Jag misstänker dock att den stammar från en annan nation med liknande statsskick då det står ”stainless steel” på den..Jepp den är inte så tokig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag misstänker dock att den stammar från en annan nation med liknande statsskick då det står ”stainless steel” på den..Jepp den är inte så tokig
Borde ståttJag misstänker dock att den stammar från en annan nation med liknande statsskick då det står ”stainless steel” på den..
Så länge det inte står ”переработанный реакторный материал” antar jagBorde stått
нержавеющая сталь
Ja, det står av någon anledning så på dessa. Jag har ett likadant armband till en Komandirskie 650539 jag köpte från Vostok-watches24 och jag kan bara hålla med om att kvalitetskänslan är på en betydligt högre nivå jmf med standardlänkarna. Dock saknar jag möjlighet att finjustera storleken på länken. Som det är nu är man hänvisad till att plocka med hela länkbitar, vilket i mitt fall gör att länken antingen sitter lite för löst alt alldeles för tajt.Jag misstänker dock att den stammar från en annan nation med liknande statsskick då det står ”stainless steel” på den..
Det är Marinas arm för jag känner igen guldarmbandetDin?för de där duggar inte tätt
Inser nu att jag måste ha en Zlatoust med. Tänkt att ”varför ska man ha en så stor klocka?” Men nu finns det ingen återvändo. Fan vad coola de ärPustar ut i soffan efter ännu en arbetsdag på gården
Aha!ja det förklarar en del och jag har nog bara sett hennes innan med.Det är Marinas arm för jag känner igen guldarmbandet
Det finns nog bara en i det där utförandet och jag tror jag vet hur den är gjord och av vilka delar och det är nog ej en amphibia boett.
Datumhjulet är ej centrerat och det avslöjar nog en del av det hela med
Det är bara att köra på!Inser nu att jag måste ha en Zlatoust med. Tänkt att ”varför ska man ha en så stor klocka?” Men nu finns det ingen återvändo. Fan vad coola de är
Har du hittat Marina Salakhova:s klocka?
Du kommer inte bli besvikenInser nu att jag måste ha en Zlatoust med. Tänkt att ”varför ska man ha en så stor klocka?” Men nu finns det ingen återvändo. Fan vad coola de är
Undrar ju om det är hennes design eller om Oleg bara hade en extra onykter dag i fabriken?Ja, såg den bara på fb och det är inte min. Cool iallafall. Vad är det för boett, någon som vet? Ser ju ut som 350... men?
Kan vara en prototyp med?man vet aldrig med de ryska dinkorna och det verkar slunkit ut det ena och det andra från Olegs verkstad!Undrar ju om det är hennes design eller om Oleg bara hade en extra onykter dag i fabriken?
Ja det känns verkligen som det är hit or miss med dem när det inte finns någon microjustering alls. För mig lirade det bra men jag är också ganska liberal när det gäller hur löst jag kan låta en klocka sittaJa, det står av någon anledning så på dessa. Jag har ett likadant armband till en Komandirskie 650539 jag köpte från Vostok-watches24 och jag kan bara hålla med om att kvalitetskänslan är på en betydligt högre nivå jmf med standardlänkarna. Dock saknar jag möjlighet att finjustera storleken på länken. Som det är nu är man hänvisad till att plocka med hela länkbitar, vilket i mitt fall gör att länken antingen sitter lite för löst alt alldeles för tajt.
Stort grattis riktigt riktigt läcker. Färgerna ger verkligen nåt till tavlanLite bilder så.
Du slavar på ser jag.God morgon hoppas ni alla får en fin start på november
Alltid en slav under statenDu slavar på ser jag.
Jo som egenföretagare ser man ju allt som går till staten och kan stilla undra vart allt tar vägen. Men nu skall vi inte tala politik. NKVD ser dig. God arbetslust! som danskarna på kontoret alltid önskar en...Alltid en slav under staten
Bra inköp, den där kaffemuggen! Är det Christopol eller är det kanske Agat? Klockan helt ok den med!Godmorgon.
Ministry-måndag med nyförvärvet.
Brukar bli reketfart på magen när man dricker kaffeRaketkaffe.
Jag tänkte precis samma sak!Brukar bli reketfart på magen när man dricker kaffe
En kanna om dagen hållar doktorn borta. Och alla andra med för den delen.Brukar bli reketfart på magen när man dricker kaffe
Det blir till att skaffa något liknande. Har väl 2 projekt nu då. A planka @Delgada hans grå tavla med blå ring. B planka din blå tavla med... grå ring... hm glöm inte att göra speglvända ur. inte konstigt att jag gillade båda!!!Myser med två sjuka ungar och en full metal-ministry idag.
glad måndag!