Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår inte varför man ska utmana ödet med såna balanskonster...Ryss till kaffet idag
Den ska ju klara ett djup på minst 200m så en par cm ner i en kaffemugg borde inte vara något större problemFörstår inte varför man ska utmana ödet med såna balanskonster...
Haha eller hur, känner lite likadant när jag lägger den på kanten men så kommer jag på att en ryssdykare för en tusing, inget kan gå felFörstår inte varför man ska utmana ödet med såna balanskonster...
Jag skulle bli väldigt förvånad om den gick sönder av ett dopp i lite kaffe faktiskt..Haha eller hur, känner lite likadant när jag lägger den på kanten men så kommer jag på att en ryssdykare för en tusing, inget kan gå fel
Det jag skulle vara mest orolig för är nog att förstöra remmen. Eller åtminstone att behöva försöka sig på att tvätta den...Jag skulle bli väldigt förvånad om den gick sönder av ett dopp i lite kaffe faktiskt..
Ja alla är vi olika!! Vissa spikar upp klockarmband på vedboden och låter dom sitta där i flera år för att dom ska få rätt patinering eller slipar dom med sandpapper osv..Det jag skulle vara mest orolig för är nog att förstöra remmen. Eller åtminstone att behöva försöka sig på att tvätta den...
Varför testade inte muppen att koka Rollen med för att se om den har samma kvallitet?Ja alla är vi olika!! Vissa spikar upp klockarmband på vedboden och låter dom sitta där i flera år för att dom ska få rätt patinering eller slipar dom med sandpapper osv..
Kaffe har jag inte prövat dock!! Tack för den idén!!
Hahahaha! Man skulle ha kokat hela karln med Rolle och allt kan jag tyckaVarför testade inte muppen att koka Rollen med för att se om den har samma kvallitet?
Det skall ju synas att man är rik...Förstår inte varför man ska utmana ödet med såna balanskonster...
Jag skulle vara mest orolig för att kaffet fick dålig smak av remmen...Det jag skulle vara mest orolig för är nog att förstöra remmen. Eller åtminstone att behöva försöka sig på att tvätta den...
Var det grillning kanske? Upp till 3 år är de helt ok på spett. Muahahahahahaaaa!!!Samma idag som igår, vart på barnkalas men är hemma igen!
Var det grillning kanske? Upp till 3 år är de helt ok på spett. Muahahahahahaaaa!!!
Jag hittade dem så här är bilderna på den som öppnas från glassidan...
Jag har fler bilder med såg jag men det räcker nog med dessa
Jag har bara sett den där och den som är med i filmen (kan rent av vara samma?) så den är nog väldigt ovanlig.Wow, en sådan har jag aldrig sett! Antar att de är hyfsat ovanliga?
Ett sånt verk har ju jag... ett förgylltPå tal om ovanliga Vostoks, den här då?!
2433
Ah, najs! Den har du visat förr väl, känner igen den. Nu får du bara hitta rätt tavla, boett o baklock så är du hemma!Ett sånt verk har ju jag... ett förgyllt
Ja det är den lilla detaljen kvar.. Jag har ju en hel del projekt redan så det verket ska få ligga till sig lite innan jag gör något av detAh, najs! Den har du visat förr väl, känner igen den. Nu får du bara hitta rätt tavla, boett o baklock så är du hemma!