Ja jag såg den, såg ut att vara en fin klocka - har ingen koll på vad det är för prisbild på en sådan dockJag såg han hade köpt sig en "Douglas skindiver" (lika som Neil Armstrong hade) så han kanske behöver lite pengar för att täcka det köpet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag såg den, såg ut att vara en fin klocka - har ingen koll på vad det är för prisbild på en sådan dockJag såg han hade köpt sig en "Douglas skindiver" (lika som Neil Armstrong hade) så han kanske behöver lite pengar för att täcka det köpet
Tänk om det liksom fanns något ställe man bara kunde skriva in en fråga och få ett skapligt svar inom några millisekunder. Det vore något det! Kom ihåg var ni hörde det först!Ja jag såg den, såg ut att vara en fin klocka - har ingen koll på vad det är för prisbild på en sådan dock
Haha mycket bra synpunkt, jag känner att man nog skulle behöva bruka ett sådant verktyg med viss försiktighet - så att man inte matar huvudet fullt med prisuppgifter på klockor som man inte är intresserad av och tränger bort pin-koder och namnsdagar och annat man behöver komma ihåg för att hålla sig vid livTänk om det liksom fanns något ställe man bara kunde skriva in en fråga och få ett skapligt svar inom några millisekunder. Det vore något det! Kom ihåg var ni hörde det först!
Min båt är i alla fall högre... på sommaren åtminstone.Min båt... nä, det vetifasen
Tänk om det liksom fanns något ställe man bara kunde skriva in en fråga och få ett skapligt svar inom några millisekunder. Det vore något det! Kom ihåg var ni hörde det först!
På land. Stympad.
Kan det bli deppigare än så?
Beskådad av en japan.
Men solen skiner och det har vänt. Så nu ska vi se framåt och vara uppåt.
I övermorgon är det julafton.
Faxtjänst?.. Aha.. du tänker på faksimil-telefoni?Ah, du tänker någon faxtjänst där man kan skriva sin fråga på ett papper, faxa in till och får svar på ett fax tillbaka? Smart!
Jo tack. Skulle betala en parkering nyss och blev ombedd att knappa in reg.numret... fick gå tillbaka till bilen och kollaHaha mycket bra synpunkt, jag känner att man nog skulle behöva bruka ett sådant verktyg med viss försiktighet - så att man inte matar huvudet fullt med prisuppgifter på klockor som man inte är intresserad av och tränger bort pin-koder och namnsdagar och annat man behöver komma ihåg för att hålla sig vid liv
Med rulle?Faxtjänst?.. Aha.. du tänker på faksimil-telefoni?
Igenkänningsfaktor...Jo tack. Skulle betala en parkering nyss och blev ombedd att knappa in reg.numret... fick gå tillbaka till bilen och kolla
Just! Den lokala kinarestaurangens meny kunde tex faxas ut till alla som har en fax i staden!Ah, du tänker någon faxtjänst där man kan skriva sin fråga på ett papper, faxa in till och får svar på ett fax tillbaka? Smart!
Just! Den lokala kinarestaurangens meny kunde tex faxas ut till alla som har en fax i staden!
För en som arbetat som print/copy tekniker och lagat/servat även faxar kan jag ju berätta att sjukhus och vissa apotek fortfarande använder fax då man ej får skicka journaler och sånt över e-mail så det finns fortfarande en park av gamla faxar som hållits vid liv tack vare oss gamla servicetekniker men misstänker det blivit svårare nu när många av oss slutat, dött eller gått i pensionDet är inte alla som vet vad en fax är idag skulle jag gissa! Den här är lite kul!
Hilarious moment kids try to work out how cassette plays music | Daily Mail Online
Hilarious moment kids attempt to work out how cassette plays musicwww.dailymail.co.uk
Grymt fångat!!Nästan som ny!
Det var denna boetten jag igentligen ville ha, resten av baklock etc fick åka med av bara farten...
Slutresultatet!
Med så många lock får du nog snart ett nytt "nickname" av admin här tror jag. - Mr Bakis kanske?Känns som julafton nästan varje dag nu!
Nytt paket från ryssland.
Mmmm, mysig skyddsförpackning. Oleg, har nog inte hört talas om bubbelplast!!!
Ah, lite fler baklock, det kan man aldrig få nog av...
Undrar varför allt luktar tobak?!
Bakluckeloppis har man ju hört.. Men baklocksloppis blir det nya!!Med så många lock får du nog snart ett nytt "nickname" av admin här tror jag. - Mr Bakis kanske?
Alltså är det helgröna M90 brallor du har?Ute och gör de sista sysslorna innan mjölkning
Näe M59Alltså är det helgröna M90 brallor du har?
Den benfickan är allt annat än 59 väl? De gröna sk grötställ modell 59 vi hade var ju med knappar i alla fall?Näe M59
Aldrig har jag uppskattat armstöden på vänster sidan om sitsen som just idag. Rotatorcuffarna tränas hela tiden
M59 med dragkedja på benfickan? Flygarbrallor eller? Är dom "kronmärkta"??Näe M59
Aldrig har jag uppskattat armstöden på vänster sidan om sitsen som just idag. Rotatorcuffarna tränas hela tiden
Kanske dags för en lock down snart nu?Med så många lock får du nog snart ett nytt "nickname" av admin här tror jag. - Mr Bakis kanske?
Yes! Med 21 Zuan!M59 med dragkedja på benfickan? Flygarbrallor eller? Är dom "kronmärkta"??
Minns tydligt en av de få dagar man hade M59 med knappfickor på sig. Bara för att mitt ordinarie M90 ställ hade brunnit upp lite tidigare den dagen. #envanligdagpåjobbetDen benfickan är allt annat än 59 väl? De gröna sk grötställ modell 59 vi hade var ju med knappar i alla fall?
Såhär ser dom ut, riktigt nöjd med dom, används jämtM59 med dragkedja på benfickan? Flygarbrallor eller? Är dom "kronmärkta"??
Ser ju helt ut som 90 brallorna förutom tyget och fickknappen på bakfickan. AHA nu har jag läst. De moderniserades på 80 talet så du har nog ett par tillverkade lite senare med med formade knän, dragkedjor och hälften polyester. Inte som de rena bomullbrallorna vi fick ha...Såhär ser dom ut, riktigt nöjd med dom, används jämt