Oförskämt bra med ankare och YM bezel på samma gång. Sjukt bra tavla....trots att jag är så långt ifrån läder man kan komma så funkar även det förträffligt här...NiceByter armband i brist på bättre tidsfördriv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oförskämt bra med ankare och YM bezel på samma gång. Sjukt bra tavla....trots att jag är så långt ifrån läder man kan komma så funkar även det förträffligt här...NiceByter armband i brist på bättre tidsfördriv
Det blev Neptun idag med.. Försökte mig på en bättre bild med men den urtavlan måste ses live
Gullig och snyggKör på den lilla Desert shielden idag.
Gullig och snygg
Välkommen tillbaka!Är på väg att bli med Vostok igen, men saknar den lyxiga lådan. Någon som har en till övers för en rimlig peng?
Coola klockor helt klart under den där eran. Fick faktiskt prova en god väns speedy för några år sen, lite offtopic här i tråden. Men den hör till rymdsnacket, har bilden kvar jäkligt mäktig känsla var det, så sjukt fin patina och känslaVerkligen, han är en av mina stora idoler när det kommer till 60-talets rymdkapplöpning! Han var senare även med på det ganska trevliga Apollo-Soyuz-projektet tillsammans med Nasa. Nedan en bild därifrån. Omega Speedmaster sitter på handleden (under tester på marken bar han en ascool Flightmaster). Dessutom var han riktigt grym på att teckna. Teckningen är ett porträtt av Tom Stafford.
Wow, cal 321, raka luggar... arghhCoola klockor helt klart under den där eran. Fick faktiskt prova en god väns speedy för några år sen, lite offtopic här i tråden. Men den hör till rymdsnacket, har bilden kvar jäkligt mäktig känsla var det, så sjukt fin patina och känsla
En 1005-003 med kaliber 321 ed White "premoon"
Lagar käk nu
+1Wow, cal 321, raka luggar... arghh
Kanske skall ha sådana där 3D glasögon?Det blev Neptun idag med.. Försökte mig på en bättre bild med men den urtavlan måste ses live
Kanske skall ha sådana där 3D glasögon?
Det är jobbigt med köpstopp. Råkade ropa hem en liten sak för 800 rubel. Det var inte meningen. Men det värsta var att säljaren hade 300 klockor till. Men inte en enda som jag villa ha! All frakt skall alltså belasta en liten klocka. Blev så putt att jag bad dem lägga klockan i ett vanligt kuvert och tejpa loss. Inget j-la CN22 eller något annat. Gäller att hålla kostnaderna nere nu. Det lite roliga är ju att det har kommit ett paket på posten som köptes innan köpstoppet. Har faktiskt ingen aning om vad som ligger i paketet. Nåja, det hämtar vi imorgon. Nu skall vi bränna 8000 på däck och annat mög till bilen istället.
TackarOförskämt bra med ankare och YM bezel på samma gång. Sjukt bra tavla....trots att jag är så långt ifrån läder man kan komma så funkar även det förträffligt här...Nice
Tackar
Jo jag tyckte det kändes lite skoj att bygga mot något slags ”ryss-master” tema. Gillar också tavlan, det känns som att det händer mer i den än man ser vid första anblicken.
Det känns lite tråkigt bara att det börjar ta slut på saker att pilla med på den här klockan, nu är det bara tavla, urverk och sekundvisare kvar sedan start
WowSorterar ut lite gamla uniformspersedlar till bättre behövande.
Väldans fin ordning på klockorna därVäljer morgondagens klocka..och valet blir samma som i dag!
Att kunna ha samma klocka fyra dagar i rad bara för att man vill det, är en definition av frihet som kanske få utanför vår gemenskap kan förstå.
Förvånansvärt mycket Orientex och sunkiga Citizens. Fanns ett par zakaz från zombieinvasionen i Irkustsk -82 men de var rätt besudlade. Blandat rassel men nej, inget som fick det att rycka till i någon kroppsdel. Bara allmänt svid i plånboken.Den säljaren hade säkert 100 klockor jag hade velat ha
Äntligen lite Goroda i tråden! Underbart ihopplockat exemplar med mycket personlighet och den gamla och vackra loggan.Klockbyte!
Bytte precis urtavla på den här till rätt urtavla.
Rätt sleten urtavla, men den passar boetten rätt bra för den är lite sleten med.
Passade på o köpa tavlan ihop med det andra kul ni sett här ifrån mig de senaste dagarna.
Ja det kanske vore någotEn guldsekund kanske?
Äntligen något vettigt från Slava!TGIRF! Hemmavid vaknade vi med årets första täckande snölager liggandes på marken. Lite slirigt var det allt att ta sig till pendeltågsstationen på elcykeln. Desto mer stabilt med Slava Amphibian på handleden en dag som denna.