Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har redan prövat den med och den blir super med den på, fast den är lite sliten så det blir fel i hjärnan på mig när jag sätter dit den Måste vänja mig vid att allt inte kan vara i superskick bara innan jag byter för gottBezelringen i orginal kommer att framhäva urtavlan mer. Det viktiga är vad du tycker.
Ringen som sitter på nu är i rostfritt och ganska hög.. Vet inte vem som tillverkat den men den är grymt välgjord..Jag förstår vad du menar. Jag lyckades köpa några bezelringar i rostfritt stål som liknar orginalringarna och bytte på några av mina 350-boetter. Klockorna blev lite "mjukare" i utseendet. Orginalringarna har jag sparat naturligtvis.
Ojj!! Den där var vacker!!! ja bezeln med men vilken klocka!! Måste leta upp den där "pers184" och kolla om han har någon sån bezel till salu. Tack för tipset!!
Den här bezelringen är gjord i rostfritt stål av pers184 på eBay och är inte orginalet. Det liknar orginalet väldigt mycket.
Det blev en "nos" krona då jag inte tyckte den jag hade liggande riktigt höll måttet
Den här bezelringen är gjord i rostfritt stål av pers184 på eBay och är inte orginalet. Det liknar orginalet väldigt mycket.
Det är ju såklart upp till var och en att avgöra om det är snyggt. Jag personligen tyckte kanske inte att det passade så bra. Brons däremot:Har fått en fråga via PM om gul bezel funkar med blå scuba dude. Vad säger smakpolisen? Jag orkade inte bända bort bezlar utan la bara min gula direkt på klockorna, men ni hajar principen.
Nationaldagsklockan?
Har fått en fråga via PM om gul bezel funkar med blå scuba dude. Vad säger smakpolisen? Jag orkade inte bända bort bezlar utan la bara min gula direkt på klockorna, men ni hajar principen.
Nationaldagsklockan?
Den blev kanon fin!! Bra jobbat!!Hej på er!tänkte bara dubbelposta lite och visa min Komandirskie som jag gjort i ordning idag!servat verk,donerad tavla och nya visare.
Ett tack till @Vostok,@Fixoflex @Fadershan och @rogart-63 för tipps om både ena och andra.
Tackar!Den blev kanon fin!! Bra jobbat!!
Det där tar lång tid att få hem, Jag beställde ett svart och trodde det hade försvunnit i postgången med det dök upp till slut. Från USA och Ryssland brukar det ta en jäkla tid att få hem prylarna..Har du fått ditt?
Japp!riktigt snyggt men färgen är missvisande!mer antracitgrått än som visas på bilden!kvaliten verkar helt ok med!men har inte fått klockan som det ska sitta på.Har du fått ditt?
Bandukh som jag har beställt en del från på Ebay är faktiskt ganska snabba!har kommit på en vecka!Det där tar lång tid att få hem, Jag beställde ett svart och trodde det hade försvunnit i postgången med det dök upp till slut. Från USA och Ryssland brukar det ta en jäkla tid att få hem prylarna..
Oj! så fort fick då inte jag mitt men det kan ju bero på tull osv..Bandukh som jag har beställt en del från på Ebay är faktiskt ganska snabba!har kommit på en vecka!
Jag har beställt 3 ggr från dom och dom har varit snabba alla 3Oj! så fort fick då inte jag mitt men det kan ju bero på tull osv..
Du bor väl närmre än mig dåJag har beställt 3 ggr från dom och dom har varit snabba alla 3
Hehe!däremot grejorna från ryssland får man vänta evigheter på!Du bor väl närmre än mig då
Jag väntar på grejor från Esslinger som skickades den 28:de Juni och dom är fortfarande i Chicago så ibland har man tur och ibland inteHehe!däremot grejorna från ryssland får man vänta evigheter på!
Hittade ingen ogilla knapp!det var låååång leveranstid!Jag väntar på grejor från Esslinger som skickades den 28:de Juni och dom är fortfarande i Chicago så ibland har man tur och ibland inte
Japp!riktigt snyggt men färgen är missvisande!mer antracitgrått än som visas på bilden!kvaliten verkar helt ok med!men har inte fått klockan som det ska sitta på.
Obs!min bild ser faktiskt nästan svart ut så den är missvisande med
Ser ju finfina ut! Jag antar att det är 22mm som gäller, eller finns det i 18 också?Japp!riktigt snyggt men färgen är missvisande!mer antracitgrått än som visas på bilden!kvaliten verkar helt ok med!men har inte fått klockan som det ska sitta på.
Obs!min bild ser faktiskt nästan svart ut så den är missvisande med