• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Vostok

Audemars
Vargen ser ju fasen vit ut på urtavlan
Min är då grå... :)
Svårt att se på en bild kanske men jämför den vita färgen på datumhjulet mot färgen på vargen så ser du lite skillnad.

1635793398689.jpeg
 

Vostok

Audemars
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEhhhhh.... 😂 😂 😂 ute och ute efter... dyker en upp i bra skick till bra peng så visst... nån 3133 skall jag ju ha så varför inte en riktigt udda.

Annars har jag nog endast tycket 3133 Sturmanskie årsmodell 86-88 har varit lite intressant. Men eeh... inte riktigt helt rätt. Nu har jag ju fått in en svart 3017 med "paddlar" och skall väl eg hitta en ljus. men... ja. Inte livsviktig. En udda Okeah eller annan 3133 kan ju hamna på listan nu. Har dock lite redan spenderat månadens klockpeng men dyker något upp får man ju fånga dagen. Har inte så mycket mer förutom en blå och en albino kirov som jag verkligen vill ha just nu.
Hittade en på ett Tyskt forum som lagt ut en för ett tag sedan och har dumpat priset några ggr.. Kolla med han om den finns kvar och skam bjud :D
 

Utvisaren

Patek
Hittade en på ett Tyskt forum som lagt ut en för ett tag sedan och har dumpat priset några ggr.. Kolla med han om den finns kvar och skam bjud :D
Sure man jag är inte inne på det forumet. Har noll cred där. Men skall skaffa konto.
 

Vostok

Audemars
Nä har bara köpt åt mig själv. Men jag skulle nog IAF kunna förse halva besättningen med ryska klockor
En sån här skulle du ju ha ute i ladugården...
 

hepanter

Patek
2-Faktor
En sån här skulle du ju ha ute i ladugården...
Ne men dra mig baklänges fan också där rök barnbidraget
 

Vostok

Audemars
Iofs kanske mer åt det här hållet jag tänkte med en låda.

1635797867913.png
Jo det förstod jag.. Finns ju en par på e-bay med men dom kostar ju lite flis :) För jäkla coola är dom!!!

Här får du däck klocka med på köpet :D
 

Utvisaren

Patek
Jo det förstod jag.. Finns ju en par på e-bay med men dom kostar ju lite flis :) För jäkla coola är dom!!!

Här får du däck klocka med på köpet :D
Ah, ja den såg bara ut om en best, den med bild bakifrån. På mesh finns ju ett par faktiskt. helt annan prisbild. Men... inte påläst nog för att köpa något riktigt än. Vi får se... trodde de skulle vara svårare att hitta faktiskt. Förmodligen något kapitalt fel med dem...
 

Utvisaren

Patek
Hade en boett över utan urverk o tavla. Slängde i denna!

Blev rätt ball, trots att denna tavlan nog aldrig suttit i denna boett.

Komplett med samurajvisare!

Skall byta ringen runt verket, det sitter lite snett nu, slängde i den bara för o prova!

20211101_212802.jpg
Jo men de visarna var ju lite nya! Att inte fler gjort visare som liknar... tja tanto eller katana spetsar? Det är ju fn lite nytt! Eller något jag sällan sett kanske jag skall säga...
 
Topp