Ja alltså, känner du dig färdig med den så vore det ju ofint att tacka nej till ett sådant fint erbjudandeOm du ändat dig kan du köpa tillbaka den de du sålde 100 kr billigare så kan jag testa ett en 710 variant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja alltså, känner du dig färdig med den så vore det ju ofint att tacka nej till ett sådant fint erbjudandeOm du ändat dig kan du köpa tillbaka den de du sålde 100 kr billigare så kan jag testa ett en 710 variant.
De är ju detta som är charmen med detta forumet gemenskapenJa alltså, känner du dig färdig med den så vore det ju ofint att tacka nej till ett sådant fint erbjudande
Det påstås att Meranom sagt att Vostok fabriken vägrat göra klockan åt dom?Vad hände med luna dude projektet egentligen, varför blev det inget?
Vi har ju pratat om både vanliga dykare, sen poopdivers och nu rymddykareDet påstås att Meranom sagt att Vostok fabriken vägrat göra klockan åt dom?
Dock ska den göras men det blir ej Vostok utan Micromilspec som tillverkar den.
År det bra däck på den så vore jag klart spekulant men undra vad "Postmord" tar i frakt för att tappa bort den efter vägen?De är ju detta som är charmen med detta forumet gemenskapen
Ingen som vill köpa min gamla gödningssnurra från Danmark, @Utvisaren får ju snart pengar från @Pippis pappa och kan då få den skickad via PostNord
Ja däcken är ju typ de mesta av värdet som sitter på den maskinen. Förutom stålet dåÅr det bra däck på den så vore jag klart spekulant men undra vad "Postmord" tar i frakt för att tappa bort den efter vägen?
Och lägga in klockan i renoveringsbudgeten? Rotavdrag på den som en hushållsnära tjänst?Den va för övrigt en jäkla fin 3017. Heligt skick på den, inte tänkt att bygga om nånstans hemma @Utvisaren ?
Ja en sån där fin raritet borde man ju kunna ta på minst 20 års avbetalningOch lägga in klockan i renoveringsbudgeten? Rotavdrag på den som en hushållsnära tjänst?
Jo mina 400 hektar kan ju behöva en rejäl gödningssnurra. Förlåt 400 kvadrat. Minus huset då...År det bra däck på den så vore jag klart spekulant men undra vad "Postmord" tar i frakt för att tappa bort den efter vägen?
På med kraftuttaget i 2 sek sen stänga av!!! klart!!!Jo mina 400 hektar kan ju behöva en rejäl gödningssnurra. Förlåt 400 kvadrat. Minus huset då...
Och lägga in klockan i renoveringsbudgeten? Rotavdrag på den som en hushållsnära tjänst?
Annars borde det i alla fall gentemot äkta hälften, gå att köra klockan (klockorna) med avskrivning på 20% per år, då är dom ju snart gratis!Ja en sån där fin raritet borde man ju kunna ta på minst 20 års avbetalning
Alltså, du har inte en mindre dyngspridare som man kan dra med en vanlig bil? Har nog både en och två adresser jag kan köra till och tömma ett lass eller två. Få se nu... vart ligger nu Postnord...På med kraftuttaget i 2 sek sen stänga av!!! klart!!!
Vilken av dem???Jag har tom 2 st ballar. Men den ena är slut o redo för skrot
Den blir nog cool som MMS också men undrar varför inte восток vill köra den? Dom verkar ju köra på rätt mycketDet påstås att Meranom sagt att Vostok fabriken vägrat göra klockan åt dom?
Dock ska den göras men det blir ej Vostok utan Micromilspec som tillverkar den.
Den här har jag 12 tons olby. Den gamla gula postbilsfärgen, borde gå att smyga med. Men bilen pallar den nog inte, risk att fjädrarna flyger upp till open space om man kopplar på denAlltså, du har inte en mindre dyngspridare som man kan dra med en vanlig bil? Har nog både en och två adresser jag kan köra till och tömma ett lass eller två. Få se nu... vart ligger nu Postnord...
Bra avatar förresten. En speznaz komme flygande och skall dänga en Zlathoust i nacken på tomten. Payaback för alla mjuka paket...Den blir nog cool som MMS också men undrar varför inte восток vill köra den? Dom verkar ju köra på rätt mycket
Vilken jobbig frågaVilken av dem???
Ahaha ja för alla kalsonger och strumpor jag någonsin fåttBra avatar förresten. En speznaz komme flygande och skall dänga en Zlathoust i nacken på tomten. Payaback för alla mjuka paket...
Rykten säger att Meranom och Vostok inte är riktigt kontanta lägre?Den blir nog cool som MMS också men undrar varför inte восток vill köra den? Dom verkar ju köra på rätt mycket
Likadant som på landet grannbönderna blir osams o viftar hagelbössor o studsare.Rykten säger att Meranom och Vostok inte är riktigt kontanta lägre?
Dom verkar ju inte göra några mer SE klockor åt Meranom heller så det är nog därför som Meranom börjat tillverka egna "1967 tunnor" med kinaverk.
Låter inte helt orimligtRykten säger att Meranom och Vostok inte är riktigt kontanta lägre?
Dom verkar ju inte göra några mer SE klockor åt Meranom heller så det är nog därför som Meranom börjat tillverka egna "1967 tunnor" med kinaverk.
Japp!! Precis som här där jag bor!! Man har "hagelbraken" med sig när man ska ner på Ica ifall man stöter på grannen efter vägenLikadant som på landet grannbönderna blir osams o viftar hagelbössor o studsare.
Exakt en sån fast med en annan boett va jag jäkligt nära att köpa!! Den är grymt cool!!Lägger in något klockrelaterat... en sådan här fast med ren tavla hade man ju gärna haft. Alltid lurigt om man lyckas rengöra dem eller inte.
Gött att du flaggade den, då var man inbetald och klar så här på lördagenKänns konstigt att den här projektklockan är på gång när Luna dude projektet inte gick att genomföra?
Tydligen är en prototyp snart klar..
Jo. Har korn på en stålis med annat case också...Exakt en sån fast med en annan boett va jag jäkligt nära att köpa!! Den är grymt cool!!
Nej det va ej en sån!! Visarna va precis som den första du visade men boetten va mycket mer slimmad!! Har bara sett den en gångJo. Har korn på en stålis med annat case också...
Sitter vi och glor på samma får du nog vädra lädret snart om du skall ha den... ingen hets...
Men visarna undrar man ju lite över. I alla fall sekunden verkar ju,,, sekunda...
Den där blir nog riktigt bra då dom slimmat ner boetten så den är mer lik originalet än den som Meranom tillverkade en gång i tidenGött att du flaggade den, då var man inbetald och klar så här på lördagen
Hm. denna är nog samma som den guldiga?? Elle är detta den slimma du tänker på? Men samma missfärgning i kanten av tavlan... inget farligt för ett gammalt ur man man kan böjra störa sig ju,,,Nej det va ej en sån!! Visarna va precis som den första du visade men boetten va mycket mer slimmad!! Har bara sett den en gång
Allt stämmer där förutom boetten Den jag såg har tunna raka luggar och va guldfärgad.. Jag gillar den där slingrade visaren med röd pilHm. denna är nog samma som den guldiga?? Elle är detta den slimma du tänker på? Men samma missfärgning i kanten av tavlan... inget farligt för ett gammalt ur man man kan böjra störa sig ju,,,