Ha begäret växerVacker!min generation 2 hälsar,tgirf på er alla!
Ps!även denna omlumade pluppar o visare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha begäret växerVacker!min generation 2 hälsar,tgirf på er alla!
Ps!även denna omlumade pluppar o visare
Hittar två typer av sådana verk. Nedersta subdialen skiljer sig. En mäter till 60, den andra till 30. Vilken är MIG klockan?Ryssfredag och jag är faktiskt ledig från jobbet. Båten har lämnats in till vinterförvaring och renoveringen av rummet därhemma fortsätter, nu med fokus på att få ordning på fönstren. Första steget är att såga till en ny fönsterbräda. Allt sker med sällskap av kompisen Amphibian.
Passade även på att såga ut detta hål i en plexiglasskiva och det är faktiskt relaterat till denna tråd...
Funderar samtidigt på vilken klocka som skall sitta på handleden ikväll när det är dags för konsert med orkestern för första gången på över ett år. Återkommer ang det...
Premiär idag! 0.9mm och 1,4mm dorn bör man ha i sin verktygslåda till Vostok!
Riktigt fränt det där med silvrig tavla, länk och original bezeln. Full metal jacket.Ok operation julegris inleds nu.
Skall träna bort en griskulting i vikt.
Hej o hå...
Håller med behövs ingen Modd, den är stenhård som den ärRiktigt fränt det där med silvrig tavla, länk och original bezeln. Full metal jacket.
Bra inringat! Det är en AChS-1Hittar två typer av sådsna verk. Nedersta subdiaken skiljet sig. En mäter till 60, den andra till 30. Vilken är MIG klockan?
Suck!Det börjar bli väldigt kyligt om mornarna nu att cykla med racingläder.
Som tur är finns det en lösning som är både smart och snygg.
(Den som vore det ändå, både smart och snygg alltså...)
Åh vad skönt allting blev nu.
Coolt med en gymbild från dejOk operation julegris inleds nu.
Skall träna bort en griskulting i vikt.
Hej o hå...
Och ett underbart bund med!men nu tar jag helg!Ryssfredag och litet gästabud planerat för kvällen. Temat ikväll är nostalgi, så vad passar då bättre än en 63-årig militär hårding från Svet?
På …
.
.
bund.
Lägg märke till det underbart feta glaset!
Trevlig helg russkies!!!
Ja det har nog inte hänt sedan gulfkriget eller så.Coolt med en gymbild från dej
Fråga: tickar den ljudligt eller kan man ha den in närheten av sin kontorsplats utan att få tuppjuck?Bra inringat! Det är en AChS-1
Den ganska ljudlig, svar ja Svårt dock att sia om hur ljudet ev påverkas av hur och i vilket material man monterar klockan. Jag har eget arbetsrum, så i mitt fall är det bara jag som påverkas. Jag utgår även från att folk som kommer in på rummet kommer att fråga vad det är som tickar.Fråga: tickar den ljudligt eller kan man ha den in närheten av sin kontorsplats utan att få tuppjuck?
Va fals en Ferguson 35?Det är inte bara Hepanter som kan det här med traktorer
Den skall nog jobba ett tag till i farmarligan för att få den fina patinanNemen va säger ni? Kanske dags att dra upp ubåten för en 6:e dag... Okapitalistiskt tänk helt klart att lira samma klocka. Extra kul att jag började på dag 1 i datumet svårt att bryta trenden nu.
Jo jag köpte den ju enbart för tavlan. Tyckte förste den var lite trist i sin design/kulörval. Men efterhand fastnar den rätt bra. De leker mest med att mixa polerat och borstat stål. Boetten putsad, ringen aningen mattad och armbandet har både matta och polerade länkar. Lite genomtänkt faktiskt. Röd visare och lite rött på vridringen. Är benägan att kalla den subtil och att den har lite klass i sitt ändå relativt enkla utförande. Börjar bli en favorit redan efter en dag. Och... inget jla datum! Bara en sån sak!Riktigt fränt det där med silvrig tavla, länk och original bezeln. Full metal jacket.
Köra hela datumskivan ut kanskeDen skall nog jobba ett tag till i farmarligan för att få den fina patinan
Ja man måste ju självklar prova så att alla numren funkar ordentligt. Man kan göra det genom att ha den på armen eller så står man och vrider upp alla varje kväll... har jag hört att folk gör...Köra hela datumskivan ut kanske
Inte för att det är något fel med det. (alltså en parafrasering på ett Seinfeldavsnitt)Ja man måste ju självklar prova så att alla numren funkar ordentligt. Man kan göra det genom att ha den på armen eller så står man och vrider upp alla varje kväll... har jag hört att folk gör...
Valet föll på en svart ZAKAZ-Komandirskie, fö den första vintage-ryssen jag införskaffade.
Jag antar att du har något rött i manscetttknapparna? Stiligt oavett!Valet föll på en svart ZAKAZ-Komandirskie, fö den första vintage-ryssen jag införskaffade.
Är det billigt att elda med ved? - Tja, jämfört med el så bär det sig. Ba-dum-tsss...Hämtar in ved.
Jag nöjer mig med röd blekt stjärna på urtavlan! Hade varit intressant att ha röd Goroda på handleden. Det får bli till julkonserten!Jag antar att du har något rött i manscetttknapparna? Stiligt oavett!