Ryssfredagskväll och jag fortsätter med Zvezda. Nu matlagning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner du att du verkligen vill sätta er relation på prov så har jag en säckpipa som du kan få lånaMin sambo har sett (och hört) när jag kollat på olika ryska gökur och hon såg nästan mer förtvivlad ut än när jag drog igång min gamla trattgrammofon.. Man kunde riktigt se skräckblandad ångest i hennes ögon
Man kanske får flytta ut i garaget innan året är över
Du kan ju fråga om du skall gå med i hemvärnet istället? 100 gubbar, 100 AK 5 och 100 liter sprit i 5 tält. Det är rätt livat det med kan man säga. Och med livet som insats. Ett gökur eller några stycken är ju rätt harmlöst i jämförelse!Min sambo har sett (och hört) när jag kollat på olika ryska gökur och hon såg nästan mer förtvivlad ut än när jag drog igång min gamla trattgrammofon.. Man kunde riktigt se skräckblandad ångest i hennes ögon
Man kanske får flytta ut i garaget innan året är över
Hahahaha!! En sån måste man ju ha men även aztec death whistle står bra till om man vill spela en trudelutt för sin kära innan läggdagsKänner du att du verkligen vill sätta er relation på prov så har jag en säckpipa som du kan få låna
Det låter som en helt vanlig helg här på landet fast vi sitter i stugor istället för tält och kör hagelbössa istället för AK 5 (Kör inte Hemvärnet med AK 4C)Du kan ju fråga om du skall gå med i hemvärnet istället? 100 gubbar, 100 AK 5 och 100 liter sprit i 5 tält. Det är rätt livat det med kan man säga. Och med livet som insats. Ett gökur eller några stycken är ju rätt harmlöst i jämförelse!
En liten ryss får bli dagens sällskap på jobbet!
Riktigt jäkla hårt fick så allvarliga Kurtz-vibbar att jag var tvungen att härmas och slöjda ihop en egen variant. Så; ja, här är min hommage till din klocka
Riktigt schysst! Då kan vi rocka "no bezel" tillsammans!Riktigt jäkla hårt fick så allvarliga Kurtz-vibbar att jag var tvungen att härmas och slöjda ihop en egen variant. Så; ja, här är min hommage till din klocka
Oleg lät sitt skäggiga anlete lysa även över undertecknad. 2 nosiga kronografknappar dök upp. Skall bli spännande och se hurxdessa skall monteras.
Och det var försäljning kurs 1A. Säljer du något hemskt, visa först upp något hemskare SÅ verkar din vara ganska okDu kan ju fråga om du skall gå med i hemvärnet istället? 100 gubbar, 100 AK 5 och 100 liter sprit i 5 tält. Det är rätt livat det med kan man säga. Och med livet som insats. Ett gökur eller några stycken är ju rätt harmlöst i jämförelse!
Jo tro mig, jag funderar verklligen på hur de skall få plats!!! Antar att de lindas runt urverket/längs insidan boetten och fjädrar utåt.Tänkte först att det var lite väl stora visare du hade beställt!
Kan redan nu höra ljudliga "PING" och så flyger något iväg och landar utanför synfältet....Jo tro mig, jag funderar verklligen på hur de skall få plats!!! Antar att de lindas runt urverket/längs insidan boetten och fjädrar utåt.
Själv tar jag ett vanligt järn fast blev ett sk crossfit pass över lunchen idag. 8 övningar i intervaller med totalt 520 reps. Inkluderar 65 j-la burpees... inte i rad men i alla fall. Saatana. Imorgon är det fosterställning som gäller.Fortsatt trevlig fredag ryssvänner från bonden i chinos, skulle behövt ett strykjärn
VILL HA!!!
(länken)
((skickar lite Natos ...))
Läcker!och bandet på bordet såg grymt ut med så gärna nån bild på det med.Trevlig fredag!
Är tavlan fullt möjlig att bara vända upp och ner med tavelpinnarna, eller har du såna där små klisterlappar bakom tavlan? Antar att pinnarna sitter symmetriskt men jag har inte skruvat isär så många ryssar ännu...Trevlig fredag!
Trevligt! Körde igång julstämingen lite med köttbullemackor och rödbetssallad. Elda hade varit trevligt men här är ju så varmt att det blir bastu om man eldar på. Så kaffe och klocka gäller nu... och hitta telefonen... återkommer med bild om och när jag hittar den.Morgonstund. Brasa, kaffe, ryssklocka, rysstråden.
Med det bandet på bordet bara måste du ju skaffa dig en Adanac!!!Trevlig fredag!
Sent denna ryssfredag kom jag till den plötsliga insikten att jag ville byta från somrigt orange-svart nato till brunt läder, som kontrast till denna vita tavla, som (jag tror) sitter i en boett #470.