MAz_666
Guld
Noterade du att den har en brun urtavla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Noterade du att den har en brun urtavla?
Kan vara att jag råkat stänga av den färgen för att spara på husekonomin. Kan du ta nåt mer kort så får jag reta frun liteNoterade du att den har en brun urtavla?
Fet tunna med 18mm. DET är KBT på hög nivå!Tunnan är svår att låta bli
18mm perlon på mordern Tunna yes baby !!
Coolt, måste kännas naket att glömma klocka sådär, bara ta igen tiden resten av dagen nuVart klocklös under dagen, glömde klocka i morse... Suttit på ca 1h nu.
Vostok Vostok, mellanperiod. Med mitt 70-tals fd nos-band.
Fet tunna med 18mm. DET är KBT på hög nivå!
Läskiga spindlar krypande längs armen: SLÄNG ER I VÄGGEN!!!
Fasen också frugan råka se sitt första bundVart klocklös under dagen, glömde klocka i morse... Suttit på ca 1h nu.
Fasen också frugan råka se sitt första bund
Håll till godo!!Kan vara att jag råkat stänga av den färgen för att spara på husekonomin. Kan du ta nåt mer kort så får jag reta frun lite
Väldans mysig brun också, tror hon kommer gå igång rejält på den
Riktigt fint, är de där ett eget bygge eller en reissue?Håll till godo!!
Enligt men profitionella studie är det endast 20% av de som krakelerar scuba grodmannen med blå tavla. Man kan också se att 20% av dom krackelerade är Generalskie med flygplansmotiv.
Vostok med grå tavla verkar också vara de som oftast krakelerar om man ser till färgen (40%).
... you dont get a blund!Once you go bund...
Vart klocklös under dagen, glömde klocka i morse... Suttit på ca 1h nu.
Faktum är att bund-säsongen börjar nu på allvar i september.... och pågår till april ungefär.Fasen också frugan råka se sitt första bund
Riktigt fint, är de där ett eget bygge eller en reissue?
Nästan lite kinky. Men om man köper två, skickar de med en läderkeps då? Frågar åt en kompis.Det är en reissue.
Lite roligt att det följde med en läderkudde som den sitter runt i original lådan
Nä du får en burk rysk kaviar och en flaska vodka... Eller om det va en tub Kalles och en flaska t-röd? Kommer inte ihåg riktigt??Nästan lite kinky. Men om man köper två, skickar de med en läderkeps då? Frågar åt en kompis.
Att dom inte leverera även de nya i plåtburkarDet är en reissue.
Lite roligt att det följde med en läderkudde som den sitter runt i original lådan
Den är rätt trevlig alltså. Är det lilla 420 boetten det där?Faktum är att bund-säsongen börjar nu på allvar i september.... och pågår till april ungefär.
Omg läste att författaren hette Lars Vildedräng i efternamn. Har nog hängt här bland höbalarna lite väl mycket några dar nuKvällsläsning. Började precis läsa en ny bok, inser att jag måste skaffa olivgrönt band till någon av mina klockor...
Visst är det en 420.Den är rätt trevlig alltså. Är det lilla 420 boetten det där?
Ja den är stilig alltså. Skiljer sig en hel del från det andra jag har i min samling totalt sett. Eget bygge eller finns den att köpa sådan?Visst är det en 420.
Godmorgon ryss-björnar!
Stort tack!Ja den är stilig alltså. Skiljer sig en hel del från det andra jag har i min samling totalt sett. Eget bygge eller finns den att köpa sådan?
Och M90 skjorta med... Det går bra för herrn nu!Morn morn kämpar för brödbiten idag med
Den köptes in 2009 nån gång dåOch M90 skjorta med... Det går bra för herrn nu!