Utvisaren
Diamant
Byter man verket är det väl ingen modd eller???Nu snackar vi franken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Byter man verket är det väl ingen modd eller???Nu snackar vi franken!
Ett kolugnt arbeteMjölker
Ja jag ser verkligen fram emot Seagull quartz Scuba Dude:n som kommer efter dettaKanske är bäst att maila dem och fråga vad som pågår och varför de säljer fake Vostok?
Ja du ser väl att mjölkpriset gått upp så man nu har kunnat unna sig en guldklockaEtt kolugnt arbete
Det är det jag alltid har sagt. Mjölkbönder ligger i gräddfilenJa du ser väl att mjölkpriset gått upp så man nu har kunnat unna sig en guldklocka
Enig. Vad fn är insta för något? Har man inte bara stavat fel till "i stan" eller??Bahh!har inte insta men säljer du med?isåfall om du har nått 22mm bredd så får du gärna pm’a!
Instagram ju!Enig. Vad fn är insta för något? Har man inte bara stavat fel till "i stan" eller??
Voffodåårå, voffogööripådettaviset?Vad är det som händer hos Meranom??
Nu släpper dom "1967 tunnor" med Seiko NH35A urverk
Tja, evolutionen har kanske gjort sitt här? De har gått från rumpnissar till r*vhattar?Voffodåårå, voffogööripådettaviset?
Ja du?Voffodåårå, voffogööripådettaviset?
Kan bli tvungen att ta en lördagsöl när man läser något så dystert. Jag menar tänk om man blir tvungen att köpa mer Raketa istället. Hur skulle det se ut?Ja du?
När jag läste förr om det där Luna dude projektet så verkade det ju som Vostok vägrade göra SE klockor åt Meranom så det kanske har något med det att göra??
Det kan ju innebära att det inte blir några fler Special Editions eller projekt klockor från Vostok mer??
Som på räls Shelffields rakkniv är nog bra men deras fällknivar ger jag inte mycket för. Dålig bladcentrering och rent av sitter bladen knappt fast ordentligt i sidled. Hu! Men jag kanske har fått måndagsexemplar?Ett fickur Molnija...
Själv föredrar jag den ryska gäddkniven med tillhörande gaffelSom på räls Shelffields rakkniv är nog bra men deras fällknivar ger jag inte mycket för. Dålig bladcentrering och rent av sitter bladen knappt fast ordentligt i sidled. Hu!
Riktigt snygg design!Så är det ju, tack! Jag gillar fö proportionerna på denna boett. 18 mm avstånd mellan bandhornen passar riktigt bra IMHO.
En annan fråga jag aldrig riktigt har fått kläm på är detta med Amphibians med eller utan spännring till glaset; Skall inte alla Amphibians ha en ring? Som det är nu är det lite oklädsamt när man kan se förbi tavlan och tex ana gluggen ut mot kronan...
Annars får denna kompis hänga med tills vidare idag när jag äntligen skall försöka bli helt klar med renoveringen av rummen hemma.
Ja du. Skall man skratta eller bara häpna?Själv föredrar jag den ryska gäddkniven med tillhörande gaffel
Ja det är känsligare att få till finliret när man justerar och sekund samt minut påverkar varandra vid nollställning!
Ja dessa boetter är riktigt snygga tycker jag!
Med inbyggd fickplunta?Klockan blev mycket bättre balanserad med bandet, nästan att den ser liten ut när den inte sitter på armen!
Jag tror nog ändå denna skulle gå hem på första dejten
Jag tror nog ändå denna skulle gå hem på första dejten
Oleg special... skall funka så...eeeeh...
Fockerplan!!!
Är många ställen som slits och får glapp med tiden i chronograf verken samma om det är Swiss made! Så denne där Oleg är nog ganska oskyldig här!!!Oleg special... skall funka så...eeeeh...