Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår att ingen av er mer rutinerade köpte denna. De har ju petat bort en bit vid varje index vilket är lite tråkigt. Ja ja. Lite får man väl tåla...Na zdrovjie... Ser mörkt ut för Sergeanten. Porter med kaffe och... kokosnöt?
Med box och allt... lycka till!
Just det... Krokodil är ju det enda lädret man kan ha på en pilot. Det är sedan gammalt.De är ju lördag varför inte klä på strelan fin läder? @Utvisaren den blir trogen historien med detta bandet
Jag hade förväntat mig din gamla trotjänare björnen, med spindelvisare en lördagsafton som denna du kan ju tom mäta tiden längre än mig med den vilket är praktiskt, är ju inte alla käk som bara tar 30 min, jag är inne på tredje varvet nu, man vill ju inte få cambylobacterJust det... Krokodil är ju det enda lädret man kan ha på en pilot. Det är sedan gammalt.
Jo men visst är det bund.Liten lördagsdetektivfråga till er kunniga. I historiedokumenten om NVCh-30 syns ett förlängt dykararmband - säkert extra långt för att kunna spännas utanpå dykardräkter.
Men denna suddiga bild visar ju antingen en "hållare" i typ metall - ELLER (gud förbjude) nån slags "bund-platta".
Är det nån i gruppen som har ett sånt här armband?
Eller har nån i alla fall sett en bättre bild, och kan berätta ngt om hållaren/bundplattan?
Och bandet: läder, tyg eller presenning-nylon?
Väldigt bra mot frostskador också har jag hörtJo men visst är det bund.
Det bevisar ju bara det som alla redan visste, att bund är coolt.
Trevlig lördagkväll rysskamrater.
Been there and done that!!!Kan berätta en anekdot när jag som spenslig 12-åring gick in stenhårt för hård styrketräning. M E D K U N G S F J Ä D E R N.
Vaknade varje morgon och körde stenhårt.
Tills den morgon jag var lite fööör trött, och ngt svettig i handflatorna.
Tappade greppet och fjädern slog rakt ut/tillbaka; PÅ MIN HAKA.
Jag svimmade och ramlade ur sängen och ned på golvet.
Där vaknade jag ngn minut senare.
Det blev inte så mycket morgonträning sedan.
Och jag blev ingen Arnold ...
Allt för kvinnornaBeen there and done that!!!
Med box och allt... lycka till!
Allt för kvinnorna
Kungsfjäder verkar ju locka till sig det
Nej jag budar inte heller på de jag slänger in här. Mest intressanta saker man stöter på medan man letar efter annat. Men en guldklocka med grön urtavla. och rysk dessutom. Den lär man ju inte springa på igen i denna livstiden sannolikt.Hmm, alltså, jag budar inte. Inser att de lätt kunde feltolkas så här i efterhand...
Nej jag budar inte heller på de jag slänger in här. Mest intressanta saker man stöter på medan man letar efter annat. Men en guldklocka med grön urtavla. och rysk dessutom. Den lär man ju inte springa på igen i denna livstiden sannolikt.
Jag har inte en aning?Hur häftigt som helst! Ålder på den? Måste väl vara innan 1917 iafall...
Jag har inte en aning men visa gärna dem du hittade för det lät jäkligt spännande!!Jag hittar ju ett par liknande utvändigt (för 35k sek!) men inte med det verket? Kallas det något speciellt?
Finns ju de som syr ett par stygn innerst för att just inte detta skall händaDe värsta som finns när de där händerman kanske alltid ska ha en i reserv med sig
Den stora frågan är ju om de skickar med en tub lume så man kan fixa till dem ordentligt?Dom här va ju lite annorlunda
De var ju riktigt fina.Dom här va ju lite annorlunda
En liten batch tillverkas av Vostok för en av dess återförsäljare. Ska tydligen bli klar på Måndag..
Såg att ryssarna redan kallat den för Maserati
Inte helt säker men tror det är soviet.market som gjort beställningen??
МВД är väl inrikesdepartementet?Ok... en bil och en basketboll som blir träffad av blixten...
Antingen är det sämsta billoggan eller så är det den bästa basketloggan någonsin!
Ja det verkar skoj tack för bra tipsJa detta med greppträning är riktigt skoj. Man kan ändå bygga upp sin styrka ganska fort, sen är de ju mycket teknik, med bra teknik kan man mer än vad man tror.
Ett tips är att skaffa flera stycken först brukar jag klämma på gummiägget
Sen tar jag Sport först att värma upp med brukar göra 20 st , sen går jag över till Trainer och gör 10 st sen 1:an 1-5 st sen en 1a på 1,5 detta när jag vill testa max.
Gör inte som jag gjorde först köpte en 1 a bara nästan omöjligt att kunna bygga upp nån styrka om de är för tungt direkt.
Tyvärr är ju CoC rätt dyra, är ju flygplansaluminium vem vet du kanske gör som Magnus Samuelsson o stänger 4:an