• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Kaffe och brasa och Vostok.
20211205_105302.jpg
20211205_105423.jpg
 
Ja du, jag gillar orden balans och varsamhet. Man ger och tar på ett varsamt sätt. Kan det samtidgt göras med ett leende så blir världen kanske lite bättre? Som synes skulle jag nog ha en framtid som rödvinsfilosof. Men man gör vad man kan och förutsätter att alla menar väl när de skriver, även om det blir lite tokigt formulerat ibland. 😁 😁
Det låter som en sund filosofi i mina öron 🙂 och rödvin är ju både gott och säkert nyttigt med så den kombinationen blir man ju bara glad av
 
En rysk loppmarknad skulle jag verkligen vilja besöka någon gån
Ja alltså alla som handlar på meshok etc. Snacka lite med de handlare som är i St Petersburg och så om de kan rekommendera något bra? Nu vet man ju inte hur det blir med covid osv. Och man skall nog ha lite framförhållning så man kan bli stadd vid kassa och så vidare. Men det vore faktiskt roligt!
 
Som av en händelse fick en kollega det för någon månad sedan när de var i Budapest. Hon har varit hemma en månad nu. Blir inte av med dem. Men mår bra nu i alla fall.
Jag hade det 2012
Gick från 80 kg muskler till 60 kg benget på 2 veckor, utvecklade glutenintollerans o en masa annat skit. Men åren har gått och man är ju återställd men fy vilken. Pers de va
 
Jag hade det 2012
Gick från 80 kg muskler till 60 kg benget på 2 veckor, utvecklade glutenintollerans o en masa annat skit. Men åren har gått och man är ju återställd men fy vilken. Pers de va
Vad hette den där bakterien?? Jag skulle behöva gå ner 20 kg minst så det där lät ju som en jäkla bra bantningskur ;)
 
Vad hette den där bakterien?? Jag skulle behöva gå ner 20 kg minst så det där lät ju som en jäkla bra bantningskur ;)
Jo tack. Nytränad och glad, men "Operation julegris" har hittills resulterat i att jag gått upp i vikt. Hoppas ju förtvivlat att det är nån muskel som utvecklats. Oklart var men vi håller hoppet uppe.
Annars hoppar väl kalorierna på en när man går förbi det där stället med "kraftfoder och proteinsuppositorier" eller vad det nu är de säljer i träningsholken?
Om man nu kan sitt ABC och räkna upp till 100 så klart. 🤔 🤔
 
God eftermiddag och andra advent
Har genomlevt sport med både skivstång och kettlebell i en kylig industrilokal så nu känner jag mig synnerligen rysk.

30089A89-09A0-4129-B603-4DAD037BCEC2.jpeg
Gillar verkligen det bygget du har där. Blir att skaffa en "dude" tavla. Nån svart ring har jag nog någonstans. Men var? Jag köpte ju en massa delar innan jag ens hade någon klocka... nåja, jakten är ju halva nöjet 😁😁
 
Jag hade det 2012
Gick från 80 kg muskler till 60 kg benget på 2 veckor, utvecklade glutenintollerans o en masa annat skit. Men åren har gått och man är ju återställd men fy vilken. Pers de va
Det är ju onekligen en traumatisk resa. Men samtidigt, hade du inte fått den så hade du kanske inte börjat med ryska klockor... ;) 😁
 
Gillar verkligen det bygget du har där. Blir att skaffa en "dude" tavla. Nån svart ring har jag nog någonstans. Men var? Jag köpte ju en massa delar innan jag ens hade någon klocka... nåja, jakten är ju halva nöjet 😁😁
Tack 🙂 är själv riktigt förtjust i den - lite sugen på att testa den med svart Zissou-tavla ett tag men inte riktigt ännu tror jag.

Tycker absolut att du ska bygga en, 170-huset är riktigt trevligt 🙂
 
Tillbaka
Topp