Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Annars är det ju avkriminaliserat (förfallet!) att rida på älg numera om det skulle kunna vara ett alternativ?Hur är det med allergi mot björn då?
Det går men inget jag gör däremot när jag blev rejält sparkad av en ko som för övrigt heter sparkish. Så hoppa jag upp på kossan brevid o satte mig på ryggen, va enda vägen ur attacken.Jamen, det där ser ju precis ut som jag, nej, just det, jag är ju allergisk mot hästar, fasen också. Kor är jag däremot inte allergisk mot. Hörde någon påstå att man kan rida på kor. @hepanter, stämmer det, har du testat?
Härlig!Vad tycker ni om den här sovjetisk "Raketa"? 26 mm.
Sköna varma hösttoner. Bandet och bezeln gifter sig fint!Vad är det @Utvisaren säger..
"Brunt är det nya bruna..."
Ja i vilket fall som helst gillar jag den här bruna höstmodden och tycker själv att den blev riktigt lyckad. (Om inte jante förbjuder sådan självgodhet... men jante finns väl inte i Ryssland....)
Otroligt häftig modd med rejält marin look. Cool.Det finns en moddad Amfibia som kostar ca 500 kr. Vad tycker ni? Är det värt att köpa?
Det där är ej en Amphibia utan en Komandirskie med en Amphibia urtavla.Det finns en moddad Amfibia som kostar ca 500 kr. Vad tycker ni? Är det värt att köpa?
Finns i Ukraina några billiga varianter.Otroligt häftig modd med rejält marin look. Cool.
500 är definitivt inget överpris. Billigt skulle jag säga.
Man kan även pruta, jag gav ett skambud för två klockor samtidigt, sen möttes vi på mitten, säljaren tog bort auktionerna och skapade en ny som jag högg direkt. Frågan är friOrdet indiantips dyker upp ibland. Här kommer ett sådant. Prata med säljarna och fråga dem om de har fler ur etc. Precis fått napp på en fin Kirovskie som han inte hade lagt ut ännu. Vips läggs den ut och så köper man den direkt.
Ja, jag gillar krabbelurerna
Och nej, jag har inte handlat ryska ur i årtionden... snarast 2 månader. Men människor är människor världen över. De flesta är rätt vänliga och hjäper till om man frågar
Som nämnts är 500 bagare ett bra pris. Försök på annat vis köpa en ny klocka, fixa ett bra läderarmband, köp ett halvt kilo mässingsdelar som specialtillverkats till klockan, låt sedan någon meka (om du inte lägger egen arbetstid på det), skicka den utomlands - och försök komma under femhundra …Det finns en moddad Amfibia som kostar ca 500 kr. Vad tycker ni? Är det värt att köpa?
Av någon konstig anledning har jag inte den ringaste aning om huruvida jag är allergisk mot björn eller ej...Hur är det med allergi mot björn då?
Sådär gör jag nästan alltid och framförallt med lite dyrare objekt. Senast med tre Raketa, på väg hem, där jag fick till ett bra kombo-pris.Man kan även pruta, jag gav ett skambud för två klockor samtidigt, sen möttes vi på mitten, säljaren tog bort auktionerna och skapade en ny som jag högg direkt. Frågan är fri
Inte kul om man börjar nysa om man står öga mot öga med en björn...Av
Av någon konstig anledning har jag inte den ringaste aning om huruvida jag är allergisk mot björn eller ej...
Fast det är ju en snygg tavla...Morn!
Förstadagen med denna. Boetten är riktigt nice. Vad som är uselt är dock att man inte kan korta länken utan bultsax. Även på minsta justering snurrar klockan runt armen. Det förtar glädjen en hel del när man inser att man inte kan ha den på sig normalt.
Jag vet. Bara därför jag köpte den för jag hittade ingen lös sådan tavla. Kan mycket väl bli en blå ring till senare J-ligt stilig! Precis rätt. 17 av 10 möjliga poängFast det är ju en snygg tavla...