Tyvärr, 2415 har jag noll av efter en modd tidigare i år.Någon som har en 2415 movement (utan datum) över? Skulle behöva till ett projekt och skulle vilja slippa vänta på posten från ryssland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr, 2415 har jag noll av efter en modd tidigare i år.Någon som har en 2415 movement (utan datum) över? Skulle behöva till ett projekt och skulle vilja slippa vänta på posten från ryssland
Tack! Gillar den jag med!
Håller med. Är inget fan av de där "plottriga bezelerna med massa text och/eller siffror" men den där gillade jag!Ja det är en mycket lyckad modd det där. Väl avvägda färger, snygga visare cool bezel, och bäst tycker jag det blir med det grå gummibandet!
Nej du gillar väl mest helt släta och blanka bezel.Håller med. Är inget fan av de där "plottriga bezelerna med massa text och/eller siffror" men den där gillade jag!
Och schnygga visare som går super ihop med den orange-röda sekunden!
Och 059-tavlan är alltid rätt!!!
Ja det är en mycket lyckad modd det där. Väl avvägda färger, snygga visare cool bezel, och bäst tycker jag det blir med det grå gummibandet!
Jäklar! Ni snålade inte med komplimangerna! tack!Håller med. Är inget fan av de där "plottriga bezelerna med massa text och/eller siffror" men den där gillade jag!
Och schnygga visare som går super ihop med den orange-röda sekunden!
Och 059-tavlan är alltid rätt!!!
Vi har nog de flesta av oss en vardag rätt på rutin. Jag sitter glor 8 timmar på en dator var dag. Att ta en snabbkoll på KS är ventilen i tristessen. Men snart är det ny månad och då upphör alla köpstopp.God morgon ja ni kanske inte tycker bonden är så spännande som lägger upp samma klocka varje dag och gör samma sak varje dag
Cool klocka, spännande göromål. Köööör på!God morgon ja ni kanske inte tycker bonden är så spännande som lägger upp samma klocka varje dag och gör samma sak varje dag
Inga kor på isen!Cool klocka, spännande göromål. Köööör på!
Grattis till nya klockan. Fiiiin!Teams möte och Luch..
(edit: fel datum såg jag nu.. Får fixa det sen)
Ja, det där med datumet var ju riktigt pinsamt, men annars måste jag ju säga att det är en fruktansvärt grym klocka!Teams möte och Luch..
Det bästa med den klockan är ju att den alltid visar rätt veckodag. Vilken dag det sedan är, det är lite oklart!Teams möte och Luch..
Låter som rätt sällskap för ändamålet Om några dagar är datumet på min ikapp. Återkommer!Desert Dienstag vänner!
Konferens för prominenta militärer. Då måste ju Operation Desert Shield passa som handsken?
Gör det sällan då farbrorögonen ändå inte ser datumet, men dagen till ära fick det bli lite 9 till 12-skruvande!Låter som rätt sällskap för ändamålet Om några dagar är datumet på min ikapp. Återkommer!
Jag tycker det låter som att du har börjat hamna i rätt mode. Låter även som en intressant säljare...Shit pommes! Oleg har redan packat och skickat! Ordnung! Blev lite Amfibia-delar men jag har ju ingen amfibia att modda än... hur fn tänkte vi där? Jo handla lite mer från samma snubbe så slår man ut Postmords avgifter och frakten på fler artiklar ie billigare. Fn vad jobbstörd man är... I värsta fall får man ju kränga grejerna till någon modd-galen typ i formuet här
Finns någon good guy / bad guy lista för meshok? Ifall det är något orpon man inte skall handla med. Tillika om man har handlat med någon och det gått bra.
Du har en utstakad karriär som bezel-pusher.Shit pommes! Oleg har redan packat och skickat! Ordnung! Blev lite Amfibia-delar men jag har ju ingen amfibia att modda än... hur fn tänkte vi där? Jo handla lite mer från samma snubbe så slår man ut Postmords avgifter och frakten på fler artiklar ie billigare. Fn vad jobbstörd man är... I värsta fall får man ju kränga grejerna till någon modd-galen typ i formuet här
De där är inte dumma plus att jag råkar ha en likadan med en likadan underbart krackelerad blå tavla! Vem behöver egentligen datumvisning?Bild på dagen scuba med den oerhört intressanta saken jag använder i arbetet varje dag i bakgrunden!
Datum är ett gissel.De där är inte dumma plus att jag råkar ha en likadan med en likadan underbart krackelerad blå tavla! Vem behöver egentligen datumvisning?