Finns både och, välj att se antingen moddade eller omoddade. Finns typ 8 omoddade i lager hos klockanett just nuMin uppfattning är att dom redan är färdig moddade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns både och, välj att se antingen moddade eller omoddade. Finns typ 8 omoddade i lager hos klockanett just nuMin uppfattning är att dom redan är färdig moddade?
Gzzzzzgrrr!Min med
Ja, dom föll mig inte i smaken.Finns både och, välj att se antingen moddade eller omoddade. Finns typ 8 omoddade i lager hos klockanett just nu
När jag kollar nu har klockanett sju helt omoddade Amphibians i lager.Jag har fattat det som att du kan välja om du vill köpa klockorna med eller utan mods, i vart fall när det gäller vridring och armband - är det bytt grejer inne i klockan är det kanske lite kinkigare.
Det är ju därför man moddar dem!Ja, dom föll mig inte i smaken.
Suck, börjar ge med mig märker jag. Lön på fredag...Min med ...
Jo, kanske det är så. Men vill ändå ha något som är omoddad, känns mer originalt då.Det är ju därför man moddar dem!
Längre bak i tråden finns det en liten diskussion/utläggning om Ministerials/Old Ministrys.Suck, börjar ge med mig märker jag. Lön på fredag...
Den var riktigt cool, är den 41 mm?Jag kan eventuellt skilja mig från min K26
Förvisso blå tavla och 24h visning. Lätt moddad med vridning, men kan sätta tillbaka originalet
Ja, det ska den varaDen var riktigt cool, är den 41 mm?
Trevligt, villhöver en sådan. Har inte haft 24-timmars sedan 1900-talet.Ja, det ska den vara
Det är lite kul och denna är inte dum alls!Trevligt, villhöver en sådan. Har inte haft 24-timmars sedan 1900-talet.
Schnygg!Go'kväll på er
Kom över den här gamla polerade 090 boetten som jag ville stoppa ner @Von 's gamla skapelse i. Men när jag skulle få av Bezeln som satt som berget så ploppade glaset av. Trodde jag. Men det gick av precis vid packningen.
Fick låna från en annan klocka då jag ville få den färdig.
Någon av er som sitter på ett glas med packning som ni skulle kunna tänka er att avyttra? Betalar såklart för det. Annars får jag beställa ett
Någon som kan säga hur gammal boetten är? Den saknar de små urgröpningarna för kronan som är på de senare.
Go'kväll på er
Kom över den här gamla polerade 090 boetten som jag ville stoppa ner @Von 's gamla skapelse i. Men när jag skulle få av Bezeln som satt som berget så ploppade glaset av. Trodde jag. Men det gick av precis vid packningen.
Någon av er som sitter på ett glas med packning som ni skulle kunna tänka er att avyttra? Betalar såklart för det. Annars får jag beställa ett
Någon som kan säga hur gammal boetten är? Den saknar de små urgröpningarna för kronan som är på de senare.
https://klocksnack.se/threads/vostok-super-compressor-reissue.153658/Jo, kanske det är så. Men vill ändå ha något som är omoddad, känns mer originalt då.
Jag vet, tänker knasigt nu.
Svart. Har för många svarta och blåa...https://klocksnack.se/threads/vostok-super-compressor-reissue.153658/
Schnygg!
Det ser jag.
Däremot kan inte alls besvara din fråga om ålder. Men det finns så många andra som kan.
Tack grabbarDen där!
Ja och för stor såg jag för den är 42,7Svart. Har för många svarta och blåa...
Är den där en modd?Godkväll kamrater.
Som den kronblom jag är har jag nu intagit soffläge i väntan på att det är dags att gå och lägga sig.
Och den röde 420 har inte tröttnat på mig än.
Riktigt rolig. Alltid kul med rymdtema. Härlig färg på den bezeln.Kommentarer på denna? Känns som något hopbyggt? Aldrig sett denna bezel innan.
Ja jag har bytt bezel och armband, så en enkel modd är det allt. I originalutförande såg den ut såhär. 420916.Är den där en modd?
Det finns bättre boettkungar än mig, men första frågan är om luggarna är 18mm eller 22?Go'kväll på er
Tack för svarDet finns bättre boettkungar än mig, men första frågan är om luggarna är 18mm eller 22?
18 så är det en äldre; 22 så bör det vara en modernare.
Sedan den där rundheten förbryllar mig. De gamla 119(0)-boetterna var väl alltid lite kantiga.
Rundheten dök upp senare, och hittas även på nya 1967-versionen.
Sedan finns det "avarter" med boetter som re-shape:ats. Då har Oleg varit framme med vinkelslipen och en hink vodka!
Sedan finns det några äldre tonneau-liknande innan de blev just amphibian-dykarna - dom kan jag verkligen inget om.
Men vänta lite så kommer säkert en kommissarie-boett-Clouseau ...