Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör som jag. Börja jobba på kontor och flytta till villa, efter mindre än ett år så matchar 18 mm luggarna handlederna. Vet dock inte om det är värt det. Utbudet på klockarmband blir ju större, men fy fn vad jag saknar att bo på landet och få jobba med kroppen. Har till och med abstinens på att hugga ved. Det trodde jag aldrig för ett par år sedan
Fixa en röd OS-tavla till UFOn och sälj den som "original extra rare"Ta t.ex. dessa två, köpta enbart som reservdelar.
Denna köpte jag enbart för jag ville åt visarna, men funderar skarpt på o fixa en ny tavla o sätta ihop (har iofs snott någon annan del redan).
Eller denna här, köpte den billigast mest slitna jag kunde hitta då jag ville åt den inre indexenringen i plast...
Har länge funderat på o serva o sätta ihop den igen, får skaffa en ny indexring igen dock... funderar på om man kan 3d printa nått!
Inte helt lätt när man ser potential i allt!!!
Fixa en röd OS-tavla till UFOn och sälj den som "original extra rare"
Tack för inputen Råkar inte sitta på tips vart man kan hitta katalogerna med ref nr? Såg nu att sovietwatchstore.com har två stycken ute. En för ca 2500 kr och en för ca 4300 kr. Typ 1500 kr kanske inte är orimligt för mitt ex om pappren stämmer?
170 på en Ministry-måndag är faktiskt helt ok tycker jag. Gemene man i Sverige blandar ofta ihop 170 och 710. Fråga random person på gatan så vet nästan hälften inte skillnaden.Goder morgon
Hoppar över ministry måndag och kör 170måndag istället
Har du skog också? Är det därför du äter gran-ola till frulle?Gröt, granola och Vostok....
Det är väl bra att du slipper känna att du är sysslolösHar redan en sådan, det var till den jag köpte denna, för o sno indexringen
Hade iofs funderar i göra något kul med den! Får se om det blir något, finns så många andra o skruva i!
Gröt, granola och Grostok?Gröt, granola och Vostok....
710? 170? 701? 071? Svårt med siffror och som tidigare har konstaterats så är det bara knappt hälften av de genomsnittliga medborgarna som kan skilja det ena från det andra.Hoppar också ministry idag, då jag ännu inte äger någon (letar gammelministry trots köpstopp)...
Har också hört att den här skall vara förvillande lik en ministry
Fasen vad svårt det var med solen idag, står lågt nu för tiden!
"Optispräj", är det typ det som vi andra dödliga kallar för spolarvätska?Just fyllt i optispray, nu är de bara dieseltanken kvar att fylla också
Nej de här är till AD BLUE systemet. Enkelt förklarat avgasrening"Optispräj", är det typ det som vi andra dödliga kallar för spolarvätska?
Bäst!Näe nu blir det höstkläder även på den här.
Vi tar och provar halvnytt. Det är det bandet jag tidigare haft till min blå 170.
Det funkar ju fint till 710 också.
710? 170? 701? 071? Svårt med siffror och som tidigare har konstaterats så är det bara knappt hälften av de genomsnittliga medborgarna som kan skilja det ena från det andra.
Aha, ja, Ad blue har jag koll på vad det är. Har för mig att det mer eller mindre skall utgöras av grispiss. Sant eller ej, men ett aktivt ämne skall tydligen komma från urin...Nej de här är till AD BLUE systemet. Enkelt förklarat avgasrening
Aha, ja, Ad blue har jag koll på vad det är. Har för mig att det mer eller mindre skall utgöras av grispiss. Sant eller ej, men ett aktivt ämne skall tydligen komma från urin...
Grispiss eller ej.Just fyllt i optispray, nu är de bara dieseltanken kvar att fylla också
Typiskt italienare!Grispiss eller ej.
Pamphibian är ju riktigt snygg. Man förstår att den är populär.
Det finns tydligen nåt italiensk märke som har gjort en hommage till Pamphibia...