• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

hepanter

Patek
2-Faktor
En lugn och behaglig tur på den samfällda vägen med min andra hälft brevid och stereon på, kändes nästan som man hade semester😀
Screenshot_20211205-202943~2.png
nu hemma
DSC_8402.JPG
 

Vostok

Audemars
Fanken!! Titanpriset börjar gå upp tror jag :)
 

Beo

Patek
2-Faktor

hepanter

Patek
2-Faktor
Jag väntar tills pension. Man behöver nog lite pengar in då misstänker jag 😂👍
Min Zlatoust är hårdvaluta alltså. Tänk er själva först min patinabehandling på gården lägg där till titanökningen, har ju minst 50%ökning, säljer jag den sen på C24 istället då har jag ytterligare 100%, detta börjar lukta bra avkastning
 

Vostok

Audemars
Nä, nä, nu måste vi enas om att dessa klockor har suttit i Mig-29. Punkt slut! 🤣 (det kan ju faktiskt även vara så, att modellen sedan har suttit i ganska många andra olika flygande saker, inkl andra Mig-modeller, är en annan sak)
Dom har nog suttit i allt möjligt skulle jag tro :) Man skulle ju haft en gammal militär Uaz och satt en sån klocka i :D

1638775964758.png

1638775856464.png
 
Topp