Kan meddela att småsaker som visare och kronor etc verkar gå alldeles utmärkt att skicka som vanligt brev (rek) utan någon CN22.
Du menar från ryssland? Bra o veta, har funderat på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan meddela att småsaker som visare och kronor etc verkar gå alldeles utmärkt att skicka som vanligt brev (rek) utan någon CN22.
Haha ja, rastlösheten och allt det där..Bytt vridring på den?
Smak måste man ju få ha, och gärna dela med sig av också, utan att behöva känna sig som polis för detJa, med risk att framstå som någon självutnämnd smakpolis skulle jag ändå vilja hävda att 710 boetten gör sig bäst med mer sluttande bezel. Den bezel du har ser nästan plan ut. En sluttande eller en slät bezel ger mer utrymme för boetten (tycker jag).
Jag skulle rekommendera att prova en slät bezel alt en tunn sluttande bezel , som benämns T2 på komandierski.
Prova det så skulle jag gissa att du och din 710 får en lycklig relation tillsammans.Аксессуары для часов Восток Командирские Амфибия, ремни, браслеты, безели
Аксессуары для часов Восток по цене завода производителя с бесплатной доставкой по РФ: официальный дилер, актуальная стоимость, любая форма оплаты, более 10 лет работы и 1000 довольных клиентов по всей России и за рубежом.komandirskie.com
Jo jag tyckte det verkade rätt småaktigt av tullen & co att sitta och sprätta kuvert som inte väger över 50 gram. Så har fått mina knappar till Poljot 3017 och räknar med att få två visare till den med inom kort med post från Russii.Du menar från ryssland? Bra o veta, har funderat på det.
Mina ser ut såhär och, ja, visarna är lite längre:UFO kunniga. Denna här. Är lite spekulant men kan tyvärr för lite. Är visarna verkligen kosher? Ser väldigt korta ut... Minuten skall väl ändå nå precis till index för timmarna? Eller har de gjort varianter? Men det ser fel ut som fn... Fin annars. Svårt att hitta rätt visare???
Stiliga! Men det verkar förekomma flera olika ringar. Finrandiga, lite bredare ränder och slät? När jag leter hittar jag främst data på den med täta ränder i den ovridbara vridringen. Är den jag postade med lite bredare ränder i ringen som den skall? Hittar ju flera som ser ut så, men om det är rätt vete Fiske-Frans!Mina ser ut såhär och, ja, visarna är lite längre:
Den gröna är ju riktigt po... snygg!!! Men hade nästa velat ha en milanese eller något och fått en riktigt futuristisk känsla över den (futuristisk som man tolkade det på 60-70 talet då).Mina ser ut såhär och, ja, visarna är lite längre:
De en där du trumpetar den när de är dags för semin?
Det stämmer! Pillade bort vridringen för ett tag sen och har inte orkat sätta tillbaka det.Jäklar vilken cool! Är det en borstad 420 utan vridring? Såg riktigt ball ut
Jo, men den där är ganska vanlig, är nog inget skumt med just det.Stiliga! Men det verkar förekomma flera olika ringar. Finrandiga, lite bredare ränder och slät? När jag leter hittar jag främst data på den med täta ränder i den ovridbara vridringen. Är den jag postade med lite bredare ränder i ringen som den skall? Hittar ju flera som ser ut så, men om det är rätt vete Fiske-Frans!
Jag kan nog hålla med och det var just 60-70-tals-looken som gjorde att jag blev förtjust i den. Just den klockan var fö min första UFO.Den gröna är ju riktigt po... snygg!!! Men hade nästa velat ha en milanese eller något och fått en riktigt futuristisk känsla över den (futuristisk som man tolkade det på 60-70 talet då).
Det finns ju även 2427 (automat). Har letat en sådan med svart datumskiva ett tag men dom verkar lite svåra att hittaHar lyckats beställa en Vostok 2428 boett (alltså en boett där urverket 2428 har suttit i).
Någon som har en sådan klocka? Hade inte koll på det urverket tidigare.
Här är en annons med en hel klocka.
VILL HA!!!Idag kom det paket österifrån:
Min första 470.. Svinigt nöjd! Hundra gånger bättre än jag ens kunde drömma om!
Länken åkte dock av direkt. Satte på ett zulu istället. Får väl se om jag skaffar en annan länk framöver.
(Skänker gärna den här länken till någon här i tråden som vill ha den. Eller byter mot ett 18mm nato (är inte så förtjust i zulu) men det var det enda jag hade i 18mm.)
Yes! Ett sk gökur!De en där du trumpetar den när de är dags för semin?
OM man ändå hade varit tandläkare... just så skulle men ha intrett väntrummet. Med 8 gökur som går 1 minut efter varandra. Varje hel timme är det 8 minuters galande! Ooooh... tandvärken känns mild i sammanhanget!Jag måste ha ett ryskt gökur!!
BARA 251 visningar! Det är för dåligt. Den där måste delas på facebook och överallt snarast!Jag måste ha ett ryskt gökur!!
Min sambo har sett (och hört) när jag kollat på olika ryska gökur och hon såg nästan mer förtvivlad ut än när jag drog igång min gamla trattgrammofon.. Man kunde riktigt se skräckblandad ångest i hennes ögonOM man ändå hade varit tandläkare... just så skulle men ha intrett väntrummet. Med 8 gökur som går 1 minut efter varandra. Varje hel timme är det 8 minuters galande! Ooooh... tandvärken känns mild i sammanhanget!
Riktigt jäkla hårt fick så allvarliga Kurtz-vibbar att jag var tvungen att härmas och slöjda ihop en egen variant. Så; ja, här är min hommage till din klockaDet stämmer! Pillade bort vridringen för ett tag sen och har inte orkat sätta tillbaka det.