• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Det är fullt möjligt!! Har för mig den hade en skaplig ostkupa till glas med så den kändes äldre :D Jäkla ball va den vart fall och jag ångrar att jag inte köpte den då.
Jo men då har du ju sett en tolvtaggare i skogen och vet att den finns. Tålamod och en inköpsbuffert man har enbart ifall att ett väldigt sällsynt läge kommer.

Krash. Det vara alltså bara jag som kastade en sten i en glasruta mht Strela kronografen jag postade tidigare...
 

Utvisaren

Patek
Det är fullt möjligt!! Har för mig den hade en skaplig ostkupa till glas med så den kändes äldre :D Jäkla ball va den vart fall och jag ångrar att jag inte köpte den då.
Hm... detta är faktiskt ett tredje case... bekant? Inga bilder från sidan men det är definitivt ett annat case.

1638635715382.png
 

Utvisaren

Patek
Hepp. Den som söker hittar alltid något annat. Ytterligare en guldig Vimpel! Stämplad och allt. Fint skick ser det ut till med. Bra dag att leta grejer på idag tydligen. Tänk om man haft 20-30 lax liggandes i någon låda. Köpstopp? Alltid just då man hittar saker. Bostongurka!!! :mad:

1638636954836.png

1638637085918.png
 

Vostok

Audemars
@Vostok Vad sägs om denna här, case typ 4 för Alarmista? Poljot men ja... det är ju inte sortimenetet på ICA att välja på. Det enda gemesamma med ICA är kassa bilder... hö-hö....

1638638610744.png
Det där är jäkligt likt men det är inte helt hundra, det va liksom helt raka luggar som va jämt tjocka hela vägen..
Kanske rent av va något hopplock jag såg den gången??
Den hade även de där flippade visarna med så vem vet va jag hittade? :D
 

Utvisaren

Patek
Det där är jäkligt likt men det är inte helt hundra, det va liksom helt raka luggar som va jämt tjocka hela vägen..
Kanske rent av va något hopplock jag såg den gången??
Den hade även de där flippade visarna med så vem vet va jag hittade? :D
Alltså det är inte så att jag sitter och letar specifikt efter din tolvtaggade enhörning. Men det som far förbi när man letar annat kan man ju posta utan större omsvep. Så... ser jag någon mer typ så postar jag. Men att göra en franken till ett urverk som kräver 2 hål i väggen,,, känns ju omständigt.
 

Vostok

Audemars
Alltså det är inte så att jag sitter och letar specifikt efter din tolvtaggade enhörning. Men det som far förbi när man letar annat kan man ju posta utan större omsvep. Så... ser jag någon mer typ så postar jag. Men att göra en franken till ett urverk som kräver 2 hål i väggen,,, känns ju omständigt.
Det jag tänkte va att någon plockat i dom där visarna i en poljot boett men det stämmer ju inte riktigt ändå då luggarna va rak på den :D
Man får rota vidare så dyker det nog upp en förr eller senare :D
 
Topp