Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det vår tids pest som drabbat? Otroligt dålig timing på mitt förra inlägg i så fall!!!Byter klocka för att flytta fokus från att jag troligen ådragit mig strålskador eller något slags pest
Haha nej det vore väl perfekt timingÄr det vår tids pest som drabbat? Otroligt dålig timing på mitt förra inlägg i så fall!!!
Den gröna urtavlan va spännande!!Nu har jag iallafall reservdelar så jag får ihop min herr-Zvezda!!!
En annan kul grej är hur annorlunda saker ser ut på bild, den vita Vostoktavlan hade jag tänkt till boetten under den, känns som tavlan krympt i tvätten! Såg ut som vanlig storlek på bild!
Den gröna urtavlan va spännande!!
Nu har jag iallafall reservdelar så jag får ihop min herr-Zvezda!!!
En annan kul grej är hur annorlunda saker ser ut på bild, den vita Vostoktavlan hade jag tänkt till boetten under den, känns som tavlan krympt i tvätten! Såg ut som vanlig storlek på bild!
Det kanske i själva verket är @Rikala som är orsaken till allt kaos...Hur skulle PostNord gå runt utan dej
Hahahaha!!! Jag väntar på paket från Spanien , de brukar peppar peppar funka bättre, dom är ju lite mer ättriga på postkontoren där nereDet kanske i själva verket är @Rikala som är orsaken till allt kaos...
För att svara på frågan: Ja, det har jag gjort!Har ni kollat era ryska klockor med geigermätare? Vem vet vem de har tillhört
Jo men de är faktiskt efter Oleg när det gäller betalningssätt. Tycker det nästan alltid är bank och IBAN nummer osv.Hahahaha!!! Jag väntar på paket från Spanien , de brukar peppar peppar funka bättre, dom är ju lite mer ättriga på postkontoren där nere
Den här spanjoren körde PaypalJo men de är faktiskt efter Oleg när det gäller betalningssätt. Tycker det nästan alltid är bank och IBAN nummer osv.
En norsk klocka?Okej, OT igen. Men urverket är ju iallafall från den enav de sista kommunistiska staterna som finns kvar i världen (o granne till Ryssland).
Med ett nytt planglas innanför, så klockan håller tätt kan nog detta funka (den röda orginal släpper inte igenom grönt ljus).
Tänkte testa smältlim som distans till urverket inne i boetten. Vänster knapp fungerar för att kolla tiden (dvs tända), man får öppna klockan för o ställa tiden, men det kan jag leva med!
Troligen invandrad person.Den här spanjoren körde Paypal
Har ni kollat era ryska klockor med geigermätare? Vem vet vem de har tillhört
Jag har en som tillhört en pensionerad reaktordykare.Har ni kollat era ryska klockor med geigermätare? Vem vet vem de har tillhört
Jag har en som tillhört en pensionerad reaktordykare.
Kanon nöjd med den, allt är självlysande på hela klockan.
Fungerar strålande men dock startar kaffebryggaren när jag drar upp den och tv:n byter kanal när den ändrar datum.
Nej, det får jag erkänna att jag inte har gjort - men jag tror det är rätt lugntHar ni kollat era ryska klockor med geigermätare? Vem vet vem de har tillhört
Det kanske i själva verket är @Rikala som är orsaken till allt kaos...
Haha bästa svaret, här stämmer ordspråket "en bild säger mer än 1000 ord in" tror fasen den skulle funka att brunstspana med i stället för min pannlampaNej, det får jag erkänna att jag inte har gjort - men jag tror det är rätt lugnt
"En Zvezda om dagen är bra för magen", som vi brukar säga hemma vid frukostbordet. Nä, det där var kanske inte riktigt sant, eller för att citera en gammal grötreklam med Gunde Svan: "... sitter du där och ljuger nu igen?"Mycket troligt! Beställer alldeles för många Zvezdor och baklock till klockor.
Riktigt fin mesh de är grejer detJag fortsätter med samma klockmodell som igår men annat exemplar, som har den lilla röda pilspetsen på plats. Testar även att kombinera med mesh, vilket jag tycker kompletterar helheten ganska bra.