Utvisaren
Diamant
Skrytpelle... harv var det bästa jag kunde gissa på. Det var ju ingen ringvält i alla fall.Kultivator
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skrytpelle... harv var det bästa jag kunde gissa på. Det var ju ingen ringvält i alla fall.Kultivator
Med en sådan där väckarklocka skulle man ju inte behöva oroa sig för att försova sig.. eller någonsin sova igenGökur i all ära... men ett rysk uvur är heller inget för den harhjärtade...
Ser klart bättre ut när den är på armen. När den låg rakt så lyckades bandet nästan göra den tavlan, som ändå har så hög kontrast, lite neutral. På armen blev det bruna fältet mindre och den tog sig väl!! Tror den hade gjort sig väl på ett mörkare band med vita stygn!Klockbyte. Japan av. Ryss på.
Testar brunt bund på den gamle 710. Blev ganska retro tycker jag. Ett par dagar minst ger jag den.
Jag blev mätt iafall.Alltid är det någon som dyker upp och skall snylta... var bodde du nu igen?
Jag kanske kunde använda den som mossrivare på min tomt. Det krävs rejäla doningar kan jag upplysa omKultivator
Jag tänkte först skriva ett långt inlägg, men nöjer mig med att skriva: Jaha?Klockbyte. Japan av. Ryss på.
Testar brunt bund på den gamle 710. Blev ganska retro tycker jag. Ett par dagar minst ger jag den.
Det har du rätt i, jag måste säga att jag är överraskad över hur civiliserat och trevligt det är här - något som tyvärr inte känns helt vanligt på internet i stortDe är ju detta som är charmen med detta forumet gemenskapen
Ingen som vill köpa min gamla gödningssnurra från Danmark, @Utvisaren får ju snart pengar från @Pippis pappa och kan då få den skickad via PostNord
Du kan få låna min gamla skrammel-Toyota, den har kraftuttag så det borde fungeraAlltså, du har inte en mindre dyngspridare som man kan dra med en vanlig bil? Har nog både en och två adresser jag kan köra till och tömma ett lass eller två. Få se nu... vart ligger nu Postnord...
De är nåt visst med inbitna ryssklockesamlare, vi verkar alla ha hjärtat på rätt ställe och en stor dos av humorDet har du rätt i, jag måste säga att jag är överraskad över hur civiliserat och trevligt det är här - något som tyvärr inte känns helt vanligt på internet i stort
Den där kombon blev väldigt bra!Klockbyte. Japan av. Ryss på.
Tack ska testa detta några dagar nu!Det blev ju stenhårt. Båda.
Ja du, jag gillar orden balans och varsamhet. Man ger och tar på ett varsamt sätt. Kan det samtidgt göras med ett leende så blir världen kanske lite bättre? Som synes skulle jag nog ha en framtid som rödvinsfilosof. Men man gör vad man kan och förutsätter att alla menar väl när de skriver, även om det blir lite tokigt formulerat ibland.Det har du rätt i, jag måste säga att jag är överraskad över hur civiliserat och trevligt det är här - något som tyvärr inte känns helt vanligt på internet i stort
Morgonstund har mjölk i mun!God morgon kamrater
Söndagsmjölkning med Strela 3133 och en god chokladbar
Återigen den där 110an gör sig bäst utan Modd o dekaltrimPrivet bratya!
Klocka, kaffe, katt. Tja kattsvans i alla fall.
Här har du något att spilla ut mjölken över. Vad som ser ut som en sorts slät ost i brons med galler och dessutom på bund. Finns på annan auktionssite och jag vet inte om de skall ha kommission etc men utrop är 28k rubel.Återigen den där 110an gör sig bäst utan Modd o dekaltrim
I min priskurant från 2019 står det 1500 - 3000 rubel.En trevlig Raketa tolva! Vad brukar vara rimligt för dessa i pris ca? Har inte riktigt letat efter dem men så kom en från ovan så att säga.
Servad 2020.
Alltså St Petersburg är inte så himla långt att åka. Det vore faktiskt lite av ett äventyr.I min priskurant från 2019 står det 1500 - 3000 rubel.
Man brukar se dem för allt mellan ett par hundra till någon tusenlapp nu har jag sett på E-bay men dom är nog betydligt billigare i Ryssland
Man skulle ju ha tagit sig en tripp till Ryssland och handlat lite klockor
De hinns nästan med mellan mjölkningspassenAlltså St Petersburg är inte så himla långt att åka. Det vore faktiskt lite av ett äventyr.
Inte om man ska köpa och fylla hockeytrunkar med klockorDe hinns nästan med mellan mjölkningspassen
Jädrar va vacker de var!jag älskar när det är personlig gravyr på baklocken med.Ball järnvägs Vostok!!
1970 Vostok Rare Men's Railway Watch USSR Soviet Vintage | eBay
Watch is good working condition! I did not check the accuracy and duration of the stroke. In any case, if you are not satisfied with the product.www.ebay.com
En rysk loppmarknad skulle jag verkligen vilja besöka någon gång.Alltså St Petersburg är inte så himla långt att åka. Det vore faktiskt lite av ett äventyr.
"Ryska klockor på ks" gruppresa till Ryssland 2022!!En rysk loppmarknad skulle jag verkligen vilja besöka någon gång.
Jag är på!!!!"Ryska klockor på ks" gruppresa till Ryssland 2022!!
Släng er i väggen "Torsk på Tallinn"