Lättålagom, kanske?Kul initiativ!
Kommer garanterat ge lite cravings!
Skulle dock vilja viska att vridringen heter bezel på utrikiska. Becel är i min bok ett smörmärke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lättålagom, kanske?Kul initiativ!
Kommer garanterat ge lite cravings!
Skulle dock vilja viska att vridringen heter bezel på utrikiska. Becel är i min bok ett smörmärke.
Jag läste avmaskning, men det kanske var lite fel.Sådär nu återställer vi ordningen igen. Har varit lite otrogen, först med Citizen och sen med GUL.
Avmastning i går och idag upptag varför jag valde klockor som inte gör så mycket om de får för mycket stryk.
Jo jag vet att Amphibia också är stryktålig men jag blir mer ledsen om en Amphibia får för mycket stryk.
Men nu är ordningen som sagt återställd med 170 på handleden.
Jäkla skum boett.. Den har jag aldrig sett förr och även bezel ringen va ny för mig!! Jäkla roligt att få se!!300 år av ryska flottan
Det gjorde jag också, och tänkte det var lite dialektalt för att ”tända av” …Jag läste avmaskning, men det kanske var lite fel.
Trevlig söndag!Trevlig söndag alla vänner
Lurar på en liknande men oklar över hur den skulle passa på armen. Vad har du för mått på handleden?Kom ett kuvert från Amerikat i posten med ett band som ska på en annan klocka egentligen men då den inte behagat dyka upp ännu kör vi lite lustig färgmatchning på denna så länge.
Neptun GMT 420
Åh fan. Jag skjuter med de kanonerna lite då och då. Antar att det är A3 Wendes du var på?Alla klockor i min samling är köpta på känsla och inpuls! Denna föll jag för direkt när jag började frekventa EBay!!!
Och idag är det öppethus på Artillerimuset i mina hemtrakter, sonen är nörd på det militära!
Kände att den har rätt stil, men har den militär anknytning?
Japp det är det, jag gjorde lumpen där 1993-94.Åh fan. Jag skjuter med de kanonerna lite då och då. Antar att det är A3 Wendes du var på?
Var kommer det bandet ifrån?Godmorgon ryssvänner.
Frukost och första kaffe.
CNS. Cheapest Nato straps.Var kommer det bandet ifrån?
Tackar! Hur känns den? Bra kvalite för priset eller bara irriterande för huden?CNS. Cheapest Nato straps.
Nej inget irriterande för huden. Väldigt mjukt är det. Skönt, men sannolikt inte superkvalitet. Men lätt värt sina 5,95 $.Tackar! Hur känns den? Bra kvalite för priset eller bara irriterande för huden?
Syrenhäck nämn inte ordet jag avskyr domTrädgårdsarbete i solen idag med försök att tukta en syrénhäck, som vuxit sig lite väl stor.
Har ganska tunna handleder, ~17cm där den sitter på bilden kanske?Lurar på en liknande men oklar över hur den skulle passa på armen. Vad har du för mått på handleden?
Växten är ju dessutom något av en världsmästare på att skjuta rotskott!Syrenhäck nämn inte ordet jag avskyr dom
Gör man inget tar dom över heltVäxter ju dessutom något av en världsmästare på att skjuta rotskott!
Ja.Bytte till blått band, det blev ganska mycket sämre än lädret
Jag tycker den var rätt fin med blått också men håller med om att lädret var ett par strån vassareBytte till blått band, det blev ganska mycket sämre än lädret
Får stå ut under kvällsmjölketJa.
Faktiskt sant.
Som frugans fast hon har vit tavlaPå tal om blått. Den här sitter på armen idag!
Då borde ju jag rimligen kunna hantera en 420 på mina ca 18 cm handleder. Mm... kan bli dyrt detta.Har ganska tunna handleder, ~17cm där den sitter på bilden kanske?
Givetvis inte, påbörjar korsstygnsbroderiet omgåendeVisdomsord från google translate:
"Slaglängden från vårens fulla lindning är 33 timmar."
Glöm aldrig det.