Ja eller om frugan tar fram släggan vid sängaveln.. för de är väl inte bara vi från landet som sover med en slägga nära till handsTickar den högt så är det klockan som sover på soffan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja eller om frugan tar fram släggan vid sängaveln.. för de är väl inte bara vi från landet som sover med en slägga nära till handsTickar den högt så är det klockan som sover på soffan.
En slägga låter onekligen mycket praktiskt att ha nära till hands. Frugan har min machete vid sängen. Vilket antagligen också är ett bra redskap att ha till hands om man känner sig lite extra på hugget en morgon.Ja eller om frugan tar fram släggan vid sängaveln.. för de är väl inte bara vi från landet som sover med en slägga nära till hands
Skall sanningen fram sover nog inte jag heller om den står bredvid sängen. Tror inte att lägsta möjliga ljudnivå hade högsta prio, med tanke på i vilken miljö klockan är tänkt att fungera.Den perfekta sovrumsklockan, tickar den högt så du får sova ensam?
Mycket fin patinerad bezel!Tidig eftermiddags utfodring
Gillar sekundvisaren!På väg hem.
Jodå, jag stod still o väntade in bilden när jag tog bilden!
Hemma nu!
Tack har dock hjälpt den på traven. Ja eller jag tvingade ner den i klorinbadetMycket fin patinerad bezel!
Röda var stilig!Passar bra till nyår med lite stjärnor!!!
Här är lite fler nyårstips, kanske en Raketa "Rolex"?
Eller varför inte en Raketa med stentavla!!! Har fått upp ögonen lite för dessa sedan jag läst om dom i min nya italienska bok!
För övrigt kan den som har hökögon se postnordaviseringen högst upp, verkar bli med kronograf redan detta år!!!
Grattis vackerHa, där den kom den!
Med orginal rassel. Rätt sleten boett (många repor), en av de billigaste fungerande 3133orna på Meshok. Alla funktioner fungerar fint och den nollställer som den skall.
Snart skall den slaktas!
Njaää!! Yxa har jag??Ja eller om frugan tar fram släggan vid sängaveln.. för de är väl inte bara vi från landet som sover med en slägga nära till hands
Svårt att få bättre verk för samma peng. Skall hela verket flytta till nytt hus?Ha, där den kom den!
Med orginal rassel. Rätt sleten boett (många repor), en av de billigaste fungerande 3133orna på Meshok. Alla funktioner fungerar fint och den nollställer som den skall.
Snart skall den slaktas!
Helt annan närvaro på handleden med ett läderband. Det där nato bandet skall bytas asap.Kaka söker maka. Kom en guling idag att hålla den blekare lite sällskap.
2234 i även denna. Noterar att de diffar 15 sekunder bara 5 minuter efter synkning...
Hmm, då är det kanske värre att datumet diffar 11 dagar efter bara fem minuter (he he)Kaka söker maka. Kom en guling idag att hålla den blekare lite sällskap.
2234 i även denna. Noterar att de diffar 15 sekunder bara 5 minuter efter synkning...
Svårt att få bättre verk för samma peng. Skall hela verket flytta till nytt hus?
Jag har både och, dock inte i sovrummet, något av dem, ännu.Njaää!! Yxa har jag??
Så är det. Nato hör inte riktigt hemma på dessa små skönheter.Helt annan närvaro på handleden med ett läderband. Det där nato bandet skall bytas asap.
De känns lite som motsvarigheten till Citizens "Shinkanzen klockor". Ett stabilt urverk med hackspett för en väldigt blygsam peng.Hmm, då är det kanske värre att datumet diffar 11 dagar efter bara fem minuter (he he)
Har du klurat ut vilken det är som felar? Gissningsvis någon som skenar och kanske är i behov av lite kärlek. Min hälsar annars. Väldigt trevliga klockor det här!
Jag hade motorsåg förr under sängen men sen man fick sambo så blev allt så noga och bensinlukt hörde minsann inte hemma i ett sovrum så nu har jag bara yxa där.. Dom är ju så känsliga när det gäller oljefläckar på mattor och gardiner samt att köra blårökande tvåtaktsmotorer inne osv..Jag har både och, dock inte i sovrummet, något av dem, ännu.
Wow, fin referens till sekundvisarna på Sturmanskie!Blev lite skumt ljus så fel färg på tavlan (är blå), men ville bara visa kronografvisaren!