Det finns en liknande på uncle seiko har jag för mig, kan den ha kallats ”Razor link” eller något liknande tro?Den länken va grymt fräsig. Kallas den nått? Finns den att köpa?
Mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns en liknande på uncle seiko har jag för mig, kan den ha kallats ”Razor link” eller något liknande tro?Den länken va grymt fräsig. Kallas den nått? Finns den att köpa?
Mvh
Kollar Tack!!!!Det finns en liknande på uncle seiko har jag för mig, kan den ha kallats ”Razor link” eller något liknande tro?
Stenhårt. Passar till mina Judas Priest-plattor
Tror att den jag länkade hade skx-specifika ändlänkar men det fanns en annan med raka också. Tror inte det är samma länk som postades tidigare i tråden, men för mitt otränade öga såg den ganska lik ut iafStenhårt. Passar till mina Judas Priest-plattor
hmm!snart läge att lägga ut min kanske!Fanken!! Titanpriset börjar gå upp tror jag
VOSTOK AMPHIBIAN Admirals Titanium case USSR / Russian watch | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for VOSTOK AMPHIBIAN Admirals Titanium case USSR / Russian watch at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Stenhårt. Passar till mina Judas Priest-plattor
Knepig att korta. Rasslig satan. Smått oskön (både känns, och är uppbyggd som en epilator!)
Jag väntar tills pension. Man behöver nog lite pengar in då misstänker jaghmm!snart läge att lägga ut min kanske!
Min Zlatoust är hårdvaluta alltså. Tänk er själva först min patinabehandling på gården lägg där till titanökningen, har ju minst 50%ökning, säljer jag den sen på C24 istället då har jag ytterligare 100%, detta börjar lukta bra avkastningJag väntar tills pension. Man behöver nog lite pengar in då misstänker jag
Oleg smartwatchOleg har vart i farten! Skynda fynda!
Världens enda?! telefonklocka!
Låter som att du egentligen kan lägga gården i trädaMin Zlatoust är hårdvaluta alltså. Tänk er själva först min patinabehandling på gården lägg där till titanökningen, har ju minst 50%ökning, säljer jag den sen på C24 istället då har jag ytterligare 100%, detta börjar lukta bra avkastning
Jo jag har någon men lite osäker på om den suttit i en mig eller någon slags helikopter?Är det ingen på forumet som har en MIG cockpit klocka? Vore ju riktigt fränt
Jorå. Jag har förberett en plexiskiva med ett utsågat hål och håller just på med en träplatta att montera härligheten på så att den skall fungera som en bordsklocka.Är det ingen på forumet som har en MIG cockpit klocka? Vore ju riktigt fränt
Nä, nä, nu måste vi enas om att dessa klockor har suttit i Mig-29. Punkt slut! (det kan ju faktiskt även vara så, att modellen sedan har suttit i ganska många andra olika flygande saker, inkl andra Mig-modeller, är en annan sak)Jo jag har någon men lite osäker på om den suttit i en mig eller någon slags helikopter?
Ev Oleg osmart watch?Oleg smartwatch
Dom har nog suttit i allt möjligt skulle jag tro Man skulle ju haft en gammal militär Uaz och satt en sån klocka iNä, nä, nu måste vi enas om att dessa klockor har suttit i Mig-29. Punkt slut! (det kan ju faktiskt även vara så, att modellen sedan har suttit i ganska många andra olika flygande saker, inkl andra Mig-modeller, är en annan sak)
Wow va fint!!! Va är det för lysmassa i de där?Jorå. Jag har förberett en plexiskiva med ett utsågat hål och håller just på med en träplatta att montera härligheten på så att den skall fungera som en bordsklocka.
Lite humor är ju att man kan köpa dem för 500 kr och uppåt. Sedan har jag sett dem på fancy panzy auktion i tyskland med utrop mellan 4-6000 kr... lätta pengar sa BillJorå. Jag har förberett en plexiskiva med ett utsågat hål och håller just på med en träplatta att montera härligheten på så att den skall fungera som en bordsklocka.