Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste blända de flesta på gymmet med den där klockanMorgongym. TGIRF!
Måste blända de flesta på gymmet med den där klockan
EEhhh... så här! тандтролльски !Pax för att få tandtrolls titeln!! Eller "Tandtrollski" blir det kanske?
Mhm. Gråskala och rött genomgående. Både klocka och band. Bra skit!Glad ryssfredag.
Stilig alltså!Morgongym. TGIRF!
Nu pojkar som moddar. Se och lär här. Gråskala och två motsatskulörer (orange och blått) blir ofta bra. Sedan är det mest en fråga om att få ton och nyans att gå ihop. Hade kanske även gått med grå, blå eller rent av en svart tavla eller vridring med. Snyggt jobbat!!! Jag gillar!Glad ryssfredag från oss, kamrater!
Stilig alltså!
Thank God... ? Du menar "Thank Putin" antar jag? Bara ett litet feltryck på tangentbordet antar jag, eller hur kamrat? #NKVDvetmerändinmammaMorgongym. TGIRF!
Ah, nöjd med den Hade dock velat ha samma nyans på visare och armband men inte hittat ngt änNu pojkar som moddar. Se och lär här. Gråskala och två motsatskulörer (orange och blått) blir ofta bra. Sedan är det mest en fråga om att få ton och nyans att gå ihop. Hade kanske även gått med grå, blå eller rent av en svart tavla eller vridring med. Snyggt jobbat!!! Jag gillar!
Thank God... ? Du menar "Thank Putin" antar jag? Bara ett litet feltryck på tangentbordet antar jag, eller hur kamrat? #NKVDvetmerändinmamma
Instämmer! Men gör man det så där bra från början blir ju tröskeln ganska hög att riva isär den och sätta ihop på ett nytt sätt; när flicka med pärlörhänge väl var klar var det liksom ingen som kände sig hågad att kolla hur den skulle se ut om hon fick monokel och en mustig snorbromsNu pojkar som moddar. Se och lär här. Gråskala och två motsatskulörer (orange och blått) blir ofta bra. Sedan är det mest en fråga om att få ton och nyans att gå ihop. Hade kanske även gått med grå, blå eller rent av en svart tavla eller vridring med. Snyggt jobbat!!! Jag gillar!
Monokel... bara kör!!!Instämmer! Men gör man det så där bra från början blir ju tröskeln ganska hög att riva isär den och sätta ihop på ett nytt sätt; när flicka med pärlörhänge väl var klar var det liksom ingen som kände sig hågad att kolla hur den skulle se ut om hon fick monokel och en mustig snorbroms
Perfektion ska man inte fnysa åt, men en kaotisk skapandeprocess kan vara underhållande den med
Nästan innan radio tystnaden knäppte jag!
Är jätte nöjd med den därför får den hänga med Idag också, nu med lume pluppar vid timmar och svart sekund visare!
Känns rätt ok nöjer mig såhär!
Denna boetten med manuellt verk och då låg baksida är skön på armen!
Snyggt pluppat om man jämför med Oleg. Ja och de flesta andra hemmapulare man ser...Nästan innan radio tystnaden knäppte jag!
Är jätte nöjd med den därför får den hänga med Idag också, nu med lume pluppar vid timmar och svart sekund visare!
Vilket verk! Vilken värk i mina ögon!
Vacker!min generation 2 hälsar,tgirf på er alla!Nästan innan radio tystnaden knäppte jag!
Har fuskat tidigare, lägger på med en spetsig tandpetare i omgångar blev tre runder här!Grymt jobbat med plupparna, ser ju ut ungefär som olegs direkt från fabrik! Var det första gången, eller har du gjort det tidigare?
Gillar även att det är lite gula, så de passar in med åldern på klockan. Du borde kanske luma om visarna?
Jo men snyggt gjort om man jämför med alla tyska DH klockor tex. Saatana perkela vad många är sabbade.Vacker!min generation 2 hälsar,tgirf på er alla!
Ps!även denna omlumade pluppar o visare
Jag kan bara instämma, riktigt grymt jobbat med pluttarna!Grymt jobbat med plupparna, ser ju ut ungefär som olegs direkt från fabrik! Var det första gången, eller har du gjort det tidigare?
Gillar även att det är lite gula, så de passar in med åldern på klockan. Du borde kanske luma om visarna?