• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Ryssfredagskväll och jag fortsätter med Zvezda. Nu matlagning.
20211119_192506.jpg
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Min sambo har sett (och hört) när jag kollat på olika ryska gökur och hon såg nästan mer förtvivlad ut än när jag drog igång min gamla trattgrammofon.. Man kunde riktigt se skräckblandad ångest i hennes ögon 😂
Man kanske får flytta ut i garaget innan året är över ;)
Känner du att du verkligen vill sätta er relation på prov så har jag en säckpipa som du kan få låna
 

Utvisaren

Patek
Min sambo har sett (och hört) när jag kollat på olika ryska gökur och hon såg nästan mer förtvivlad ut än när jag drog igång min gamla trattgrammofon.. Man kunde riktigt se skräckblandad ångest i hennes ögon 😂
Man kanske får flytta ut i garaget innan året är över ;)
Du kan ju fråga om du skall gå med i hemvärnet istället? 100 gubbar, 100 AK 5 och 100 liter sprit i 5 tält. Det är rätt livat det med kan man säga. Och med livet som insats. Ett gökur eller några stycken är ju rätt harmlöst i jämförelse! 🤔 😂
 

Vostok

Audemars
Du kan ju fråga om du skall gå med i hemvärnet istället? 100 gubbar, 100 AK 5 och 100 liter sprit i 5 tält. Det är rätt livat det med kan man säga. Och med livet som insats. Ett gökur eller några stycken är ju rätt harmlöst i jämförelse! 🤔 😂
Det låter som en helt vanlig helg här på landet fast vi sitter i stugor istället för tält och kör hagelbössa istället för AK 5 ;) (Kör inte Hemvärnet med AK 4C)
 
Senast ändrad:

Delgada

Patek
Måste genast prova. Har visst fått feeling för mocka.
Är lite dare devil och frångår bundet. Risken för frysskador på handleden bortser jag från. Totalt galen. Vettvilling.
Måste prova ett av de nya banden.
20211119_212541.jpg
20211119_212600.jpg
20211119_212631.jpg

Så får det bli ett tag nu. Riktigt sköna mockaband de har från CNS!👍
 

Utvisaren

Patek
Du kan ju fråga om du skall gå med i hemvärnet istället? 100 gubbar, 100 AK 5 och 100 liter sprit i 5 tält. Det är rätt livat det med kan man säga. Och med livet som insats. Ett gökur eller några stycken är ju rätt harmlöst i jämförelse! 🤔 😂
Och det var försäljning kurs 1A. Säljer du något hemskt, visa först upp något hemskare ;) SÅ verkar din vara ganska ok ;)
 
  • Like
Reactions: Beo
VILL HA!!! 🤩 🥰:cool:
(länken)

((skickar lite Natos ...))

Klart att du ska ha länken om du är så sugen!
Bara du vet att den är ordentligt rasslig och inte riktigt fyller ut 18mm-luggarna (se bild).. Så att du inte blir besviken menar jag..

Skicka din adress i PM..🙂
(OBS! Har häcken full närmsta dagarna så hinner kanske inte skicka den innan onsdag..)
 
Topp