• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Tänk om det liksom fanns något ställe man bara kunde skriva in en fråga och få ett skapligt svar inom några millisekunder. Det vore något det! Kom ihåg var ni hörde det först!
Haha mycket bra synpunkt, jag känner att man nog skulle behöva bruka ett sådant verktyg med viss försiktighet - så att man inte matar huvudet fullt med prisuppgifter på klockor som man inte är intresserad av och tränger bort pin-koder och namnsdagar och annat man behöver komma ihåg för att hålla sig vid liv 😅
 

Delgada

Patek
Min båt... nä, det vetifasen 🤔
Min båt är i alla fall högre... på sommaren åtminstone.
(Nu på vintern är den lite amputerad. )
20180908_140032.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Tänk om det liksom fanns något ställe man bara kunde skriva in en fråga och få ett skapligt svar inom några millisekunder. Det vore något det! Kom ihåg var ni hörde det först!

Ah, du tänker någon faxtjänst där man kan skriva sin fråga på ett papper, faxa in till och får svar på ett fax tillbaka? Smart!
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Känns som julafton nästan varje dag nu!

Nytt paket från ryssland.

Mmmm, mysig skyddsförpackning. Oleg, har nog inte hört talas om bubbelplast!!!

20211222_132657.jpg


Ah, lite fler baklock, det kan man aldrig få nog av...
20211222_132906.jpg


Undrar varför allt luktar tobak?!
 

Utvisaren

Patek
Haha mycket bra synpunkt, jag känner att man nog skulle behöva bruka ett sådant verktyg med viss försiktighet - så att man inte matar huvudet fullt med prisuppgifter på klockor som man inte är intresserad av och tränger bort pin-koder och namnsdagar och annat man behöver komma ihåg för att hålla sig vid liv 😅
Jo tack. Skulle betala en parkering nyss och blev ombedd att knappa in reg.numret... fick gå tillbaka till bilen och kolla 🤣🤣
 

Vostok

Audemars
Det är inte alla som vet vad en fax är idag skulle jag gissa! Den här är lite kul!

För en som arbetat som print/copy tekniker och lagat/servat även faxar kan jag ju berätta att sjukhus och vissa apotek fortfarande använder fax då man ej får skicka journaler och sånt över e-mail så det finns fortfarande en park av gamla faxar som hållits vid liv tack vare oss gamla servicetekniker men misstänker det blivit svårare nu när många av oss slutat, dött eller gått i pension 😂
 
Senast ändrad:

Utvisaren

Patek
Känns som julafton nästan varje dag nu!

Nytt paket från ryssland.

Mmmm, mysig skyddsförpackning. Oleg, har nog inte hört talas om bubbelplast!!!

20211222_132657.jpg


Ah, lite fler baklock, det kan man aldrig få nog av...
20211222_132906.jpg


Undrar varför allt luktar tobak?!
Med så många lock får du nog snart ett nytt "nickname" av admin här tror jag. - Mr Bakis kanske?
 
Topp