Vostok
Guld
Låsringar!?Vad får vinnaren i pris då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låsringar!?Vad får vinnaren i pris då?
Med LYXROTOR!!! Jo jag tackar jag!Godmorgon vänner, då var det tisdag igen. Dagen till ära testar jag att byta till brunt läder på denna NVCh-30-homage och då kan plötsligt bakstycket och lite detaljer därunder exponeras.
En parfym av märket Oleg?Vad får vinnaren i pris då?
He he, jag passade på att byta både rotor och ringen runt verket när jag ändå höll på och skruvade. Sedan kom jag alltså på den briljanta idén att sätta natoband på samma klocka...Med LYXROTOR!!! Jo jag tackar jag!
Luktar vodka i kistan kanske håller masken borta iaf, nä fasen de här måste va va man kallar för tragik humor. Lås ring kanske är roligareEn parfym av märket Oleg?
NASTY!!!En parfym av märket Oleg?
Det är nackdelen med att köra ända in i kaklet. Skallen får en rejäl smäll det sista som händer. Då kan det bli lite konstigt i slutet på projektenHe he, jag passade på att byta både rotor och ringen runt verket när jag ändå höll på och skruvade. Sedan kom jag alltså på den briljanta idén att sätta natoband på samma klocka...
Snacka om slitvarg!Ratnik får hänga på idag.
Godmorgon vänner, då var det tisdag igen. Dagen till ära testar jag att byta till brunt läder på denna NVCh-30-homage och då kan plötsligt bakstycket och lite detaljer därunder exponeras.
Snacka om slitvarg!
Om man tar ut bläckstiftet ur en penna så kan man använda det tomma röret för att få visarna på plats.God förmiddag
Alla visare sitter kvar. Fastän jag sovit med klockan på. Nästan mer förvånad än glad. Men det var ju kul att det verkar ha fungerat såhär länge i alla fall.
När de finns flera här inne som slarvar med Tonneou tisdag ink undertecknad så är de bra att @Johanaxe66 finns som kan köra 2 styckenOlika som bär.
Ja det blev något i den stilen till sist jäklar vad pillrigt det var, och roligt!Om man tar ut bläckstiftet ur en penna så kan man använda det tomma röret för att få visarna på plats.
Ja det blev något i den stilen till sist jäklar vad pillrigt det var, och roligt!
Ja, verktyg får det bli nu. Hade lite förlikat mig med att det kunde gå åt fanders den här gången men suget att pillra gjorde det värt risken.Det blir lättare med tiden och riktiga verktyg underlättar också.
Så var det ju nästan (åja) på den gamla modellen med Radium-lume.Man kan nästan tro att de rymms ett litet kärnkraftverk inuti denna
Oleg kanske hitta en gammal lysmassa burk som det stog радиоактивный från den gamla fabrikenSå var det ju nästan (åja) på den gamla modellen med Radium-lume.
Jag håller på med ett lite grövre band till "segelklockan". Några marina symboler kanske kunde passa...