Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nää!! Fint ex! Är supernöjd med min oxå med undantag för att visarna är relumade men säljaren hävdar annat Trillade f.ö. in en till amphibian idag oxå!Åkte dit på en till Scuba... Kan man ha för många?
Inget samband med Aurora 17 ?Poljot har kommit på Öland
Verkar vara fel visare. Har bara sett pilvisare ihop med den här boetten. Paddelvisarna brukar vara på den runda. Men resten kan ju vara rätt.Vostok amphibian nvch 30 till salu på e-bay för 2000$ Kan denna vara en äkta tro?
300 meters varianten har dom visarna! Tycker den ser rätt ok ut! En ovanlig rackare! Det är senare 200m varianter som har pilvisarna, det är lurigt att hålla reda på alla ryska dykare. Jag har sett pil varianter på 300m, men det korrekta skall vara Paddelvisare!Verkar vara fel visare. Har bara sett pilvisare ihop med den här boetten. Paddelvisarna brukar vara på den runda. Men resten kan ju vara rätt.
Wow! Snygg klocka! "Paddelvisare"! Det har inte jag på min. Jag tror att det finns en variant med "paddelvisare". Plåtburken! De finns inte många av. Jag skulle vilja se fler bilder där man ser plexiglasets "välvning". Plexiglaset ska vara väldigt annorlunda (tjockare) på den här modellen jämfört med de vanligare 20 ATM.Vostok amphibian nvch 30 till salu på e-bay för 2000$ Kan denna vara en äkta tro?
+ kultförklarade målade indexWow! Snygg klocka! "Paddelvisare"! Det har inte jag på min. Jag tror att det finns en variant med "paddelvisare". Plåtburken! De finns inte många av. Jag skulle vilja se fler bilder där man ser plexiglasets "välvning". Plexiglaset ska vara väldigt annorlunda (tjockare) på den här modellen jämfört med de vanligare 20 ATM.
Mina ögon har blivit så svaga att jag inte ser baksidan på klockan så bra. Jag skulle vilja se se att baksidan är lite "ruggad", inte blankpolerad. Jag skulle ju inte döma ut klockan helt om baksidan är blank och har rätt stämplar i övrigt.
Bredden på armbandet verkar bra. Ska vara 22 mm. Synd att man inte kan se slipningen under armbandsstiften.
Skulle även vilja se boetten från sidan.
Urtavlan ser fantastiskt fin ut.
Kronan ser fin ut. Det verkar vara den runda. Oftast är det den rakare varianten på den här modellen men jag tror att den runda kronan är godkänd.
Klockan ser fin ut. Plåtburken och dokument tillsammans med klockan gör exemplaret väldigt unikt. Jag skulle vilja se fler bilder men det jag ser, ser bra ut.
Målade visare? Det har jag aldrig hört talas om? Vad är det för något? Berätta mera.+ de kultförklarade målade visarna!
Ha, ha jag skrev fel! Index menar jag!Målade visare? Det har jag aldrig hört talas om? Vad är det för något? Berätta mera.
Det jag reagerade på är att det ej är något "serie nummer" instansat på bak-boett? Borde det inte vara det??300 meters varianten har dom visarna! Tycker den ser rätt ok ut! En ovanlig rackare! Det är 200m varianten som har pilvisarna, det är lurigt att hålla reda på alla ryska dykare. Jag har sett pil varianter på 300m, men det korrekta skall vara Paddelvisare!
Jag har sett 300m som har ansetts var genuina utan nummer på bakboetten! Här är en från Michele samling!Det jag reagerade på är att det ej är något "serie nummer" instansat på bak-boett? Borde det inte vara det??
Tack! Man lär sig nya saker hela tiden, det är det som är så roligt med detta samlande.Jag har sett 300m som har ansetts var genuina utan nummer på bakboetten! Här är en från Michele samling!
P1030961_small.JPG
Gå in på Michele Cuoccio´s sida! Där finns några mycket fina exemplar av alla olika 300meters amphibia! Kolla under fliken Vostok!Tack! Man lär sig nya saker hela tiden, det är det som är så roligt med detta samlande. [/QUOT
Åh där fanns det mycket man skulle velat ha!! Grymt!! Tack!!Gå in på Michele Cuoccio´s sida! Där finns några mycket fina exemplar av alla olika 300meters amphibia! Kolla under fliken Vostok!
http://russianwatches.altervista.org/index3.html
Grymt!! Har aldrig sett Albatros i 300m utförande. Får man vara fräck och be om en bild på framsidan med?Undrar om du inte tänker på 300 m med Albatros boetten? De har ett nummer stansat på baksidan. Min 300 m med tonneauboetten har inget nummer. Nu vill jag inte påstå att min 300 m tonneau är helt felfri heller.
Albatros till vänster och tonneau till höger.
Jag är så mallig över den här att jag kan fota den hela kvällen. Kommer straxGrymt!! Har aldrig sett Albatros i 300m utförande. Får man vara fräck och be om en bild på framsidan med?
Hahaha!! Ja det förstår jag och med all rätt! Grattis till dom!Jag är så mallig över den här att jag kan fota den hela kvällen. Kommer strax
Rajj, rajjraj. Raj.Hahaha!! Ja det förstår jag och med all rätt! Grattis till dom!
Å herre gud vad vacker!! Kände att jag blev mållös!! Tack för att du delade med dig av den!! Måste ha en egen!!Rajj, rajjraj. Raj.
Vostok Albatros 300 m
Som jag letade efter den här....
Jag letade intensivt efter den, varje dag, i ca. ett år innan jag fick "napp". Ett email kom i min inbox på julafton. Det är sant. Jag har den sällan på mig - tyvärr.Å herre gud vad vacker!! Kände att jag blev mållös!! Tack för att du delade med dig av den!! Måste ha en egen!!
Det är så man nästan börjar tro på tomten Åter Grattis till den!!Jag letade intensivt efter den, varje dag, i ca. ett år innan jag fick "napp". Ett email kom i min inbox på julafton. Det är sant. Jag har den sällan på mig - tyvärr.
Ja, där var ju en rackare med paddlar. Jag som var där och letade. SlarvigtGå in på Michele Cuoccio´s sida! Där finns några mycket fina exemplar av alla olika 300meters amphibia! Kolla under fliken Vostok!
http://russianwatches.altervista.org/index3.html
Äh, som Fixoflex skrev. Det är svårt att hålla reda på alla "dykare". Det är ju det som är lite tjusningen med Vostok.Ja, där var ju en rackare med paddlar. Jag som var där och letade. Slarvigt