottsruin.
Premiär för mig med surkål, vilket var överraskande gott!
Eller så sitter han inne med en av Sveriges grymmaste trädgårdarJag misstänker att @Delgabor bredvid en botanisk trädgård, men tanke på alla dom fina blombilder man får se!!!
Har det där bandet, fast i orange.Hemgång. Ryssfredagkväll.. snart.
Jag befinner mig alltså i Tyskland. Anledningen till det är att min yngste son skall plugga på universitetet i Mannheim under en termin. Jag passar då jag på att skjutsa ner honom dit och hjälpa till att få allt på plats. Dessutom blir det en liten extra semester så här i sluttampen av sommaren.
Sonen är dessutom, sedan ett år tillbaka, invigt i den exklusiva klubben med ryska klockor.
Idag var vi en sväng i Heidelberg, vilket var första gången för mig. Intressant gammal stad med bla en imponerande slottsruin.
Premiär för mig med surkål, vilket var överraskande gott!
Ja madame har fixat det hela och vi har ständigt något som blommar från tidig vår till slutet av september ungefär. Och jag uppskattar blommorna mycket jag med.Din trädgård verkar vara full av blommor
Spamma på bara! Gillar färgen skarpt på armbandet, passar bra till klockan!
Tackar. Jo det är otroligt mjukt och skönt. Jag köpte ett orange och ett blått.Har det där bandet, fast i orange.
Visst är det grymt skönt?
Har den ett antal år på nacken så kan det vara service behov på den,eller nån slitage skada på något hjul för det är några rörliga delar även i en quartzare om den inte är digital.Hejsan lite offtopic hör men jag vet va för kompetens ni sitter inne med.
Jag har en lantbrukskompis som har en quartz armbandsklocka som fått spasmer. När den ligger på tex en bänk så går den perfekt i veckor, men så fort han tar på sig den så kan den helt plötsligt en dag sacka 2 timmar, hur kan de va möjligt ? För att de inte ska bli alldeles för off topic så bifogar jag en bild på min klocka
Nja jag tror inte det är klart än?En kvälls fundering
Blev det något av detta projekt? Luna dude. Såg den av en slump på Google. Eftersom jag vägrar Facebook så kunde jag aldrig följa det den vägen 
Hitta mer info här om det hela..Nja jag tror inte det är klart än?
Du kan skriva upp dig på listan fortfarande så kanske inte är så många som varit intresserade och därför den ej har tillverkats ännu?
Dom skulle tillverka 987 0ch den skulle släppas 2021..
Här är listan om du vill boka en:
Airtable | Everyone's app platform
Airtable is a low-code platform for building collaborative apps. Customize your workflow, collaborate, and achieve ambitious outcomes. Get started for free.airtable.com
Hejsan lite offtopic hör men jag vet va för kompetens ni sitter inne med.
Jag har en lantbrukskompis som har en quartz armbandsklocka som fått spasmer. När den ligger på tex en bänk så går den perfekt i veckor, men så fort han tar på sig den så kan den helt plötsligt en dag sacka 2 timmar, hur kan de va möjligt ? För att de inte ska bli alldeles för off topic så bifogar jag en bild på min klocka
Har den ett antal år på nacken så kan det vara service behov på den,eller nån slitage skada på något hjul för det är några rörliga delar även i en quartzare om den inte är digital.
Är de där verkligen en 170548? Min ser inte ut så. Jag har paddlar sen märkt med Восток på tavlan och inte амфибияHej allihopa! Söker efter en 170548 Pambibhia. Svåra att få tag i?
Hehe troligen bättre att byta klocka är en facitKanske servicebehov, kanske något som är trasigt, lite skumt att den bara beter sig när man har den på sig.
Vad är det för klocka? Det lättaste och antagligen det billigaste är väl o sätta i ett nytt urverk.
Hej allihopa! Söker efter en 170548 Pambibhia. Svåra att få tag i?
@hepanter har nog rätt i att det där inte är en 170548. Den där tavlan är ju en 913 och boetten ser ut att vara en 710. Som det ser ut på bilden iallafall. Moddad med nya visare. Riktigt snyggt bygge skulle jag säga.Är de där verkligen en 170548? Min ser inte ut så. Jag har paddlar sen märkt med Восток på tavlan och inte амфибия
här är min 170548
Dom är helt klart inte jätte lätta att fått tag på sist jag kollade var dom slut i lager så de var lite kamp när jag skulle ha tag i denna
Den där är riktigt snyggGodmorgon i rysstråden förresten.
Idag blir det röd 420 inspirerad av den röda augustimånen.
Hehe troligen bättre att byta klocka är en facit
Efter nästan tre månaders väntan är den äntligen här!!!! Bästa fredagkvällen i år.
Jag kanske inte är den som skall uttala mig, då jag själv har lite svårt för dessa ash-tray-bezeler och ngt snirkliga Komandirskieboetter.Godmorgon kamrater!
Detta var tänkt som en sommarmod, men då postnord var inblandad blev det en sensommarmod.
Offret, kom häromdagen.
Bytesdags
Klar! Tanken var båtrattsbecel ihop med båt.
Inte helt övertygad, skall testa annat band med. Kanske får leta efter annan färg på tavla med (eller annan boettbeläggning).