”Håller på” som i tillverkar själv? Ser väldigt imponerande ut i så fallJag håller på med ett lite grövre band till "segelklockan". Några marina symboler kanske kunde passa...
Tror det kommer bli väldigt fint på klockan hur som
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Håller på” som i tillverkar själv? Ser väldigt imponerande ut i så fallJag håller på med ett lite grövre band till "segelklockan". Några marina symboler kanske kunde passa...
Hmm, jag har faktiskt börjat äta havregrynsgröt till frukost nu...Eldar brasa och kokar gröt.
Rakkniven är Thiers Issard, fransk-tillverkad.Som på räls Shelffields rakkniv är nog bra men deras fällknivar ger jag inte mycket för. Dålig bladcentrering och rent av sitter bladen knappt fast ordentligt i sidled. Hu! Men jag kanske har fått måndagsexemplar?
Vi är ett par kaffefascister på jobbet som kör med presskanna och även en extra inöpt kaffemaskin så man kan ha sina egna kapslar osv. Allt för att slippa automatkaffet. Kaffe är viktigt och skall inte försummas. Det gör arbetsdagen mycket bättre med en god kopp kaffe!!!När jag startar datorn nöjer jag mig en en kopp kaffe eller två. Wienerbröd ger så mycket smulor i tangentbordet...
Bonden sitter vid köksbordet med sin kaffebryggare, ensamrätt på denVi är ett par kaffefascister på jobbet som kör med presskanna och även en extra inöpt kaffemaskin så man kan ha sina egna kapslar osv. Allt för att slippa automatkaffet. Kaffe är viktigt och skall inte försummas. Det gör arbetsdagen mycket bättre med en god kopp kaffe!!!
Ja vi ryssfantaster har förståelse för sådana tingMan vet att man pratar med en klocknörd när ingen ifrågasätter att datumet inte är ställt på klockan.
Finns många bra bryggare. Fler och fler nu som börjat göra med rätt temperatur och flöde för en relativt ok peng. 1000-1500 får man kanonbryggare. Att lägga pengar på en kaffebryggare/maskin är för min del lika legitimt som att köpa en klocka.Bonden sitter vid köksbordet med sin kaffebryggare, ensamrätt på den
Ja en gammal Neptun med solnedgångstavlan.. Snygg!Vad är det här för tavla? Nån neptun?
Jo jag har hittat två olika nu på morgonen. Hm. Men så behöver jag andra grejer, och skall serva kronogafer... och har köpstopp pga ¤%&%/%# vinerdäcksinköp... hårda tider.Ja en gammal Neptun med solnedgångstavlan.. Snygg!
Jag hoppas det. Ett ankare eller så kunde ju kanske liva upp lite grann. Återkommer med uppdatering.Det där blir nog supersnyggt på klockan!!!
Ja jag tillverkar lite band på hobbynivå. Tack så mycket. Några fler exempel finns upplagda på min Instagram:”Håller på” som i tillverkar själv? Ser väldigt imponerande ut i så fall
Tror det kommer bli väldigt fint på klockan hur som
Först tänkte jag att nu jädrar gick du för långt i detta forum, tills jag plötsligt insåg att jag håller med dig till 100%, minst!Finns många bra bryggare. Fler och fler nu som börjat göra med rätt temperatur och flöde för en relativt ok peng. 1000-1500 får man kanonbryggare. Att lägga pengar på en kaffebryggare/maskin är för min del lika legitimt som att köpa en klocka.
Vafa... jag har aldrig fattat att det är en solnedgång. Piiinsamt (men kul att äntligen förstå!)Ja en gammal Neptun med solnedgångstavlan.. Snygg!
Ankare? Äh... en torped kanske?Jag hoppas det. Ett ankare eller så kunde ju kanske liva upp lite grann. Återkommer med uppdatering.
Ja jag tillverkar lite band på hobbynivå. Tack så mycket. Några fler exempel finns upplagda på min Instagram:
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Vafa... jag har aldrig fattat att det är en solnedgång. Piiinsamt (men kul att äntligen förstå!)
Haha, ja varför inte.Ankare? Äh... en torped kanske?
En propeller vore väl ganska fint annars?Haha, ja varför inte.
Den här typen av sjömärken är ju rätt snygga och ganska ”rena” i formen - kanske kunde vara något?Haha, ja varför inte.
En propeller vore väl ganska fint annars?
Bra alternativ båda två. Jag ska klura lite så får vi se vad det blir.Den här typen av sjömärken är ju rätt snygga och ganska ”rena” i formen - kanske kunde vara något?
Sjömärket är riktigt bra. Propellern sådär tycker jag med tanke på att tavlan har en segelbåt.Bra alternativ båda två. Jag ska klura lite så får vi se vad det blir.
Go bananas!I brist på sol får Vostok lysa!