Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har glömt fråga @Beo men gissar på 80 talÄr många ställen som slits och får glapp med tiden i chronograf verken samma om det är Swiss made! Så denne där Oleg är nog ganska oskyldig här!!!
För är ingen ny klocka väll?
Känns väll rimligt, men undrar hur nya det finns av dem!Har glömt fråga @Beo men gissar på 80 tal
Perfekt!! Sno behån så har du ett nytt armband till zlatousten där
Till slut skulle du se ut som ett UFO!Kan bli tvungen att ta en lördagsöl när man läser något så dystert. Jag menar tänk om man blir tvungen att köpa mer Raketa istället. Hur skulle det se ut?
...the one that says bad mother f*cker...
KOLLA! NOG FN SER BANDET LITE BRUNT UT!!! FK FK FK...Elddop för Sergeantski. På grönt natoband, vad annars. Bund?
Härligt att höra!
Nä, inte bundElddop för Sergeantski. På grönt natoband, vad annars. Bund?
...och då svarar man: Nej, jag är bara här för att brunstspana.Rätt ofta man hört på krogen:
"Det är en Zlatoust på Ratnikband" och sedan, svarar tjejen:
"Skall vi hem till dig eller mig?"
...och då svarar tjejen, muuu...och då svarar man: Nej, jag är bara här för att brunstspana.
Fina bilder men du behöver nog skaffa teleobjektiv. Man ser ju inte vad folk har för sig i lägenheterna.Kvällspromenad.
Halvbund?Nä, inte bund
Jag är inte säker men visst står det någon på balkongen och vinkar på det högra huset??Fina bilder men du behöver nog skaffa teleobjektiv. Man ser ju inte vad folk har för sig i lägenheterna.
Jag hoppas att han vinkar, och inget annat. Alltså putsar fönstren eller något annat helsjukt. Folk är inte riktigt kloka nuförtiden.Jag är inte säker men visst står det någon på balkongen och vinkar på det högra huset??
Jag hoppas att han vinkar, och inget annat. Alltså putsar fönstren eller något annat helsjukt. Folk är inte riktigt kloka nuförtiden.
Nja, denna modell är snarare tidig 90-tal:Har glömt fråga @Beo men gissar på 80 tal
Ja dessa boetter är riktigt snygga tycker jag!
Sååå rätt drink hälsar mixologisten.Den lille ryssen akompanjerad av en Moscow mule!
Tack för det! På sovjetiskt vis trodde jag inte nogrannheten var större men nu vet jag ju varför det ser ut som det görGlaset är nog rätt men det sitter normalt en metallring som dels täpper igen så att man inte ser förbi tavlan men som framförallt har som funktion att täta mot boetten.
På tal om det, har jag sagt att min far är en riktigt duktig modellflygplanbyggare, han har byggt en bra bit över 100 flygplan. Kollade i albumet, denna minns jag från när jag var liten en Dr1Fockerplan!!!
Wow. Uppenbart att han behöver en Strela eller två!!!På tal om det, har jag sagt att min far är en riktigt duktig modellflygplanbyggare, han har byggt en bra bit över 100 flygplan. Kollade i albumet, denna minns jag från när jag var liten en Dr1
Bonus även en bild på en neuiport
Sjukt gediget rassel i den där länkenIdag kom det paket österifrån:
Min första 470.. Svinigt nöjd! Hundra gånger bättre än jag ens kunde drömma om!
Länken åkte dock av direkt. Satte på ett zulu istället. Får väl se om jag skaffar en annan länk framöver.
(Skänker gärna den här länken till någon här i tråden som vill ha den. Eller byter mot ett 18mm nato (är inte så förtjust i zulu) men det var det enda jag hade i 18mm.)