Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här snackar vi ivrigt, slita upp paketet i bilenHärligt och tack själv @hepanter för min!
Ja lite mindre skav mot handen ibland!Här snackar vi ivrigt, slita upp paketet i bilen
Jäkla bra fångat av en riktigt cool Ratnik. Få se vilket band du väljer att köra den på. Tänk såhär när du använder den, tänk tvärtom lite mysigt med kronan på vänster sida ändå
HejJag sitter och funderar lite inför ett tänkt bygge men blir inte riktigt klok på en grej som jag tänkte kolla om någon här har koll på - Komandirskie K-02 och K-03: vad är det som skiljer de två modellerna? Eller, rättare sagt: Är det samma boett på dem och ”bara” resten (”högre” nivå på tavlor, baklock, band etc.) som skiljer?
Är egentligen bara boett och verk jag vill åt så är dessa delar lika så blir det ju onödigt för mig att dubbla priset för den andra klockan, men skiljer något till det bättre t ex ang finishen så är det ju intressant att ha koll på innan man tar några beslut..
Någon som vet?
K-02
K-03
Känns som den fick komma i tjänstgöring omedelbart perfekt ju.Ratnik o jag i garaget o slipar gevär kolv
Sitter och rotar lite i en skrot låda och hittade 2st Vostok som jag funderar på att fixa till.. Dock saknar dessa glas och är större än vanligt. Glaset mäter 35,2mm enl vad jag kan se? Någon som har sett sånna Vostok glas till salu??
Den tillhör den där urtavlan du gillade förr en gång som jag tänkte stoppa i en amphibia tills jag upptäckte att den tavlan inte passar för den är större än standard Vostok tavlor så den passar bara i denna boettSnyggt baklock! Det äger jag inte än, trots alla lock jag köpt!!!
Snygg....Lite matlagning har just avklarat. Dags att ringa i vällingklockan.
... mycket snygg!Snygg....
Ah, jag lyckades inte urskilja det från bilderna jag kikade på - tack så mycketHej
Skillnaden är K 02 borstad boett K 03 blank boett
Lockar till merköp?Snyggt baklock! Det äger jag inte än, trots alla lock jag köpt!!!
Åse?Tungt ryggpass imorgon förberedas med ett bad. Dock inte med klockan på
Telefonens autocorrect igen som @Johanaxe66 brukar ha strul med. Vetifasen va den fick de ifrån
Aha! Jag trodde det var Åse som ligger innanför Sundsvall du skulle tillTelefonens autocorrect igen som @Johanaxe66 brukar ha strul med. Vetifasen va den fick de ifrån
Den där sitter det Miyota verk i..Något för bonden kanske, om än i minsta laget?
Snabbaste vägen till Åse är genom badkaretAha! Jag trodde det var Åse som ligger innanför Sundsvall du skulle till
Miyota ahh osexigtDen där sitter det Miyota verk i..
DET VAR DET USLASTE! JAG ÄR I GRUNDEN KRÄNKT! HUR HAR DE MAGA ATT SALUFÖRA NÅGOT SÅDANT!Den där sitter det Miyota verk i..
Vostok Europe är väl helt fristående?DET VAR DET USLASTE! JAG ÄR I GRUNDEN KRÄNKT! HUR HAR DE MAGA ATT SALUFÖRA NÅGOT SÅDANT!
Det är ju "Vostok Europe" i Litauen som tillverkar dom därDET VAR DET USLASTE! JAG ÄR I GRUNDEN KRÄNKT! HUR HAR DE MAGA ATT SALUFÖRA NÅGOT SÅDANT!
Och varför har inte Putin 100 000 man vid gränsen till Litauen kan man ju undra?Det är ju "Vostok Europe" i Litauen som tillverkar dom där
Det kommerOch varför har inte Putin 100 000 man vid gränsen till Litauen kan man ju undra?
Här har du en länk till alla "kvinno-Amphibior" som Vostok tillverkarVågar inte visa frugan dessa