Känn i ingen press!Pressar o pressar o pressar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känn i ingen press!Pressar o pressar o pressar
Gå inte in på köp o sälj sidor medans du väntar bara...Väntar på frugan som är o shoppar (jag har handlar klart)...
Dagens. 300 år av ryska flottan.
Jag har ett till Ryskt bensinkök med, ett PT-1 Tourist.
Perfekt att ha med sig i skogen då det är så litet att det går ner i fickan på vindrocken
Jodå! Man kan nörda in sig även inom detta ämne
Fräckt, visste inte att G-shoken hade sprutkomplikationen, klart praktiskt på en klocka .Sådär ja, efter att ha skuttat omkring (åja) på taket och sprutat på ngt sorts giftigt mossmedel med en Casio G-shock på handleden är nu ordningen återställd.
Du vet inte hur rätt du har!! "stora vredet" är nästan omöjligt att få tag på Hahaha!! Dessutom är detta en ganska exakt kopia av Optimus 8r som är ett Svenskt kök.Åh, med verkstansnyckeln och svarta märket på locket, super rare! Klart värd lite extra då! Det är andra generationen väl? Med den extra stora vreden, den ser man inte ofta!!!
Är det till våren det blir trädgårdstraktorer av äggen?Pressar o pressar o pressar
Haha ja precis när de får växa till sig blir de lika stora som den jag sitter i!!Är det till våren det blir trädgårdstraktorer av äggen?
Din är fin både traktor o klocka!ja lite halv favvo men just nu är det för att kolla gången på den efter mek!Haha ja precis när de får växa till sig blir de lika stora som den jag sitter i!!
Fin klocka det där blev efter ditt pyssel är de en favorit?
Hur varmt var det?Dottern tog hand och klocka och mobil medan jag tog ett dopp.
Behåll!men jag är orginal tomte så lyssna inte på mig!Hur skulle ni ha gjort
Behållt ringen som den är eller bytt ut till en ny? Har en ligger...
Jag hade behållit den då det är original!! Möjligen hade jag tagit lite modellfärg i rätt nyans och fyllt i där det saknades bara för att få det att se rätt utHur skulle ni ha gjort
Behållt ringen som den är eller bytt ut till en ny? Har en ligger...
Behåll!men jag är orginal tomte så lyssna inte på mig!
Tack för svar de va de jag också kände, har ju en fru s är konstnär borde kanske gå att fylla i, bara man hittar rätt kulör haha annars får den ha avsaknaden av pluttarJag hade behållit den då det är original!! Möjligen hade jag tagit lite modellfärg i rätt nyans och fyllt i där det saknades bara för att få det att se rätt ut
Ganska mycket så men jag tror att vissa bezels kan vara så breda att kronan på några boetter stör placeringen. Det är inte bara att shoppa loss alltså.En riktig nybörjarfråga. Men nu har jag fastnat i ryssträsket på riktigt och även börjat köpa nya Vostok-klockor, så öppnas en ny värld. Man kan ju modda klockorna (aldrig tänkt tanken med mina vintage tidigare). Är det något man behöver tänka på vad gäller bezels? Olika mått etc, eller är det bara att shoppa loss
Nja inte dubbla!?En idiot fråga
Ska dessa band ligga dubbla mellan luggarna alltså mellan bandstiften?
Tack @VostokNja inte dubbla!?
Det finns väl en massa sätt att använda dem beroende på hur grova handleder och hur långt bandet är...
Kanske är svårt att se men det finns säkert massa mer info om du söker lite
Nej det tycks inte finnas några gränser för vilka komplikationer japanerna kan bygga in i sina kwartsch-klockor!Fräckt, visste inte att G-shoken hade sprutkomplikationen, klart praktiskt på en klocka .
F-n, jag vill också ha en sådan tavla du har o bygga en homage
Det där blev riktigt snyggt!!Kör med lite T34 resten av kvällen också på Marina nationale
Den röda strimman i bandet matchar stjärnan och Dot:arna i ringenDet där blev riktigt snyggt!!
Skulle gissa på 16-17°C.Hur varmt var det?
Fasen, måste kolla upp status för datumen på mina T34.Kör med lite T34 resten av kvällen också på Marina nationale
En riktig nybörjarfråga. Men nu har jag fastnat i ryssträsket på riktigt och även börjat köpa nya Vostok-klockor, så öppnas en ny värld. Man kan ju modda klockorna (aldrig tänkt tanken med mina vintage tidigare). Är det något man behöver tänka på vad gäller bezels? Olika mått etc, eller är det bara att shoppa loss