• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Eftersom jag globetrottat ända till den brända bockens hemstad över jul får gmt:n stanna på armen även idag.

Hoppas ni ha en fin dag före dan

C68B0D6E-F1F4-4FC4-8FE9-41FACE917D0B.jpeg
Redan kallad till tingsrätten alltså? Det gick snabbt. 😁 😁
 

Utvisaren

Patek
Jag fick en tidning i lådan idag. Idag är det dock inte så mycket tid att läsa. Men det kommer andra dagar...
20211223_124027.jpg
Hårdkokt! Skulle behöva lite hårdkokta typer här i krokarna. Tanta som de försökte knivråna 200 meter härifrån igår... En polares kompis blev rånad med pistol och halvt missandlad till döds med hammare. Inte utan att man tänker att vi borde göra som i Danmark, köpa fängelseplatser i lite mer "pikanta" miljörer. Nu hade jag inte någon aviskt att diskutera detta så klart. Men man blir så arg när de skall ge sig på äldre och ta deras ynka pension. Det är så ruttet. 🤬 🤬 🤬
 

Vostok

Audemars
Hårdkokt! Skulle behöva lite hårdkokta typer här i krokarna. Tanta som de försökte knivråna 200 meter härifrån igår... En polares kompis blev rånad med pistol och halvt missandlad till döds med hammare. Inte utan att man tänker att vi borde göra som i Danmark, köpa fängelseplatser i lite mer "pikanta" miljörer. Nu hade jag inte någon aviskt att diskutera detta så klart. Men man blir så arg när de skall ge sig på äldre och ta deras ynka pension. Det är så ruttet. 🤬 🤬 🤬
Fy fanken!! Tur man bor i skogen!!
 

Utvisaren

Patek
Karln har väl inte fler knäskålar än alla andra? Challenge accepted säger jag bara... ;):angel:;)
Tack för utmaningen. Det var roligt.
Med risk för att skjuta björnen innan fällen har växt ut...
Mannen är på semester och på bra humör. Vi avslutar således dealen och fixar transport etc den 15:e januari när han är tillbaka.
Hoppas ingen blir allt för upprörd. Men det ser onekligen ut som denna klockan hamnar i Skåne.
@Rikala har första tjing den dag den skall vandra vidare.
 

Utvisaren

Patek
Tack för utmaningen. Det var roligt.
Med risk för att skjuta björnen innan fällen har växt ut...
Mannen är på semester och på bra humör. Vi avslutar således dealen och fixar transport etc den 15:e januari när han är tillbaka.
Hoppas ingen blir allt för upprörd. Men det ser onekligen ut som denna klockan hamnar i Skåne.
@Rikala har första tjing den dag den skall vandra vidare.
Och nej, det kändes inte helt hundra att handla den klockan. Okamratligt rent av. Men jag tolkade det som att @Rikala hade kommit till slutsatsen att klockan inte gick att köpa om man bodde i Sverige? 🤔 :sorry::sorry:

Edit: och säljaren kan ännu avbryta dealen. Så vi vet inte om den kommer till Sverige med 100% säkerhet.
 
Senast ändrad:

Rikala

Patek
2-Faktor
Och nej, det kändes inte helt hundra att handla den klockan. Okamratligt rent av. Men jag tolkade det som att @Rikala hade kommit till slutsatsen att klockan inte gick att köpa om man bodde i Sverige? 🤔 :sorry::sorry:

Edit: och säljaren kan ännu avbryta dealen. Så vi vet inte om den kommer till Sverige med 100% säkerhet.

Rätt lustigt, men helt ok för mig. Det finns flera klockor där ute!

Han vart helt inne på att inte sälja till Sverige (försökte köpa flera klockor, då han lagt ut värde för post utanför Ryssland). Sedan blockerade han mig!

Screenshot_20211223-144809_Chrome.jpg
 

Utvisaren

Patek
Rätt lustigt, men helt ok för mig. Det finns flera klockor där ute!

Han vart helt inne på att inte sälja till Sverige (försökte köpa flera klockor, då han lagt ut värde för post utanför Ryssland). Sedan blockerade han mig!

Screenshot_20211223-144809_Chrome.jpg
Onekligen! Verkar onekligen som han hade en dålig dag? Han har kanske någon anfader som fick en komissvärja i bröstet när det begavs sig? 🤔 🤔
 
Topp