Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och stjärnans spetsar i ringens design. Faktiskt bra genomtänkt design där!Jaha, då var det ryssfredag igen. Jag firar med Poljot Mir på handleden.
Det här är faktiskt en riktigt snygg kronograf, som man, i vanlig rysk anda, helt missade att marknadsföra. Max 104 st tillverkades, men det finns frågetecken kring om det ens blev så många. Min är #23.Och stjärnans spetsar i ringens design. Faktiskt bra genomtänkt design där!
Alltså den där klockan blir bara häftigare och häftigare för varje gång man ser denMorn morn mjölkning och 3 grader ute
Ja, det är nästan lite irriterande det som börjar hända i hjärnan. Måste... fokusera...Alltså den där klockan blir bara häftigare och häftigare för varje gång man ser den
Morn morn mjölkning och 3 grader ute
Gzzzzzzmghh...Tänkte hjälpa @Johanaxe66 att fokusera bättre med en bild
Praktiskt med ett litet "cola fack" på sidan.Tänkte hjälpa @Johanaxe66 att fokusera bättre med en bild
Applicerade index på den och de hade kunnat konkurrera med många andra märken.Jaha, då var det ryssfredag igen. Jag firar med Poljot Mir på handleden.
Fiiiin!jag måste få fingrarna ur och serva mina!TPIRF var det ja.
Jaha ja, här serveras glopalt med tittsylt! Boetterna ser ut att vara i bra skick!Fiiiin!jag måste få fingrarna ur och serva mina!
Jo men paddlarna går nog till det mesta. Både eka och kanot!Sista ryssfredag med frankenstock i denna tappning, måste ha urverket till en annan klocka
De där brukade väl ha sekundvisare med en liten plupp för att symbolisera Sputnik-satelliten.Fiiiin!jag måste få fingrarna ur och serva mina!
Japp så är detDe där brukade väl ha sekundvisare med en liten plupp för att symbolisera Sputnik-satelliten.
Trots att jag troligen har en av världens mest lättavlästa armbandsur så lyckades jag gå till lagårn en timma för tidigt. Kanske dags att skaffa 60mm versionen eller vägguret nån nämde? Troligen går jag i en annan dimension idag eller bara vill ha fredagskväll snabbt
Jag hittar en hel del som ser ut att vara från ngn sorts nyutgåva, men de gamla är ju riktigt coola! Jag gillar även varianten där sekundvisaren är en liten cirkelformad skiva som roterar och har en Sputnik målad på sig.Japp så är det
Nu är inte jag någon expert, men det där ser väl ut som originalutgåvan från typ 50-talet. 200 rubel?!Här, så skall du nog se bättre! Skulle du dessutom bli gammal o glömsk finns det ju extra om du glömmer någon på höstacken t.ex.
Meshok
meshok.net
Man kan nästan känna radioaktiviteten genom mobilskärmen men vilket ögongodis. Ett sånt där tunnare läder med nitar i vore ju super najs att skaffaHär, så skall du nog se bättre! Skulle du dessutom bli gammal o glömsk finns det ju extra om du glömmer någon på höstacken t.ex.
Meshok
meshok.net
Inga problem, så länge man lägger klockan i en gastät blylådaMan kan nästan känna radioaktiviteten genom mobilskärmen men vilket ögongodis. Ett sånt där tunnare läder med nitar i vore ju super najs att skaffa
Men om man vill ha den 24/7 är de värreInga problem, så länge man lägger klockan i en gastät blylåda
Edit: Så mycket bättre då att efterträdaren NVCh-30 Gen 1 inte hade radiumbaserad lysmassa
Bara matta bandet lite i soda så blir det najs!Vad säger folket om detta då? Helt fel färgkombo eller funkar regnbågen till allt?